- Waardering
- 434
bedoel 1e keer meteen gelukt,
(lrc selecteerde hem neem ik aan? en toe meteen gelukt.. dat bedoel ik.. niet dat je eerst wat anders had.. maar die al op was. en dus toen deze pakte)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja okee dan ook in 1 keer ja.bedoel 1e keer meteen gelukt,
(lrc selecteerde hem neem ik aan? en toe meteen gelukt.. dat bedoel ik.. niet dat je eerst wat anders had.. maar die al op was. en dus toen deze pakte)

)
Miss wat geld in steken zodra er wat wat bevestigingen komen van de mooiere prijzen zoals macbooks, iphones, etc (daadwerkelijk ontvangen enz).
haha its real!

Behoorlijk snel ja, 19 augustus geredeemed. Geeneens 2 weken dus.
Dacht dat het me tshirt uit de shop was zo groot pakket, maar zat gewoon zo´n lullig nanotje in.
Ben je morgen in de redemption? Wat ga je proberen te halen?![]()

Ben je morgen in de redemption? Wat ga je proberen te halen?![]()
hoelang zijn jullie nou bezig geweest om genoeg punten te halen?als het goed is wel.. denk een touch... eerst maar wat kleins..![]()
ben wel pas 1 of 2 maanden lid ongeveer.
!!!
en iets diks redeemen.

Redemption Update: The long awaited new chapter for PTZ Place is about to debut. Yes, 24/7 is coming soon and will provide all members the chance to redeem through the day, everyday! This will replace what we used to call "General" redemptions. In the meantime, we'll continue to offer more frequent, exclusive redemptions. Check back every day for more info about launch dates and details.
dan zullen ze de ptz voor een item wel verhogen ofzo