- Waardering
- 2.924
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Nou is de uva weer de Sjaak!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou is de uva weer de Sjaak!
Iol ik postte vrijwel gelijk hetzelfde artikel.![]()
Man die Baudet op hoofd sloeg met paraplu komt niet voor de rechter in België
De Oekraïner die FVD-leider Thierry Baudet vorig jaar met een paraplu sloeg in Gent hoeft volgens de Belgische krant Het Nieuwsblad niet voor de rechter te verschijnen. De 33-jarige man krijgt wel een waarschuwing en moet aan enkele voorwaarden voldoen.www.nu.nl
Ahh yes!!! Ik ga morgen Frans Timmermans even opzoeken met mijn paraplu
Great minds think alike <3 zullen we samen een paar maanden zitten?Iol ik postte vrijwel gelijk hetzelfde artikel.
Als je dat doet ga je paar maanden zitten.
![]()
Man die Baudet op hoofd sloeg met paraplu komt niet voor de rechter in België
De Oekraïner die FVD-leider Thierry Baudet vorig jaar met een paraplu sloeg in Gent hoeft volgens de Belgische krant Het Nieuwsblad niet voor de rechter te verschijnen. De 33-jarige man krijgt wel een waarschuwing en moet aan enkele voorwaarden voldoen.www.nu.nl
Ahh yes!!! Ik ga morgen Frans Timmermans even opzoeken met mijn paraplu
Waar is dit dan ?
Misschien je ogen open doen?Waar is dit dan ?
Ik herken hier weinig van. Oftewel ik kom ze niet tegen.
Misschien begeef jij je in de verkeerde kringen.
Knap van je hoor dat jij dat nu al weet dat een kleine meerderheid over 5a10 jaar daar heel anders over denkt 🤔Misschien begeef jij je in de verkeerde kringen.
De mensen op die collage genereren veel media aandacht maar is een hele kleine meerderheid. De meesten daarvan denken over 5a10 jaar heel anders over de wereld.
Ja, 50,1%.
*MinderheidMisschien begeef jij je in de verkeerde kringen.
De mensen op die collage genereren veel media aandacht maar is een hele kleine meerderheid. De meesten daarvan denken over 5a10 jaar heel anders over de wereld.
Sluit het gebied hermetisch af, strooi er wat wapens rondt (messen, zwaarden, pijl en boog), wat schapen voor ontspanning, film het en stream het online tegen betaling.![]()
Enorme politiemacht voorkomt in Amersfoort confrontatie tussen Eritrese groepen
In het centrum van Amersfoort is zaterdagavond een enorme politiemacht op de been om groepen Eritreeërs uit elkaar te houden. Er dreigde een escalatie in de omgeving waar een van de groepen een feestelijke bijeenkomst had.www.ad.nl
Stop met posten of stop met drinken, dit is toch niet om aan te gluren...Sluit het gebied hermetisch af, strooi er wat wapens rondt