- Waardering
- 3.897
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En jij de onderste?Jij praat in memes, haha vind ik wel geinig.
Dit was jij zeker vroeger?
![]()
Jij praat in memes, haha vind ik wel geinig.
Dit was jij zeker vroeger?
![]()
Nah dat was hij waarschijnlijk. en ik? Ik zat dit te doen:
![]()
Nah dat was hij waarschijnlijk. en ik? Ik zat dit te doen:
![]()

@Arminius en zijn schoonmoeder wanneer zijn vrouw er vandoor ging met een Brusselse man van niet Belgische komaf.
Je vergeet een ding; je hebt een kloon account. En je zit weer in je slachtofferrol.@Kathlinoo als jij mij een ban geeft, heb je bewezen dat jij doet aan vriendjespolitiek op dit forum. Dat maakt ook alle argumenten van de apfelstudel en die andere zooi/dieren
nietig.
SorryJe moet echt professionele hulp zoeken, denk aan het kind van jouw man.

Ja dat dus.Ik heb geen idee of het echt is en ook niet wat er gezegd wordt maar indien de beschrijving klopt : mooiste filmpje van de dag.
Nooit verwacht dat jij bepaalde beperkingen vanuit de overheid zou toe juichen.Ja dat dus.
In ander mooi nieuws
![]()
Italië verbiedt verkoop van kweekvlees: 'Verbreekt relatie tussen land en mens'
De Italiaanse regering verbiedt de verkoop van vlees dat in een laboratorium is gekweekt. Het parlement stemde donderdag in met een wet die deze nieuwe vorm van vlees uit de Italiaanse winkelschappen moet houden.www.nu.nl
Als het daarmee woke gelul remt? Zekers.(Al is het vanuit economische redenen voor de Italianen in dit geval.)Nooit verwacht dat jij bepaalde beperkingen vanuit de overheid zou toe juichen.
Gemeente is geschoktPer direct geen stroomaansluitingen mogelijk voor nieuwbouwwoningen Almere, gemeente is geschokt