XXL Nutrition

Lockerz

Heb me 25 dollartjes binnen hoor :D, lockerz is officieel geen scam meer.

bedoel 1e keer meteen gelukt,

(lrc selecteerde hem neem ik aan? en toe meteen gelukt.. dat bedoel ik.. niet dat je eerst wat anders had.. maar die al op was. en dus toen deze pakte)
Ja okee dan ook in 1 keer ja. :p

(Tenminste, had een flip hd bovenaan me lijst maar die was er sowieso niet :o)

En congratz CXLBV

Laatst bewerkt:
Zit nou op een zielige 52 puntjes puntjes :p Miss wat geld in steken zodra er wat wat bevestigingen komen van de mooiere prijzen zoals macbooks, iphones, etc (daadwerkelijk ontvangen enz).

edit:

Ik krijg wel eens de melding: You are not in a geographic region that has access to this content.

Heeft iemand een werkende proxy toevallig? :p

Laatst bewerkt:
Lol zou sowieso niet aan proxys e.d. beginnen voor die paar video's, straks bannen ze je nog. Is hooguit 5% van alle video's die je kan kijken. :p

Lockerz wist dat ik vandaag jarig was blijkbaar. :D

IMG_6721 - Copy.JPG

Hahaha kan me lol even niet op, heb zo zin om er wat haterz mee te pesten.

Best of all: Geen belasting hoeven te betalen.

:cool: best snel gegaan! kleine 2 weken?

Behoorlijk snel ja, 19 augustus geredeemed. Geeneens 2 weken dus.

Dacht dat het me tshirt uit de shop was zo groot pakket, maar zat gewoon zo´n lullig nanotje in.

Ben je morgen in de redemption? Wat ga je proberen te halen? :p

Had voor de nano 10 dollar uitgegeven in de shop. Voor de touch had ik die ultimate wallpaper gekocht.

Hahaha ****ing dope tabaka:D!!!

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Volgende week ook ff een wallpapertje aanschaffen :D en iets diks redeemen.
Eerst ff me oude laptop weer terug krijgen van reparatie, deze is tergend langzaam:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

Sowieso lockerz is geen scam, das al bewezen :roflol:

Laatst bewerkt:
Redemption Update: The long awaited new chapter for PTZ Place is about to debut. Yes, 24/7 is coming soon and will provide all members the chance to redeem through the day, everyday! This will replace what we used to call "General" redemptions. In the meantime, we'll continue to offer more frequent, exclusive redemptions. Check back every day for more info about launch dates and details.

..

M'n e-mail adres moet ik altijd opnieuw invoeren, ww onthoudt die wel. Is dit bij anderen ook zo?

Terug
Naar boven