AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

:heart:
Ja, ik raak ook een beetje in de war van al die genders.

Maar kun jij met een kleine onderbouwing uitleggen waarom jij van dit soort berichten houdt?

Al die leprechauns over de zeik.
Je mag daar sowieso niks.
Leipe leprechaun of ni.
Als blanke rechtse man, heb je daar ook maar beperkte vrijheden. Verdien je teveel, beschuldigen ze je wel ergens van, en pakken ze je alles af. Als je slimmer bent dan de andere Russen, beschuldigen ze je ergens van en ben je ook alles kwijt.
Je zult er maar moeten leven én sterven, dan heb je dus nooit echt geleefd, ... zonder het te weten. Net als een plofkip, die nooit echt kip is geweest.

Je mag daar sowieso niks.
Leipe leprechaun of ni.
Als blanke rechtse man, heb je daar ook maar beperkte vrijheden. Verdien je teveel, beschuldigen ze je wel ergens van, en pakken ze je alles af. Als je slimmer bent dan de andere Russen, beschuldigen ze je ergens van en ben je ook alles kwijt.
Je zult er maar moeten leven én sterven, dan heb je dus nooit echt geleefd, ... zonder het te weten. Net als een plofkip, die nooit echt kip is geweest.
Ga jij ooit je mooiste posts uitbrengen als bundel?

• Like
Waarderingen: Vonk
Jullie geven een mooi voorbeeld hoe het heden ten dage lastig is om een discussie te voeren, of zijn jullie echt zo achterlijk dat jullie niet doorhebben dat hij dat niet bedoelt, wat jullie nu insinueren?

Jullie geven een mooi voorbeeld hoe het heden ten dage lastig is om een discussie te voeren, of zijn jullie echt zo achterlijk dat jullie niet doorhebben dat hij dat niet bedoelt, wat jullie nu insinueren?
Anytesters, Poetin of de journalist?

Ik zie jullie maar 1 persoon quoten?

En dan is er hier op het forum niet eens iemand die begint met: "Die mensen staan voor diversiteit en inclusie, hoe kan iemand daar nu tegen zijn..."

• Haha
Waarderingen: Vonk
Zijn uitspraak is idd achterlijk. Klopt. De regenboogkleuren is heel wat meer dan enkel de heel speciaal gevallen.

Hoe kan iemand die kunstmatige hormonen injecteert om zijn lichaamsverandering te ondersteunen daar nu tegen zijn.

Fair enough, ik heb gewoon altijd al eens eigen tietjes willen hebben en ik vind implantaten zo invasief.

Terug
Naar boven