XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

Volgens de Geneva convention is traangas verboden chemische oorlogsvoering.

Politie mag het* maar het is een oorlogsmisdaad als een militair het doet.

*Onder beperkte specifieke voorwaarden op bevel van de politiek.

Zo, dat is een heus partizanen pakket!
Kan 4 weken zonder enige hulp met 3 maaltijden per persoon per dag en 2 liter water PP per dag.

Daarna kan ik evt nog weken zelfs maanden zelfvoorzienend leven. Heb bug out bags, Heb jachtspullen (kruisbogen etc)visspullen, tenten, waterfilters, slaapzakken en alle survival tools die ik nodig heb in grote legerbackpacks a 45kilo per stuk waar ik geregeld vele kilometers mee loop om ook mezelf up to date te houden, self defense tools. Ik heb niks nodig van de staat, heerlijk dat gevoel van klaar-voor-alles zijn.

Ook heb ik kaarten en vooraf ingeplande uitvalsbasissen waar we naartoe kunnen als het echt een gevaarlijke plunderboel word✌️

Geloof mij. Niemand komt ons helpen als de pl**ris uitbreekt. Hooguit de grote steden worden enigzins geholpen.

Kan 4 weken zonder enige hulp met 3 maaltijden per persoon per dag en 2 liter water PP per dag.

Daarna kan ik evt nog weken zelfs maanden zelfvoorzienend leven. Heb bug out bags, Heb jachtspullen (kruisbogen etc)visspullen, tenten, waterfilters, slaapzakken en alle survival tools die ik nodig heb in grote legerbackpacks a 45kilo per stuk waar ik geregeld vele kilometers mee loop om ook mezelf up to date te houden, self defense tools. Ik heb niks nodig van de staat, heerlijk dat gevoel van klaar-voor-alles zijn.

Ook heb ik kaarten en vooraf ingeplande uitvalsbasissen waar we naartoe kunnen als het echt een gevaarlijke plunderboel word✌️
Ik wil niet lullig doen, maar heb je ook gezelschapsspellen voorzien?

10 Cloverfield Lane keek wel lekker weg. 🫢

Damned... waar gaat de wereld naartoe als alleen mensen zoals jij overleven.
Kom ik na 5 weken uit mijn kelder, kom ik jou tegen, schiet ik mezelf alsnog dood.
Ik moet er niet aan denken, de rest van mijn leven eindeloze discussie met you. :D

Damned... waar gaat de wereld naartoe als alleen mensen zoals jij overleven.
Kom ik na 5 weken uit mijn kelder, kom ik jou tegen, schiet ik mezelf alsnog dood.
Ik moet er niet aan denken, de rest van mijn leven eindeloze discussie met you. :D

Nou mij zul je niet zien hoor. Trek mn ghilisuit aan🤡

Mijn hond vind je wel.
Je had je gear moeten bewaren, mijn hond heeft nu trt via de dierenarts. 14 jaar en nog fit.

Heb jij medicatie, antibiotica etc ?

Mijn hond vind jouw hond. Getraind voor en door bewaking toen ze pup was.

Niks nada niënte aan medicatie, allergieën of aandoeningen.

Mijn hond vind jouw hond. Getraind voor en door bewaking toen ze pup was.

Niks nada niënte aan medicatie, allergieën of aandoeningen.
Komt jou hond mij tegen.
Lijkt me wel verstandig om iets van ontsteking remmers en pijn stillere etc bij de spullen te hebben.
Misschien maar eens op zoek naar een buitenlandse apotheek tijdens vakantie.

Zijn de Marokkaanse mazelen ook in Nederland geland?

Volgens mijn neemt de bescherming na een tweede vaccinatie niet significant toe wat effectiviteit betreft, het gaat dan vooral
om de effectiviteit op de lange duur niet af te laten nemen.
Volgens mij lopen iig nog jongere kinderen wel een behoorlijk gevaar: die hebben nog geen vaccinatie.

Terug
Naar boven