AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

Heb je daar voorbeelden bij?
Jahoor:

- Vrijstelling van belasting voor het bedrijf(de kerk).
- Uitzondering van geluidsoverlast voor kerkklokken.
- Kinderen op scholen weigeren omdat ze geen christen zijn.
-Mogen leren van leugens als waarheid(ook tegen kinderen)
- Beinvloeden van normale bedrijfsvoering zoals het verbieden van winkels om open te zijn op zondag (Winkeltijdenwet).

Jahoor:

- Vrijstelling van belasting voor het bedrijf(de kerk).
Bedrijf? Volkomen onvergelijkbaar. Hoewel er best wat Christelijke stromingen zijn met rijke voorgangers, m.n. in de VS.
- Uitzondering van geluidsoverlast voor kerkklokken.
Dat is traditie en beschaving, carbid schieten en paasvuren doen we ook.
- Kinderen op scholen weigeren omdat ze geen christen zijn.
Iedereen mag een school met een zekere levensbeschouwing opzetten en verwachten dat men zich aan de eigen regels houdt. Dit is niet exclusief Christelijk.
-Mogen leren van leugens als waarheid(ook tegen kinderen)
Welke "leugens"?
- Beinvloeden van normale bedrijfsvoering zoals het verbieden van winkels om open te zijn op zondag (Winkeltijdenwet).
Dat begin ik een steeds beter idee te vinden, maar ik merk meer van de invloed van de Postcodeloterij en XR.

Er was toch wel een inreisverbod tegen die komplot gozer, David Icke?

Dat dan weer wel.

https://www.ad.nl/binnenland/complotdenker-mag-al-drie-jaar-op-rij-geen-kerst-vieren-met-schoonfamilie-in-haarlem-minister-faber-ligt-dwars~adadd019/ zei:
De rechtbank in Den Haag bevestigt dat het verbod om het Schengengebied binnen te komen niet wordt opgeheven, op verzoek van asielminister Marjolein Faber.
He ik weet er nog wel wat om te verbieden!

• Tear
Waarderingen: HB89
Bedrijf? Volkomen onvergelijkbaar. Hoewel er best wat Christelijke stromingen zijn met rijke voorgangers, m.n. in de VS.
Want?
Dat is traditie en beschaving, carbid schieten en paasvuren doen we ook.

Beschaving? Vind er weinig beschaafd aan als jij op zondagochtend met een teringherrie de hele buurt wakker maakt.

Wat ook alleen maar mag om jouw christelijke gebed aan te kondingen. Daar gaat het om.

Als ik op de zelfde manier op donderdagnacht mijn uitgaansavond wil aankondingen mag het niet.

Iedereen mag een school met een zekere levensbeschouwing opzetten en verwachten dat men zich aan de eigen regels houdt. Dit is niet exclusief Christelijk.

We exclusief aan religie.

De beweringen uit de bijbel die door veel christenen als weerheid geleerd worden terwijl er geen enkel bewijs voor is of soms zelfs zeker weten dat het niet waar is.

Dat begin ik een steeds beter idee te vinden.

Daar gaat het niet om jij vroeg welke speciale rechten religie en in het bijzonder christenen hebben.

Dat jij het er mee eens bent is niet relevant.

Die verdomde Russen weer met hun inmenging in Europese verkiezingen.
:trollfacex:

Daar gaat het niet om jij vroeg welke speciale rechten religie en in het bijzonder christenen hebben.

Dat jij het er mee eens bent is niet relevant.
Voorzitter, ff een punt van orde, de opponent citeert een halve zin waardoor de context mist en het een stropop wordt.

Vraagt om voorbeelden van voorkeursbehandeling.

Krijgt voorbeelden van voorkeursbehandeling.

0ec1bc41-4336-4d43-b0e3-907289a28a60_text.gif

kijk: https://x.com/disclosetv/status/1893338074039365964

Het AD heeft hier nog voor gewaarschuwd. Die Putin gaat nu echt te ver.

Over religie gesproken, we hebben binnenkort hoogstwaarschijnlijk een nieuwe paus.

Vraagt om voorbeelden van voorkeursbehandeling.

Krijgt voorbeelden van voorkeursbehandeling.

0ec1bc41-4336-4d43-b0e3-907289a28a60_text.gif
Naar mening zijn het (zeer) slechte voorbeelden, maar ik snap dat kerkklokken, evenals kettingzagen, voor jou een gevoelig onderwerp zijn.

Een natiestaat heeft nu eenmaal tradities, gewoontes en cultuur, dat willen ontkennen zijn D66-praktijken, dat willen ver multiculturaliseren zijn GL-PvdA-praktijken,
Tja, hij is soms bijna een reliegekkie.
denken dat je dat kunt neutraliseren en er niets anders dat gat (deus) vult is dom en naïef.

Living on the edge @Steks, living on the edge.

Terug
Naar boven