Fitness Seller

Sticky Live News Topic

Ahh yes!!! Ik ga morgen Frans Timmermans even opzoeken met mijn paraplu

Iol ik postte vrijwel gelijk hetzelfde artikel.

Als je dat doet ga je paar maanden zitten.

Als Baudet ooit hetzelfde overkomt als Pim (en daar ziet het er wel naar uit op deze manier) geef ik mijn Nederlandse nationaliteit op. Dan is er letterlijk niks meer wat mij nog enigszins met Nederland verbindt en dan zou ik er ook nooit meer wat mee te maken willen hebben.

Als de enige persoon die nog op komt voor Nederland vermoord zou worden is NL ook geen haar beter dan elke andere dictatuur ter wereld.

'Kom op dan!'
medium_ANP-67095950.jpg

'Ik bulk nog even door.'
download (3).jpeg

timmermans.png

'Daar sta je van te kijken, hè!'
SP-Hans-Brusselmans-adv-960px.png

'Put it to the test, Anytester.'
Muhaha

IMG_20240525_130131.jpg

• Haha
Waarderingen: GruX
Misschien begeef jij je in de verkeerde kringen.
De mensen op die collage genereren veel media aandacht maar is een hele kleine meerderheid. De meesten daarvan denken over 5a10 jaar heel anders over de wereld.
Knap van je hoor dat jij dat nu al weet dat een kleine meerderheid over 5a10 jaar daar heel anders over denkt 🤔

Hij heeft wel het inzicht van een leeftijd welke modieuze ideeën heeft zien komen en gaan.

Aan de andere kant is het de Kali Yuga en gaat de trend van die bewegingen alsmaar verder neerwaarts.

Sluit het gebied hermetisch af, strooi er wat wapens rondt (messen, zwaarden, pijl en boog), wat schapen voor ontspanning, film het en stream het online tegen betaling.

Battle Royal - I am the captain now edition

Terug
Naar boven