XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

Je scheert nu alles en iedereen over 1 kam. Voorbeeld: ik heb een Marokkaanse en een Irakese collega, beiden ook Nederlands paspoort. Functioneren prima in de maatschappij, hbo-opgeleid, spreken abn, voorbeeldig qua normen en waarden en een betere werkethiek dan de meeste Nederlanders.

Waarom zouden die hier niet kunnen blijven. En in hoeverre zijn dat gelukszoekers.
Indien zij niet stiekem een vuistje ballen ten tijde van de volgende aanslag en de rest van hun familie niet hun handje ophoudt bij ons sociale vangnet zonder ooit iets toe te voegen sturen we zulke lui als laatste terug.

Nee zonder grap. Het feit dat jij als tegenspraak 2 mensen moet opnoemen die toevallig wel ingeburgerd zijn spreekt toch boekdelen? Als ik over straat loop in een gemiddelde sociale-huur-wijk kan ik er wrs 15 aanwijzen die dat niet doen.

Tuurlijk begrijp ik dondersgoed dat niet alle gelukszoekers slecht zijn, net als dat er vast Moslims zijn die zichzelf liever niet opblazen en er priesters zijn die wel van jonge jochies af kunnen blijven. Je kunt het er echter aan de buitenkant niet aan af zien dus kun je, in Nederland haar huidige staat, er imo beter voor kiezen om het zekere voor het onzekere te nemen en ze geen van allen binnen te laten nu.

'Witte reflex' :roflol:

Wat is nou weer een witte reflex? Een spasme in je rechter arm?

• Haha
Waarderingen: Vonk
Een intocht in Rijswijk met zwarte pieten gaat helemaal niet door, meldt Omroep West . De organisatie krijgt geen vergunning voor het evenement op 25 november, dat was bedoeld als alternatieve intocht. "De openbare orde en veiligheid kan niet worden gewaarborgd", aldus de gemeente. Komend weekend is er een intocht in Rijswijk zonder zwarte pieten, die wel doorgaat.
De wereld op zijn kop.

KOZP is een terroristische organisatie.

Terug
Naar boven