- Waardering
- 8.803
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Jij neemt mij in de maling.‘t Zou om een Rus gaan, Ronn. Haal die machete maar uit het tuinhuis!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij neemt mij in de maling.‘t Zou om een Rus gaan, Ronn. Haal die machete maar uit het tuinhuis!
7,7 is niet mals.Dan is het vrijdag, krijg je pofferdomme een gebouw op je kop.
![]()
Amerikaanse president Trump en tientallen internationale organisaties zullen slachtoffers helpen na aardbeving in Zuidoost-Azië
In de Myanmarese regio Mandalay, nabij de gelijknamige stad, heeft zich vrijdagochtend een zware aardbeving met een magnitude van 7,7 voorgedaan. De beving werd ook gevoeld in Bangkok en duurde daar ruim een halve minuut. Zeker 81 bouwvakkers zitten vast onder puin van een wolkenkrabber in...www.hln.be
Dan is het vrijdag, krijg je pofferdomme een gebouw op je kop.
![]()
Amerikaanse president Trump en tientallen internationale organisaties zullen slachtoffers helpen na aardbeving in Zuidoost-Azië
In de Myanmarese regio Mandalay, nabij de gelijknamige stad, heeft zich vrijdagochtend een zware aardbeving met een magnitude van 7,7 voorgedaan. De beving werd ook gevoeld in Bangkok en duurde daar ruim een halve minuut. Zeker 81 bouwvakkers zitten vast onder puin van een wolkenkrabber in...www.hln.be
Niet als je al in het zwembad ligt. Denken in oplossingen.Ik zou schoon ondergoed nodig hebben na een aardbeving. 🥴
Een ziekenhuis in Myanmar heeft twintig doden gemeld na de aardbeving van vrijdag. Het is het eerste officiële dodental uit dat land. In Thailand zijn zeker drie mensen omgekomen.
Een collega van mij is nu in Manilla, het komt zo wel heel dichtbij.![]()
Etniciteit of nationaliteit?![]()
Verdachte steekincidenten rond Dam in Amsterdam is 30-jarige man uit Oekraïne
De man die ervan wordt verdacht vijf mensen te hebben neergestoken rond de Dam in Amsterdam is een 30-jarige man uit het oosten van Oekraïne. Dat bevestigt de politie na berichtgeving van de Telegraaf.www.ad.nl
Is het dan een Oekraïner of een Rus?
Het kwam al geregeld heel close op die route. Druk luchtruim en heel nauwe marges op die baan tov die helicopters.
Diversity hires...
Blinde mensen? 🫢