XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

ja duh, maar dat is ook van toepassing bij hetero's dus een non-argument
Maar die hele woke regenboog cultuur staat gelijk aan kinderen groomen.
Niet alleen homo's en transmenschjes(non-binaire alfabet menschjes) maken en verspreiden die propaganda. Genoeg linkse hetero deugkneuzen doen er aan mee.

Vandaar dat dus dat verboden wordt, en niet homoseksualiteit an sich.

Ik ben groot voorstand al die woke genderideologie te verbieden. In ieder geval verbieden uit het onderwijs en alle vormen van kinder media.

Maar die hele woke regenboog cultuur staat gelijk aan kinderen groomen.
Niet alleen homo's en transmenschjes(non-binaire alfabet menschjes) maken en verspreiden die propaganda. Genoeg linkse hetero deugkneuzen doen er aan mee.

Jij weet er iets te veel van. :thinking:

Elkaar graag zien is wat anders dan alle LGBTQIDAJZJ propaganda

Verder zijn het wel pittige boetes hoor.

De rechter in Saratov heeft maandag een boete van 1.500 roebel (zo'n 15 euro) opgelegd aan kunstenaar en fotograaf Inna Mosina vanwege verschillende Instagram-posts met regenboogvlaggen, meldt het Amerikaanse persbureau AP op basis van Mediazona.

In Volgograd kreeg een man een boete van 1.000 roebel (zo'n 10 euro) omdat hij een regenboogvlag op sociale media zou hebben geplaatst.

Laatst bewerkt:
Gaan we nou serieus mensenrechten schendingen van Rusland verdedingen :roflol:

Gaan we nou serieus mensenrechten schendingen van Rusland verdedingen :roflol:
Het "misleiden en berderven van de jeugd" was al in de oudste democratie ter wereld strafbaar. Als je als Rusland naar de VS en Europa kijkt met dat doorgeslagen gedoe met kies je gender, je pronouns en je gereedschap is dit geen gekke, hoewel mogelijk op punten wat overdreven, tegenreactie.

Hoe zit het met de mensenrechten van kinderen die in verwarring of nog erger aan de puberblokkers worden gepraat?

Heerlijk die voorspelbare pavlov reacties van sommigen wat betreft dit onderwerp.

Ik ben groot voorstand al die woke genderideologie te verbieden. In ieder geval verbieden uit het onderwijs en alle vormen van kinder media.
Gaat kleine Strudel al bijna naar school?
:popcorn2:

Bij jou in de buurt is vast een Islamitische basisschool te vinden die niet aan die onzin doet. @Vonk kan kiezen voor een school met den Bijbel.

• Heart
Waarderingen: Vonk
Gaat kleine Strudel al bijna naar school?
:popcorn2:

Bij jou in de buurt is vast een Islamitische basisschool te vinden die niet aan die onzin doet. @Vonk kan kiezen voor een school met den Bijbel.
Maar het ontkennen of censureren van iets is net zo goed een ideologie betreffende hetzelfde onderwerp.

Het "misleiden en berderven van de jeugd" was al in de oudste democratie ter wereld strafbaar. Als je als Rusland naar de VS en Europa kijkt met dat doorgeslagen gedoe met kies je gender, je pronouns en je gereedschap is dit geen gekke, hoewel mogelijk op punten wat overdreven, tegenreactie.

Hoe zit het met de mensenrechten van kinderen die in verwarring of nog erger aan de puberblokkers worden gepraat?

Oke.

En wat heeft dat te maken met dit onderwerp?

Dit gaat over een boete voor het posten van een regenboog vlag, homoseksualiteit strafbaar maken en invallen in gaybarren.

Het "misleiden en berderven van de jeugd" was al in de oudste democratie ter wereld strafbaar.
Werd ook gelijk het eeuwige voorbeeld van hoe corrupt democratie kan zijn?

"If all goes well, the time will come when, to develop oneself morally-rationally, one will take up the memorabilia of Socrates"

“we must overcome even the Greeks”

Das war Zweimal

Oke.

En wat heeft dat te maken met dit onderwerp?

Dit gaat over een boete voor het posten van een regenboog vlag, homoseksualiteit strafbaar maken en invallen in gaybarren.
Grooming en genderideologie vallen, wat mij betreft, wel onder het misleiden en bederven van de jeugd.

Wat ik al zei, mogelijk slaan ze iets door de andere kant op. Dat zie je vaak bij dergelijke verharde ideeënstrijd, vergelijk abortus in de VS: de progressieven willen het oprekken naar 9nof desnoods 10 maanden, want "my body, my choice", de conservatieven willen het helemaal afschaffen. De meeste normale mensen zien een redelijk compromis in het midden best zitten, maar daar valt politiek niets te halen.

Bovendien, tussen de Russische autoriteiten die het hebben over drugs, niet ongebruikelijk in de Gayscene, en NU dat het meteen framet als een aanval op de Alfabet-mensen weet ik werkelijk niet wie ik moet geloven. Daarnaast hebben we het over boetes van 15 euro, je gaat niet naar de Goelag.

Het gaat volgens mij helemaal niet om het strafbaar maken van homoseksualiteit. Dat is de grootste tragedie, de HoLeBi gemeenschap is met de uitbreiding van al die letters opgezadeld met allerlei mensen die voor totaal andere en soms zelfs tegengestelde dingen staan. De meesten beginnen zich dan ook te realiseren dat al genderideologie meer een vloek is dan eem zegen en negatief op hen afstraalt.

Terug
Naar boven