- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn tyfes checker blijft maar piepen, terwijl er geen redemption is. KUDTDINGG
tijd om te reedemen?redemption is/was denk ik nog open,
---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------
19k
redemption is/was denk ik nog open,
---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------
19k
niceJa.. de pest is dat ik net alle dure dingen steeds mis..
25$ paypal en nu een ipod touch.. beide maar 1200pnt ofzo.. lol
maar goed.. komt vanzelf eens..
hopelijk vanavond.damn man, ben echt jaloers op je ipod touch
wil die ookhopelijk vanavond.
hoe groot is de kans dat je zoiets krijgt? en moet je veel invullen als je op redeem now klikt?
de redemptions zijn altijd na 22:00 uur he?
Dude, je praat tegen de redemption golden child, de eerste keer dat ik OOOIT redeemde was het gelijk raakYup.. zal wel rete druk zijn.. ga maar nergens van uit.. 2 redemptions terug was ook een dikke fail... hele site was plat..
van mij mogen ze de tijd ook wel eens veranderen.. laat die yanks ook maar eens lang wachten.. of dat het snachts is voor hun..
BADABING BADABOOM. Het is dat ze de prijzen toen hadden verhoogt per ongeluk, stelletje h**ren anders was ik ervandoor gegaan met een nano 100%. Die captacha was dan wel ondersteboven getypt, IK KLAARDE EM GEWOOONwat houd dit in kan je even uitleggen?
Dat jij niet zo stoer moet doen. Als je niet weet wat dat inhoud hoor je hier niet thuis.

Dude, je praat tegen de redemption golden child, de eerste keer dat ik OOOIT redeemde was het gelijk raakBADABING BADABOOM. Het is dat ze de prijzen toen hadden verhoogt per ongeluk, stelletje h**ren anders was ik ervandoor gegaan met een nano 100%. Die captacha was dan wel ondersteboven getypt, IK KLAARDE EM GEWOOON

oow was het een serieuze vraag? Dan neem ik me woorden terug en sluit ik me aan bij de post hierboven
![]()