AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

"White lives matter" mag niet, maar BLM wel. Letterlijk discriminatie.

"De boodschap is gebaseerd op de omvolkingstheorie. "
Is geen theorie, maar een feit. Pak de cijfers erbij van de bevolking van Europa, daar heb je je antwoord.

Ik heb toch ietwat de indruk dat deze jongens hun theorie baseren op iets dat Hitler schreef in Mein Kampf.

En de theorie is nu een feit :O
Aaaaah, foei!

Na WWII hebben ze getracht verschillende Europese landen zo etnische homogeen mogelijk te maken. Iets dat je niet zou verwachten van de toenmalige leiders gebaseerd op Hitler's theorie. Eerlijk gezegd had Hitler indirect een grote rol in de nood aan gastarbeiders.

Is het gek dat ze in Duitsland plots nood hadden aan mannelijke gastarbeiders toen ze economisch opfleurden? Je kunt toch zelf invullen waarom?

Ik heb toch ietwat de indruk dat deze jongens hun theorie baseren op iets dat Hitler schreef in Mein Kampf.
Strict genomen wordt thans met omvolkingstheorie precies het tegenovergestelde bedoelt dan waar die Oostenrijkse amateurschilder het over had.

Vervangingsmigratie komt gewoon voor als term in allerlei officiële documenten, maar als de conplotdenkertjes het woord "omvolking" gebruiken kunnen de zogenaamde progressieven weer lekker Godwinnen.

Om over die rare halve Japanner maar te zwijgen.

Hitler zei ook constant dat het Slavische ras het Germaanse, of in ieder geval de Duitsers, volledig ging uitroeien... Bedoel? Niemand had Stalin kunnen tegenhouden als hij het gebied dat de DDR werd ook aan Polen had gegeven.

Season 5 Nbc GIF by The Office

Ik had ooit een vakantieliefde afkomstig uit Aschaffenburg, het komt zo ineens wel heel dichtbij.

Fucking lafaards kiezen tegenwoordig steeds vaker jonge kinderen als slachtoffer. In Duitsland, in de UK, etc. Het is inmiddels de zoveelste keer.

Van mij mag Duitsland vol jaren 40 op die gasten gaan.
Deze malloot was niet zo geïnteresseerd in afkomst.

Fucking lafaards kiezen tegenwoordig steeds vaker jonge kinderen als slachtoffer. In Duitsland, in de UK, etc. Het is inmiddels de zoveelste keer.

Van mij mag Duitsland vol jaren 40 op die gasten gaan.
Breivik had t ook niet zo op bepaalde kinderen

In het Belgiche nieuws is het motief van de man onduidelijk, vermoedelijk drugsproblematiek omdat ie ervoor voor wat drugs zat te schooien.

Okay..
Kuch Afghaan
Kuch sinds 2022 asiel aangevraagd
Kuch

Hopelijk geen Corona
Even mondkapjes kopen

Kuch

Ik had ooit een vakantieliefde afkomstig uit Aschaffenburg, het komt zo ineens wel heel dichtbij.
Een doorgedraaide man van een zekere afkomst en/of overtuiging die om zich heen begint te steken in Duitsland. Een bekend recept, helaas. Gisteren was het weer raak, toen de 28-jarige Afghaan Enamullah O. een 41-jarige man en een 2-jarig kind doodde en 3 anderen zwaar toetakelde in een park in Aschaffenburg. Inmiddels blijkt dat de mesaanval gericht was op een groep kinderen van een kinderdagverblijf. Het groepje van 5 peuters werd door begeleiders door het park rondgereden in een bolderkar. Enamullah O. zou de groep al een tijdje hebben gevolgd en dit zouden de begeleiders hebben opgemerkt. Nog voor ze het park hadden verlaten haalde Enamullah O. de bolderkar in. Hij ging de kinderen te lijf met een keukenmes. Het 41-jarige slachtoffer liep op dat moment met zijn eigen kind door het park en schoot te hulp. Hij probeerde de Afghaan tegen te houden, maar verloor het gevecht. Een jonge vrouw en een 72-jarige man probeerden ook tussen O. en de kinderen te springen, beiden werden ernstig verwond maar zijn buiten levensgevaar. Een jongen van 2 werd gedood en meisje raakte zwaargewond.
Brrr, het zou je kind maar zijn.

‘Premier d*ck Schoof constateert tachtig jaar na de bevrijding van concentratie- en vernietigingskamp Auschwitz dat antisemitisme "alsmaar aanweziger en zichtbaarder" lijkt in de maatschappij.’

Wat vreemd als je allemaal pro hamas woestijn volk importeert

‘Premier d*ck Schoof constateert tachtig jaar na de bevrijding van concentratie- en vernietigingskamp Auschwitz dat antisemitisme "alsmaar aanweziger en zichtbaarder" lijkt in de maatschappij.’

Wat vreemd als je allemaal pro hamas woestijn volk importeert
Ligt aan de houding van Israël.
Wat je zaait ...

Terug
Naar boven