MuscleMeat

Sticky Live News Topic

200 (1).gif

Nou.. ik marcheer maar schnell het topic aus voordat de DBB sicherheitsdienst dit leest.

En nu moeten we allemaal verbaasd reageren?

:trollfacex:

Nazi's waren wel king m.b.t. technologische ontwikkelingen. Eerste ballistische raket, eerste vliegtuig met straalmotor etc. Ben wel benieuwd hoe ver we nu waren als ze hadden gewonnen.

Nazi's waren wel king m.b.t. technologische ontwikkelingen. Eerste ballistische raket, eerste vliegtuig met straalmotor etc. Ben wel benieuwd hoe ver we nu waren als ze hadden gewonnen.
De criminaliteits- en uitkering cijfers waren iig een stuk lager geweest dan nu.
Ik denk dat we er niet op achteruit waren gegaan.

Als je ziet hoe Europa nu naar de klote gaat dan was die Hitler zo gek nog niet.

Nergens, want de elite Nazi-scholen waren blijkbaar van beduidend niveau. Een soort zelfopgelegde braindrain. 🤔
Waarom had de USSR en Allied forces dan al die Nazi scientist gestolen?

De criminaliteits- en uitkering cijfers waren iig een stuk lager geweest dan nu.
Ik denk dat we er niet op achteruit waren gegaan.

Als je ziet hoe Europa nu naar de klote gaat dan was die Hitler zo gek nog niet.
Mja door al die Meth etc, werd hij opgeven moment wel delusional. Hij had nooit de oorlog moeten verklaren met America. En eerst Engeland slopen i.p.v. USSR.

Terug
Naar boven