- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Zo dankbaar ben ik nu ook weer niet, hoogstens een klein kusje erop.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo dankbaar ben ik nu ook weer niet, hoogstens een klein kusje erop.
Jij gaat mijn panfluit bespelen, vriend.Zo dankbaar ben ik nu ook weer niet, hoogstens een klein kusje erop.
Wat is eigenlijk de sanctie, if any?![]()
Nieuw record: meer dan miljoen mensen kwam niet opdagen aan stembus
Meer dan 1.050.000 kiezers, of 12,5 procent van het electoraat, zijn zondag weggebleven bij de stembusgang. Dat zijn er 100.000 meer dan in 2019 en daarmee is het record van vijf jaar geleden gebroken.www.hln.be
Mooi
Anno 2024? Geen
(sommigen al veel langer)Zou Melissa Depraetere stiekem een grote deugniet zijn? Jij hebt veel verstand van vrouwen.Petra is zowat de enige die me geen spontane braakneigingen geeft![]()
Krijg je geen boete in de bus dan?Anno 2024? Geen
De opkomstplicht is de facto afgeschaft. De laatste keer dat ik ging stemmen was in 2014.(sommigen al veel langer)
Nope
Ja maar Allah ging ze beschermen.En terecht. Als er politie op je af komt met een knuppel... wat the f... denk je dan ?
Dan heb je tijd genoeg gehad om te gaan lopen. Ben je binnen bereik van de lange lat, ben je te laat gaan lopen.
Nee, maar we moeten critici niet zomaar blindelings geloven in alles wat ze zeggen.Slappe hap opmerking Steks! We moeten de wereld dus maar nemen zoals hij is?
Heb jij uberhaupt 2 minuten de moeite genomen te luisteren wat Assange zegt..Sterker nog weet jij wie Assange is, wat hij heeft gedaan en waarom hij vast zat?Nee, maar we moeten critici niet zomaar blindelings geloven in alles wat ze zeggen.
4 maal ja.Heb jij uberhaupt 2 minuten de moeite genomen te luisteren wat Assange zegt..Sterker nog weet jij wie Assange is, wat hij heeft gedaan en waarom hij vast zat?