Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot op zekere hoogte mee eens. Je zult doelen op Rusland vs Oekraïne waarvan je vrij moeilijk kunt zeggen dat Europa die begonnen is. Als je doelt op Afghanistan en Irak ben ik het met je eens. Zolang zo'n land geen gevaar vormt voor je eigen samenleving blijf je er lekker weg.Als je niet geen vluchtelingen wil moet je ook geen oorlogen beginnen en ondersteunen en stabiele landen gaan destabiliseren voor eigen gewin. Het werkt twee kanten op.
Tot op zekere hoogte mee eens. Je zult doelen op Rusland vs Oekraïne waarvan je vrij moeilijk kunt zeggen dat Europa die begonnen is. Als je doelt op Afghanistan en Irak ben ik het met je eens. Zolang zo'n land geen gevaar vormt voor je eigen samenleving blijf je er lekker weg.
Helaas hebben leiders van zulke landen nogal eens de neiging om haatbaard organisaties te steunen waarmee het "geen gevaar" deel een beetje wegvalt.
Osama bin laden en zn crew is bewapend en getraind door de CIA. Tot die een eigen mening erover kreeg en toen moest ie het veld ruimenIk doelde op Irak, Afghanistan, Syrie, Libie etc etc.
Moet altijd denken aan de quote van Trump tijdens zo’n rally in 2016: “Obama is the founder of ISIS”.
Het is grappig, maar nog waar ook.
Volledig mee eens. We hebben in die landen niks te zoeken.Ik doelde op Irak, Afghanistan, Syrie, Libie etc etc.
Moet altijd denken aan de quote van Trump tijdens zo’n rally in 2016: “Obama is the founder of ISIS”.
Je bedoelt toen Rusland Afghanistan niet op de knieën kreeg ?Ik doelde op Irak, Afghanistan, Syrie, Libie etc etc.
Vind ik ook hoor. Vind het serieus zielig voor mensen in die gebieden zoals nu Oekraïne en daarvoor idd Syrië, Afghanistan enzovoort die onderdrukt worden en noem maar op. Maar het is niet mijn/ons probleem en dat zou het ook niet moeten zijn. Kijk naar Afghanistan waar "we" weg gingen na 20 jaar en binnen 2 uur was de Taliban weer aan de macht. Die mensen willen niet gered worden, blijf er weg. Zelfde voor Somalië, Libië en al die takkezooi.Ik doelde op Irak, Afghanistan, Syrie, Libie etc etc.
Akkoord. Probleem is dat als we niet gaan "helpen" we ook de slechte zijn want dan laten we de sukkelaars in de steek. Maw, t is nooit goed.Vind ik ook hoor. Vind het serieus zielig voor mensen in die gebieden zoals nu Oekraïne en daarvoor idd Syrië, Afghanistan enzovoort die onderdrukt worden en noem maar op. Maar het is niet mijn/ons probleem en dat zou het ook niet moeten zijn. Kijk naar Afghanistan waar "we" weg gingen na 20 jaar en binnen 2 uur was de Taliban weer aan de macht. Die mensen willen niet gered worden, blijf er weg. Zelfde voor Somalië, Libië en al die takkezooi.
Akkoord. Probleem is dat als we niet gaan "helpen" we ook de slechte zijn want dan laten we de sukkelaars in de steek. Maw, t is nooit goed.

Maar daar kan ik in ieder geval prima mee leven. Ik denk ( hoop ) dat inmiddels de meeste mensen toch wel kiezen voor beter leefbare omstandigheden voor ons zelf ipv honderdduizenden gelukszoekers binnen te halen elk jaar.Akkoord. Probleem is dat als we niet gaan "helpen" we ook de slechte zijn want dan laten we de sukkelaars in de steek. Maw, t is nooit goed.
Maar daar kan ik in ieder geval prima mee leven. Ik denk ( hoop ) dat inmiddels de meeste mensen toch wel kiezen voor beter leefbare omstandigheden voor ons zelf ipv honderdduizenden gelukszoekers binnen te halen elk jaar.
Helaas gaat dit alles niet uitkomen daar oorlog zo'n beetje het nummer 1 verdienmodel is geworden.
Waar zijn ze gebleven die rare jongens?
Je scheert nu alles en iedereen over 1 kam. Voorbeeld: ik heb een Marokkaanse en een Irakese collega, beiden ook Nederlands paspoort. Functioneren prima in de maatschappij, hbo-opgeleid, spreken abn, voorbeeldig qua normen en waarden en een betere werkethiek dan de meeste Nederlanders.Dat is zo simpel op te lossen toch? Indien die arme gelukszoekers het zo zwaar hebben in het intolerante Nederland waar ze gratis geld, gratis woning, gratis vakantie naar het vreselijke land van herkomst en noem maar op krijgen op kosten van ons simpele zielen, ook wel genoemd de belastingbetaler, dan pleuren ze toch gewoon op?
Ik ben het met je eens dat het systeem voor geen meter klopt. Importeer de derde wereld en je zult zien dat je binnenkort zelf gezien wordt als de derde wereld. Alleen, wie helpt ons dan?
Indien je bedoelt dat inwoners van landen waar feest gevierd wordt op het moment dat er ergens in het Westen weer een aanslag plaats vindt elkaar daartoe aanzetten en dat dat komt door de omgeving ben ik het ook met je eens. Des te meer reden om het zekere voor het onzekere te nemen en geen enkele van dat soort volk hier binnen te laten.
Jij denkt dat ze aan jouw kant staan bij een burgeroorlog? Islam gaat boven alles.Je scheert nu alles en iedereen over 1 kam. Voorbeeld: ik heb een Marokkaanse en een Irakese collega, beiden ook Nederlands paspoort. Functioneren prima in de maatschappij, hbo-opgeleid, spreken abn, voorbeeldig qua normen en waarden en een betere werkethiek dan de meeste Nederlanders.
Waarom zouden die hier niet kunnen blijven. En in hoeverre zijn dat gelukszoekers.
JaJij denkt dat ze aan jouw kant staan bij een burgeroorlog? Islam gaat boven alles.
Je weet niet aan welke BB staat.

Hij laat nu een baard groeien dus nee dat weet ik geen eens.
Jij denkt dat ze aan jouw kant staan bij een burgeroorlog? Islam gaat boven alles.
Niet zo naïef doen he wijfie.