XXL Nutrition

Live News Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Geens wil nog steeds niet bevestigen of er een link was met de islam (i.e. tereuraanslag). Een voormalige gedetineerde heeft deze middag al naar buiten gebracht dat hij 'geradicaliseerd' was. :roflol:

Een ex-gedetineerde die met de schutter in de gevangenis zat, bevestigt intussen aan RTBF dat hij wel degelijk geradicaliseerd was. Maar dat hij “een vrome moslim was.” De man zegt zwaar aangeslagen te zijn en zegt dat hij nooit verwacht had dat hij tot zulke daden in staat zou zijn geweest.
 
Waar gaat het heen met deze wereld. Nog even en er gaat geen dag meer voorbij zonder een aanslag ergens op wereld.
Niet dat het vroeger anders was trouwens...
Aantal doden per jaar door terroristische aanslagen in West Europa sinds 1970 | Datagraver

Tja, ik vermoed zo dat als je hier een twee landen weghaalt (Spanje en Ierland?) de cijfers er in de jaren 70 anders uitzien. Daarnaast is het zo dat de terroristen van tegenwoordig zulke amateurs zijn dat ze relatief weinig slachtoffers maken. Maar zeggen deze cijfers wat over de problematiek van tegenwoordig? Dertig jaar geleden had je hier nog weinig verwarde mensen die willekeurig gingen schieten, steken of met vrachtwagens in mensenmassas reden.
 
Zo ne grote vuurbal jonge! Bam!
 
Het zou voor iedereen beter zijn als Volkert per ongeluk in de Noordzee valt.
 
Waar gaat het heen met deze wereld. Nog even en er gaat geen dag meer voorbij zonder een aanslag ergens op wereld.
Niet dat het vroeger anders was trouwens...
Aantal doden per jaar door terroristische aanslagen in West Europa sinds 1970 | Datagraver

150 man in een jaar door heel west europa waar maken we ons druk over. :roflol:

Stoppen met aandacht aan besteden dan wordt het ook steeds minder aantrekkelijk om te doen.

150 is 150 teveel natuurlijk.maar met 400 miljoen inwoners is het nou niet echt iets waar ik wakker om kan liggen.

Ik heb nooit begrepen waarom iedereen masaal besloten heeft om precies in te spelen om het doel van deze acties.
 
Laatst bewerkt:
150 is 150 teveel natuurlijk.maar met 400 miljoen inwoners is het nou niet echt iets waar ik wakker om kan liggen.


150 is relatief gezien weinig,maar van het aantal " vredelievende" moslims dat deze martelaren

verheerlijkt en stiekem toejuicht ga je schrikken
 
Terreurorganisatie Islamitische Staat (ISIS) heeft via haar propagandakanaal Amaq de verantwoordelijkheid van de aanslag in Luik opgeëist. “De dader is een soldaat van Islamitische Staat en heeft de operatie uitgevoerd in antwoord aan de oproepen om landen van de coalitie tegen ISIS aan te vallen”, zo luidt het.
 
Integratie 2.0

upload_2018-5-31_11-34-57.png
 
In Moskou is een taxi ingereden op
voetgangers.Daarbij zijn zeven mensen
gewond geraakt,onder wie een aantal
Mexicanen die in Rusland zijn voor het
WK voetbal.Mexico speelt morgen tegen
tegen Duitsland,in Moskou.

Volgens de autoriteiten is er geen
sprake van een aanslag.De bestuurder
van de taxi,een Kirgiziër,zou de macht
over het stuur zijn kwijtgeraakt
.Een
getuige zegt tegen persbureau Interfax
dat de chauffeur dronken was.

Hij zou hebben geprobeerd te vluchten,
maar is aangehouden.Het incident deed
zich voor in een overdekt winkelcentrum

niet ver van het Rode Plein

:scratch:
 
Samogonka is a hell of a drug.
 
Ik ga voor een te hoge suikerspiegel. Na het suikerfeest is het lastig de suikerspiegel constant te houden.
net een suikerbeest gegeten. Ik zou meer aan een te lage denken op basis van de situatie
 
Back
Naar boven