Fitness Seller

Lockerz

7000 punten :D hoeveel heb jij nog flash?

Mijn tyfes checker blijft maar piepen, terwijl er geen redemption is. KUDTDINGG

Laatst bewerkt:
Ja.. de pest is dat ik net alle dure dingen steeds mis..
25$ paypal en nu een ipod touch.. beide maar 1200pnt ofzo.. lol
maar goed.. komt vanzelf eens..

damn man, ben echt jaloers op je ipod touch

wil die ook :D hopelijk vanavond.

hoe groot is de kans dat je zoiets krijgt? en moet je veel invullen als je op redeem now klikt?

de redemptions zijn altijd na 22:00 uur he?

damn man, ben echt jaloers op je ipod touch

wil die ook :D hopelijk vanavond.

hoe groot is de kans dat je zoiets krijgt? en moet je veel invullen als je op redeem now klikt?

de redemptions zijn altijd na 22:00 uur he?

sorry.. shuffle bedoelde ik:p

Ja na 22:00 gister was die pas om half 1
als je trager bent dan 30sec kun je het wel vergeten..

krijg je korting op spullen met de punten, of krijg je ze gratis???

Vandaag dikke shit redemeen BOYZZZZ!!

Vandaag dikke shit redemeen BOYZZZZ!!

Yup.. zal wel rete druk zijn.. ga maar nergens van uit.. 2 redemptions terug was ook een dikke fail... hele site was plat..

van mij mogen ze de tijd ook wel eens veranderen.. laat die yanks ook maar eens lang wachten.. of dat het snachts is voor hun..

Yup.. zal wel rete druk zijn.. ga maar nergens van uit.. 2 redemptions terug was ook een dikke fail... hele site was plat..

van mij mogen ze de tijd ook wel eens veranderen.. laat die yanks ook maar eens lang wachten.. of dat het snachts is voor hun..
Dude, je praat tegen de redemption golden child, de eerste keer dat ik OOOIT redeemde was het gelijk raak:o BADABING BADABOOM. Het is dat ze de prijzen toen hadden verhoogt per ongeluk, stelletje h**ren anders was ik ervandoor gegaan met een nano 100%. Die captacha was dan wel ondersteboven getypt, IK KLAARDE EM GEWOOON

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee1111!!!!!!!!!!1111!!

Laatst bewerkt:
:coffee::roflol:

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Dude, je praat tegen de redemption golden child, de eerste keer dat ik OOOIT redeemde was het gelijk raak:o BADABING BADABOOM. Het is dat ze de prijzen toen hadden verhoogt per ongeluk, stelletje h**ren anders was ik ervandoor gegaan met een nano 100%. Die captacha was dan wel ondersteboven getypt, IK KLAARDE EM GEWOOON

dus wat heb je al geredeemd dan? :p

itunes 25 dollar wat paypal 25 dollar werd... WAS PUUR OMDAT DE PRIJZE echt 2x zo hoog ware als normaal. Stelletje honden, en dan mocht ik nie eens meedoen in de redemption de dag erna. 100% dat ik dan wel een nano zou hebben.
Hij weet wel wat het betekent kijk hierboven hij zegt zelf tijd om te redeemen, dan neem ik me woorden niet terug. Patskinny.
oowjaa patskinny zeg maar als je beef wil brengen jonge, de barbecue staat al aan

Laatst bewerkt:
ben benieuwd :D

Terug
Naar boven