Fitness Seller

Sticky Live News Topic

Weer een verwarde man.

Ondertussen probeer BOL de lange tenen van sommigen te vermijden.

1717152720000-1717192234449.jpg

1717151322000-1717192237265.jpg

1715706094000-1715874212222.jpg
Blijf me er altijd over verwonderen dat mensen vandaag de dag vinden dat het maar goed gaat als je 2 culturen die lijnrecht tegenover elkaar staan dwingt samen te leven. Waar dat in de hele geschiedenis nog nooit goed is gegaan.

Zijn er nog updates over die agent geweest? Was er slecht aan toe.

Laatst bewerkt:
De agent die vrijdag zwaargewond raakte bij een mesaanval in de stad Mannheim in het zuidwesten van Duitsland, verkeert nog steeds in levensgevaar. Dat verklaarde een politiewoordvoerder zaterdag.

De dader kon volgens hem nog niet verhoord worden omdat hij werd geopereerd en nog niet aanspreekbaar is. Daardoor is het motief van de man niet bekend.
Het is een raadsel.

Blijf me er altijd over verwonderen dat mensen vandaag de dag vinden dat het maar goed gaat als je 2 culturen die lijnrecht tegenover elkaar staan dwingt samen te leven. Waar dat in de hele geschiedenis nog nooit goed is gegaan.
Dwingen tot samenleven gebeurt juist niet (voor zover zoiets kan), er ontstaan paralle samenlevingen. Je ziet dan in plaats van integratie er groepen ontstaan die zich meer afkeren van elkaar en in een eigen bubbel kruipen.

Ik heb het idee dat beïnvloeding uit Turkije en de Golfstaten hier van grote invloed is. De interpretatie van de Islam wordt bij sommigen steeds strenger, stringenter en strikter. Je ziet dat vaak aan verhalen van Islam-verlaters, onderzoeken en (under-cover) documentaires.

Dwingen tot samenleven gebeurt juist niet (voor zover zoiets kan)
Het door de overheid toestaan van de instroom van grote getallen mensen die moslim zijn en ook huisvesten. Ontneemt in mijn ogen de keuze van de meeste nederlanders op plekken waar deze dan gehuisvest worden om met deze mensen samen te leven. In mijn ogen staat het gebrek aan keuze bewerkstelligd door de overheid redelijk gelijk aan dwang.

Kom je daar aanrennen om mensen te helpen, krijg je een mes in je nek van de religie van vrede.

En de dader natuurlijk buiten levensgevaar...

Kom je daar aanrennen om mensen te helpen, krijg je een mes in je nek van de religie van vrede.

En de dader natuurlijk buiten levensgevaar...
Prima, moet je niet tientallen jaren dat soort volk importeren. ‘Ja maar die politie agent vraagt er niet om’ moet je maar geen politie agent worden in een land dat zijn eigen volk niet op nummer 1 zet.

Prima, moet je niet tientallen jaren dat soort volk importeren. ‘Ja maar die politie agent vraagt er niet om’ moet je maar geen politie agent worden in een land dat zijn eigen volk niet op nummer 1 zet.

Dit inderdaad.

Toen ik net 18 was geworden (toen nog in NL wonend) dacht ik er ook een tijdje aan om bij de pliesie te gaan :hahaha: Achteraf gezien gelukkig niet doorgezet, hoewel ik wel al was aangenomen.

Als je in een levensbedreigende situatie met lijpe drugscriminelen je pistool trekt heb je dikke kans dat je de gevangenis in gaat.

Op die manier kan je eigenlijk voor elk slachtoffer dit wel doortrekken.

Dan moer je je maar niet uitspreken tegen de islam in een land waar je weet dat extremisten bestaan.

Dan moet je maar niet in een rokje door de straat lopen.

Dan moet je je fiets maar niet op straat parkeren.

Dan moet je maar beveiliging inhuren in je winkel.

Ect ect.

Op die manier kan je eigenlijk voor elk slachtoffer dit wel doortrekken.

Dan moer je je maar niet uitspreken tegen de islam in een land waar je weet dat extremisten bestaan.

Dan moet je maar niet in een rokje door de straat lopen.

Dan moet je je fiets maar niet op straat parkeren.

Dan moet je maar beveiliging inhuren in je winkel.

Ect ect.
Dat kan, maar in dit geval hebben ze het toch echt aan hun eigen beleid te danken

Tatverdächtiger nicht vernehmungsfähig​

Bei dem Tatverdächtigen handelt es sich um einen aus Afghanistan stammenden Mann, der 2014 nach Deutschland kam. Laut Staatsanwaltschaft und Polizeipräsidium Mannheim kam er ins Krankenhaus, nachdem ein Polizist während des Einsatzes auf ihn geschossen hat. Der Mann ist demnach derzeit nicht vernehmungsfähig.

16x7@2dL_-594eb175bf96444e7f86c89c3d9f78feed295e4a.jpg

Terug
Naar boven