Fitness Seller

Sticky Live News Topic

Het blijft toch mooi hoe, kennelijk in heel Europa, het oke is om iemand te "demoniseren" en weg te zetten als extreem rechts omdat ie z'n ongenoegen uit op social media, terwijl het klotevolk aan hoofdzakelijk linkse kontebonkers wel ongestraft mag zorgen voor de redenen dat er überhaupt ongenoegen geuit moet worden op social media, ergo die 5e wereldlanders die zich nergens kunnen gedragen.

:bukkake:

1701084654536.png

Ik geloof dit onmiddellijk
Gvd zeg 😂 Op die manier maak ik me er ook druk om inderdaad. "Wat gaan ze nu weer verzinnen om het leven wat onprettiger/duurder te maken".

Dit is de wet, dus dan is het goed, toch?

Europese rechter herhaalt: overheid mag werknemers hoofddoek verbieden - https://nos.nl/l/2499605

Eigenlijk maakt me dat voor mensen die achter de schermen werken niet zo heel veel uit. Het gaat mij vooral om de uitstraling naar buiten.

Ik geloof dit onmiddellijk
Uit onderzoek gesteund door 97% van de wetenschappers blijkt dat 4 op de 3 Nederlanders zich druk maakt over klimaatverandering.

Eigenlijk maakt me dat voor mensen die achter de schermen werken niet zo heel veel uit. Het gaat mij vooral om de uitstraling naar buiten.
Het maakt jouw indirect ook uit aangezien het de onderlinge verstandhouding waarschijnlijk niet ten goede komt.

Nou ik denk dat het de sfeer en de dynamiek op de werkvloer ook negatief kan beinvloeden waar de burger uiteindelijk ook de gevolgen van kan ondervinden.
Of iemand nu veganisme of een andere vorm van extremisme aanhangt, dan maakt wel of geen hennepschoenen weinig verschil.

Ik heb wel situaties meegemaakt dat hoofddoekdragende moslima's de betere gesprekspartners waren. Of dat evangelische dominees betere teksten hadden dan de Ambtenaar van de Burgerlijke Stand.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven