MuscleMeat

Live News Topic

Bezoekers in dit topic

Weet wel dat zn vrouw Joods is
..
Freeks vader had twee broers die zich in de oorlog tot de NSB hadden bekeerd. Het fijne weet hij er nog altijd niet van, maar het begint hem steeds meer bezig te houden. Hij zegt: ‘Twee ooms van mij gingen bij de NSB, de oudste broer van mijn moeder uit zichzelf, die heeft zelfs nog antisemitische gedichtjes voor het fascistische tijdschrift De Gil geschreven. En die andere broer van mijn moeder, die wilde het land uit, dat is mislukt, en drie dagen later liep hij ook in zo’n zwart pakje.’ Freek worstelt met deze geschiedenis. ‘Het is natuurlijk een enorme tragedie – en zeker als je met Hella getrouwd bent.’

- Freek de Jonge – website
 
De appel valt niet ver van de boom.
 
raar, dat die linkse gekkies zich druk maken over het plaatsen van een expliciete foto op GS van deze aanslag ,

terwijl het boegbeeld van alle deugers destijds een zorgvuldig en in een fotogenieke houding neergelegd overleden kindje op een strand was,

waarvan de ouders al jaren veilig in Turkije woonden en slechts voor een nieuw gebit naar het rijke westen vertrokken ondanks alle

risico's voor hun kinderen ......


GS heeft groot gelijk om deze foto te plaatsen , dit is de keiharde realiteit van moslimterreur maar zal

nooit de mainstream media bereiken inclusief het schijnbaar verboden woord islam, terwijl we een dag eerder

wel worden bedolven onder foto's van vermoorde kindjes door moslimidioten onderling

en die dan blijkbaar wel moreel acceptabel zijn :scratch:
 
Laatst bewerkt:
raar, dat die linkse gekkies zich druk maken over het plaatsen van een expliciete foto op GS van deze aanslag ,

terwijl het boegbeeld van alle deugers destijds een zorgvuldig en in een fotogenieke houding neergelegd overleden kindje op een strand was,

waarvan de ouders al jaren veilig in Turkije woonden en slechts voor een nieuw gebit naar het rijke westen vertrokken ondanks alle

risico's voor hun kinderen ......


GS heeft groot gelijk om deze foto te plaatsen , dit is de keiharde realiteit van moslimterreur maar zal

nooit de mainstream media bereiken inclusief het schijnbaar verboden woord islam, terwijl we een dag eerder

wel worden bedolven onder foto's van vermoorde kindjes door moslimidioten onderling

en die dan blijkbaar wel moreel acceptabel zijn :scratch:
Het is hypocrisie ten top. Kdenk dat ik die foto zo ook op facebook ga zetten. Al is het alleen maar om alle deugmensen in me lijst af te zeiken.
 
Het is hypocrisie ten top. Kdenk dat ik die foto zo ook op facebook ga zetten. Al is het alleen maar om alle deugmensen in me lijst af te zeiken.

Ik had die shit liever ook niet gezien hoor. Mag best achter een spoilertje.
 

Jij bent welkom, jij bent welkom in mijn land:banana::banana::banana:

Het is hypocrisie ten top. Kdenk dat ik die foto zo ook op facebook ga zetten. Al is het alleen maar om alle deugmensen in me lijst af te zeiken.
The girl was described as wearing an aqua-marine parka coat, purple trousers and a blue rucksack.

There was speculation on social media that she was one of the victims seen in a photograph taken at the scene.

First victim of Stockholm terror attack is identified | Daily Mail Online
 
The girl was described as wearing an aqua-marine parka coat, purple trousers and a blue rucksack.

There was speculation on social media that she was one of the victims seen in a photograph taken at the scene.

First victim of Stockholm terror attack is identified | Daily Mail Online
Following a request from the family, MailOnline will not to disclose her name or picture at this time.
interwebs stond gisteren vol met foto's en de naam van het meisje...
 
Blijkbaar is ze zo'n Scandinavische nazi. Dat joden nog steeds een item zijn bij die gasten.

:lol:
 
German police are investigating an “Islamist link” to the bomb attack that targeted a Borussia Dortmund team bus Tuesday night.
Police are examining a letter reportedly found at the site that claims responsibility for the series of explosions. The bombs went off near a German team bus as it transported players to a Champions League quarter-final game.

The letter cited the involvement of Germany’s military in surveillance on Islamic State (IS, formerly ISIS/ISIL) as the reason for the attack, Reuters reported, citing German Sueddeutsche newspaper.
 
Na de aanval op de spelersbus van Borussia Dortmund gisteravond, heeft de politie een verdachte met islamistische achtergrond opgepakt. Dat heeft het Duitse federaal parket vanmiddag laten weten tijdens een persconferentie. Het parket gaat uit van een terreurdaad.

De bus was gisteravond op weg van het spelershotel naar het stadion van de Duitse topclub, toen er in de buurt drie explosies plaatsvonden. Volgens woordvoerder van het parket Frauke Koehler bevatten de explosieven die daarvoor gebruikt werden stukjes metaal.

Op de plaats delict vond de politie drie opeisingsbrieven, die erg op elkaar leken en nu verder onderzocht worden. De woordvoerder ging niet verder in op de inhoud van de brieven, maar diverse Duitse media meldden eerder vandaag dat ze begonnen met de tekst 'In naam van Allah, de genadige, de barmhartige'. Ook zou er verwezen worden naar de aanslag op een kerstmarkt in Berlijn vorig jaar, en naar de Duitse inzet van gevechtsvliegtuigen in Syrië.
Op het internet circuleerde weliswaar ook een opeisingsbrief die afkomstig zou zijn uit het extreemlinkse, antifascistische milieu. "Maar na een eerste evaluatie bestaan substantiële twijfels over de echtheid van deze bekentenis", zegt het parket.
:p
 
tsjonge ,wat een amateurs weer,

weten die wannabee terroristen dan echt niet dat zo'n spelersbus extra bescherming heeft ,



zijn er op deze planeet dan echt geen moslimterroristen meer te vinden met echt goed doordachte duivelse plannen ?

het begon hoopgevend in Nice maar het niveau zakt met elke aanslag ,

wat is de volgende aanslag ,fietsbanden leegprikken op het station ? :roflol:
 
'De springstof was uitgerust met metalen pinnen, waarvan er een de hoofdsteun van een stoel heeft doorboord.'

Toch niet zo amateuristisch ouwe
 
Back
Naar boven