apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shut the f up about the power of love.
*wie ook naar dat huwelijk van Harry zit te kijken snapt wel wat ik bedoel.
Mag ik er dan vanuit gaan dat jij onder een dekentje met een zakdoek bij de hand zit te kijken?Shut the f up about the power of love.
Misschien is dat verontrustender...Shut the f up about the power of love.
Ja er zijn al 2 dozen tissues doorheen gegaan.Mag ik er dan vanuit gaan dat jij onder een dekentje met een zakdoek bij de hand zit te kijken?Misschien is dat verontrustender...

Dat zal best.die Meghan word door haar oude vrienden en kennissen omschreven als een uitgekookte en ijskoude golddigger
Dat zal best.
Maxima was ook al heel haar leven bezig om in de juiste kringen in de buurt van gefortuneerde mannen te komen.
Als je kijkt naar het aantal nachten en dat vergelijkt met het tarief voor 1 nacht (gehoord van een vriend) is het prijs/kwaliteit nog te doen, niet?
Als je kijkt naar het aantal nachten en dat vergelijkt met het tarief voor 1 nacht (gehoord van een vriend) is het prijs/kwaliteit nog te doen, niet?
Behalve dat in ons geval de h**r wordt betaald van belastinggeld.
Was hij er dan toch niet bij?
Dat dacht die Amerikaanse bisschop ook. Die claimde meteen alle spreektijd.Een n*ger in het Britse koningshuis. Dat ik dit nog mag meemaken!
Een n*ger in het Britse koningshuis. Dat ik dit nog mag meemaken!