Fitness Seller

Live News Topic

Bezoekers in dit topic

zijn er op deze planeet dan echt geen moslimterroristen meer te vinden met echt goed doordachte duivelse plannen?
Zou zelf altijd voor een tweede man zorgen die zich in de massa mengt die achteraf gaat kijken/helpen.

eheh
 
:roflol:

Misschien een suicide by cop gevalletje.
 
Moet nog zien dat hij er echt een paar heeft omgelegd. Is nog steeds zoek.
 
Toch zeker al één moord.

1zr2cus.jpg


2wox66v.jpg

:no:
 
Laatst bewerkt:
De beelden met dat oude ventje waren intriest.

Het zou me verwonderen als ze die gek levend kunnen nemen.
 
Laatst bewerkt:
Derksen

Je handtekening "De politieke macht bedekt het individu met een netwerk van kleine, ingewikkelde, minutieuze en eenvormige regels waar de meest originele geesten en de sterkste zielen niet doorheen kunnen komen om de massa te overstijgen, hij breekt hun wil niet, maar verzwakt, verdraait en leidt die: hij dwingt zelden tot handelen, maar verzet zich er onophoudelijk tegen dat men handelt: hij vernietigt niet, hij belemmert het ontstaan: hij tiranniseert niet, hij hindert, hij onderdrukt, hij verstoort, hij dooft uit, hij stompt af en hij reduceert uiteindelijk elke natie tot een kudde schuchtere en vaardige dieren waarvan de staat de herder is." Verwijs je hierbij naar een bepaalde politieke situatie of land?
 
Steensteen
Ik kwam het tegen en is blijven hangen. Heb er zelf geen situatie bij in gedachten.

Kwam het hier tegen;
U zond in: 'Waarom ik mij heb aangemeld als taalcoach bij vluchtelingenwerk' | ThePostOnline
Ah ;) Ja ik heb de beste man uitgebreid mogen bestuderen op de uni en was benieuwd waarnaar de quote verwees. Persoonlijk heb ik nogal moeite met de statement over "DE politiek", alsof overal en altijd precies dit het geval zou zijn. Het lag in zijn tijd natuurlijk nogal anders, men zou zich schuldig maken aan het welbekende anachronisme als het rechtstreeks doorgetrokken zou worden naar nu. Overigens alsnog prima quote als het zou gaan over de besturende klasse in menig Europees land in zijn tijd.
 
Aux Champs-Elysées, aux Champs-Elysées. Au soleil, sous la pluie, à midi ou à minuit. Il y a tout ce que vous voulez aux Champs-Elysées.

:rocker2:

latest?cb=20130120055448.gif
 
  • Like
Waarderingen: mat
Mikhail Kalashnikov zit er weer voor iets tussen.
 
Back
Naar boven