RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.288
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van wat ik er van kan zien wel. Geen grote, maar afhankelijk van de afstand is dat ook niet nodig als je een beetje een geoefend schutter bent. Gezien het resultaat was het misschien de investering wel waard geweest.![]()
Moeilijk te zien, maar heeft die nu niet eens een scope?
Alleen voor de stoere look al zou ik er dikke scope opzetten haha. Maar duidelijk ongetrainde schutter..Van wat ik er van kan zien wel. Geen grote, maar afhankelijk van de afstand is dat ook niet nodig als je een beetje een geoefend schutter bent. Gezien het resultaat was het misschien de investering wel waard geweest.
Ik heb verder nog niks opgezocht over het incident, zoals de afstand en hoek tot het doelwit en ook niet wat Trump deed op het moment van schieten. Misschien was het wel de bedoeling enkel zijn oor te raken, in dat geval was het een geweldig schot natuurlijk.Alleen voor de stoere look al zou ik er dikke scope opzetten haha. Maar duidelijk ongetrainde schutter..
Snap nooit als je zoiets gaat doen dat je niet kapot goed traint. (Gelukkig maar)
Die trump die op zo’n moment zijn hand de lucht in doet. Dan heb je over deze situatie echt al vaak nagedacht 🤣
Ja helemaal mee eens. Alle context mist nog natuurlijk ;-)Ik heb verder nog niks opgezocht over het incident, zoals de afstand en hoek tot het doelwit en ook niet wat Trump deed op het moment van schieten. Misschien was het wel de bedoeling enkel zijn oor te raken, in dat geval was het een geweldig schot natuurlijk.
Draadje met oa reactie van getuige over langzame optreden politie en secret service.
De afstand zou 135 meter zijn en dat zou voor een goede schutter geen probleem zijn.
Tucker called it.
Je vergat:
Dat is zijn andere persoonlijkheid die af en toe opduiktJe vergat:
Dit is nu je tweede extreemli kse opmerking in 2 dagen, gaat het wel goed met je?
Vind jij het niet merkwaardig dat het echt meerdere schoten en meerdere seconden duurt voor zn bodyguards aan komen rennen. Meestal is dit veel en veel sneller. ook dat ze hem toelaten nog zn hoofd en gestrekte arm volledig boven de dekking van de bodyguards laten komen om contact met het publiek te hebben als ze hem afvoeren vind ik een punt dat ik heel merkwaardig vind. Tactisch bekeken zitten er veel "safety breaches" in dit in incident. Gestaged weet ik niet. Kan ook een inside job geinstrueerd vanuit links zijn. Amerika is niet vies van zulke klusjes als de national safety in hun ogen in gevaar is.Wij gaan er vast nooit achter komen maar ik vind het een bijzondere zaak. 135 meter is een relatief korte afstand. Een beetje geoefend schutter schiet gemakkelijk raak van zo'n afstand. Nu lees ik dat er door omstanders werd geroepen naar de veiligheidsdiensten dus misschien dat de schutter in paniek raakte.
Maar ook dan. Aan een evenement als dit gaat beveiligingstechnisch zoveel voorbereiding vooraf. Mogelijke plekken om van te schieten worden vastgelegd en beveiligd. Hoe kan iemand met een aanvalsgeweer op het dak van een winkel ( ? ) komen binnen zo'n kleine straal?
Het zou mij in ieder geval niet verbazen als het allemaal gestaged is. Trump wordt hier alleen maar populairder door.
Ik moet het filmpje nog bekijken. Meerdere schoten zijn natuurlijk zo gelost, zeker met een wapen als op de foto. Maar verder heb jij gelijk inderdaad. Zowel in mijn tijd bij Defensie als erna heb ik aardig wat vergelijkbaar werk gedaan, en nog steeds af en toe. Trump zou nooit zo op de foto moeten kunnen staan met gebalde vuist. Die had al lang met 180 kilometer per uur in zijn gepantserde auto weggevoerd moeten worden.Vind je het niet merkwaardig dat het meerdere schoten en meerdere seconden duurt voor zn bodyguards aan komen rennen. Meestal is dit veel en veel sneller. ook dat ze hem toelaten nog zn hoofd en gestrekte arm boven de dekking van de bodyguards laten komen om contact met het publiek te hebben als ze hem afvoeren vind ik een punt dat ik merkwaardig vind. Tactisch bekeken zitten er veel "safety breaches" in dit in incident.
Ik ben Autodrop Verdonk.Je vergat:![]()
Dit is nu je tweede extreemli kse opmerking in 2 dagen, gaat het wel goed met je?
Tussen de schoten zit ook veel tijd, tis geen snelvuur. Bekijk het maar eens.Ik moet het filmpje nog bekijken. Meerdere schoten zijn natuurlijk zo gelost, zeker met een wapen als op de foto. Maar verder heb jij gelijk inderdaad. Zowel in mijn tijd bij Defensie als erna heb ik aardig wat vergelijkbaar werk gedaan, en nog steeds af en toe. Trump zou nooit zo op de foto moeten kunnen staan met gebalde vuist. Die had al lang met 180 kilometer per uur in zijn gepantserde auto weggevoerd moeten worden.
Vreemde kwestie.