apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oostenrijk weer een knifeaanval door Syrier,
![]()
14-jarige gedood en vijf gewonden bij steekpartij Oostenrijk, dader aangereden door getuige
Een 14-jarige jongen is zaterdagmiddag in het zuiden van Oostenrijk gedood bij een mesaanval. Vijf anderen raakten bij de aanval gewond, zo meldt de politie. Twee gewonden zouden er ernstig aan toe zijn. Een 23-jarige man met een Syrische achtergrond is aangehouden. Dat lukte volgens de politie...www.hln.be
Uit duurzaamheidsoverwegingen ben ik een voorstander van de lange lat. Even zo'n palliedoekje er langs om het bloed eraf te halen en weer door.

En ze zijn groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting en tegen mediacensuur.Naja, het is tenslotte niet meer strafbaar om het capitol te bestormen en alle misdaden die daarbij gepleegd worden dus ik ben benieuwd waar dit heen gaat.
Holy shit!! Insurrection gaande in USA
kijk: https://x.com/wallstreetapes/status/1891612576116769186?s=46

Die mensen hebben 3 tot 4jaar gezeten. Zet deze ook maar 3 tot 4 jaar vast.Naja, het is tenslotte niet meer strafbaar om het capitol te bestormen en alle misdaden die daarbij gepleegd worden dus ik ben benieuwd waar dit heen gaat.