AndroidHealthClinic

Locatie gezocht Rotterdam (en omgeving)

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
Waardering
4
Wie o wie kan mij meer vertellen mbt zaalhuur in Rotterdam en omgeving?

We willen een feest organiseren voor 500-1000 man.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of mensen kennen in hun directe omgeving die wel eens iets afhuren?

Alvast bedankt!

Ik heb vroeger feesten gegeven in Amsterdam.. Dit waren feesten voor circa 500 man.... is al een tijdje geleden maar mischien kan ik je nog wat nuttige info geven (beloof niks :D )

Rotterdam? The Palace misschien?

in rotterdam kun je ook zo`n boot huren voor feesten, das misschien ook een leuk id..beetje feesten onder t varen..

Ahoy, De kuip, enz..enz.. :thumb:

Een Feestje ? En je DBB vrienden nodig je niet eens uit? :mad: :D

• Topic Starter Topic Starter
Mr. B.I.G. zei:
Een Feestje ? En je DBB vrienden nodig je niet eens uit? :mad: :D

Hoho.. 27 augustus hadden we een partyboot georganiseerd en dat was ruimschoots van te voren vermeld hier op het forum biggie :D

Het is voor een Kroatische stichting die een feest wil organiseren.

Zodra er zekerheid is laat ik meer weten..De muziek zullen jullie misschien niet appricieren..maar de dames ;)

Laatst bewerkt:
Weet je wel zeker dat je dat zooitje testo-boys van dit forum wilt uitnodigen? :D

JuggerNaut zei:
Het is in voor een Kroatische stichting die een feest wil organiseren.

Zodra er zekerheid is laat ik meer weten..De muziek zullen jullie misschien niet appricieren.. maar de damens ;)

Waar kan ik me aanmelden? :cool: :D

Misschien is plan c een optie. Ligt 5 min. vanaf metrostation blaak bij de oude haven (vanaf centraal cs rotjeknor 10 min. met de metro).

Meer info kan je ff de site checken van plan-c (www.plan-c.nl).

OH dan heb ik iets gemist!!! Maar uhh vertel eens iets meer over die damens?!! :D

• Topic Starter Topic Starter
Die zijn heerlijk..ik kan het weten..heb er zelf eentje :p

Terug
Naar boven