apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Rustaaaagh KanyeNiet zoveel, de wereld kan alleen maar beter worden dan dat het nu is. Heil Hitler
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rustaaaagh KanyeNiet zoveel, de wereld kan alleen maar beter worden dan dat het nu is. Heil Hitler
Zo zijn ze hier toch niet?Nou.. ik marcheer maar schnell het topic aus voordat de DBB sicherheitsdienst dit leest.
Gerapporteerd!Nou.. ik marcheer maar schnell het topic aus voordat de DBB sicherheitsdienst dit leest.
Klopt

Mijn vaders tweede naam is Adolf.
En zijn eerste naam Heinrich?
Blijkbaar een gehuurde RS6.Op de Antwerpsesteenweg in Hoboken heeft een 20-jarige bestuurder zaterdagochtend een grote ravage veroorzaakt. De jongeman reed met zijn sportieve Audi RS6 .
20 jarige met een RS6. Hmm

Joh
Nergens, want de elite Nazi-scholen waren blijkbaar van beduidend niveau. Een soort zelfopgelegde braindrain. 🤔Ben wel benieuwd hoe ver we nu waren als ze hadden gewonnen.
Dan weten we meteen het signalement.
De criminaliteits- en uitkering cijfers waren iig een stuk lager geweest dan nu.Nazi's waren wel king m.b.t. technologische ontwikkelingen. Eerste ballistische raket, eerste vliegtuig met straalmotor etc. Ben wel benieuwd hoe ver we nu waren als ze hadden gewonnen.
Waarom had de USSR en Allied forces dan al die Nazi scientist gestolen?Nergens, want de elite Nazi-scholen waren blijkbaar van beduidend niveau. Een soort zelfopgelegde braindrain. 🤔
Mja door al die Meth etc, werd hij opgeven moment wel delusional. Hij had nooit de oorlog moeten verklaren met America. En eerst Engeland slopen i.p.v. USSR.De criminaliteits- en uitkering cijfers waren iig een stuk lager geweest dan nu.
Ik denk dat we er niet op achteruit waren gegaan.
Als je ziet hoe Europa nu naar de klote gaat dan was die Hitler zo gek nog niet.
Operation paperclip.Waarom had de USSR en Allied forces dan al die Nazi scientist gestolen?