AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

Waarom had de USSR en Allied forces dan al die Nazi scientist gestolen?.
Dat waren allemaal mannen van de vorige generatie.

Als ik me niet vergis schreef Speer er ook wat over. Tijdens WWII begonnen dat soort figuren overal op te duiken. Arrogant, maar niet kundig.

En ik vind blauwe ogen en blond haar ook niet superieur. Lichtere features ogen weaker imo. Mja misschien als je Brad Pitt bent, maar dat is niemand.

Ja, maar waarom post je dan geen foto's?

Dat waren allemaal mannen van de vorige generatie.

Als ik me niet vergis schreef Speer er ook wat over. Tijdens WWII begonnen dat soort figuren overal op te duiken. Arrogant, maar niet kundig.

Klinkt als een nazi. 🫢
Mja dat zijn allemaal speculaties. Mijn punt was dat ze qua technologie veel verder waren dan de rest. Door Wernher von braun etc. zijn die Amerikanen ook op de maan geland. Schijnbaar had die generatie meer intelligentie/toewijding/goede genen.

Enige probleem is dat Hitler vaak delusional was met zijn idiote projecten die allemaal niet praktisch waren.

Shit zoals dit lol
1748711691334.png

En dit stond ook op de planning.

Ze hadden gewoon die Panzer tanks mass producen. En meer inzetten op U Boaten.

1748711729019.png

De V1/V2… Compleet nutteloos!

Als jullie het zo goed weten, start WW3 dan en red Europa!

Mijn grootmoeder gooide een V2 uit de lucht met een aardappel.

4Hr9YUu.jpg

"When Adolf Galland, in charge of the fighters, reported the alarming development that American fighter planes with added-on fuel tanks had been able to accompany bombers as far as Aachen, Göring dismissed the report. He himself was an old fighter-pilot and knew this was impossible. A few planes must have been blown east by the wind. When Galland persisted, noting that some fighters had been shot down and identified on the ground, Göring lost his temper: 'I herewith give you an official order that they weren't there!' he shouted. Galland, a long cigar clamped between his teeth, gave way with deliberate irony. 'Orders are orders, sir,' he replied with, as Speer noted, 'an unforgettable smile'."

:hahaha:

Ik geloof niet dat Göring het einde van de oorlog gehaald zou hebben als Stalin zijn chef was geweest.

De X-28 was anders een enorm succes.

UFO-PILOOT.gif

4Hr9YUu.jpg

"When Adolf Galland, in charge of the fighters, reported the alarming development that American fighter planes with added-on fuel tanks had been able to accompany bombers as far as Aachen, Göring dismissed the report. He himself was an old fighter-pilot and knew this was impossible. A few planes must have been blown east by the wind. When Galland persisted, noting that some fighters had been shot down and identified on the ground, Göring lost his temper: 'I herewith give you an official order that they weren't there!' he shouted. Galland, a long cigar clamped between his teeth, gave way with deliberate irony. 'Orders are orders, sir,' he replied with, as Speer noted, 'an unforgettable smile'."

:hahaha:

Ik geloof niet dat Göring het einde van de oorlog gehaald zou hebben als Stalin zijn chef was geweest.
Wel bizar dat hij die guards zo ver heeft weten te manipuleren om cyanide pill te smokkelen.

Josef Mengele was ook een interessante psychopaat. Ik ben benieuwd of ze nog iets hebben gehad aan zijn experimenten.

De japanners waren ook niet vies van met unit-731.
Zal best. Russen deden ook allemaal gestoorde shit. De Gulag stond gewoon gelijk aan een concentratiekamp. Plus hebben die Russen veel meer mensen vermoord.

Stalin was waarschijnlijk nog meedogenlozer dan Hitler. Die deed ook gewoon aan genocide. "Death solves all problems, no man, no problem." Op zich zit er wel een kern van waarheid in, dat dan weer wel.

Terug
Naar boven