Fitness Seller

Log all eyez on me

btw waar spuit je in je bil of in je been???

en doe je het zelf???

• Topic Starter Topic Starter
heb er geen probleem mee, duurde nog geen 2 min... ik heb mij wel niet volledig plat gelegd maar redelijk schuin zodat ik er makkelijker aankon...

spuit altijd staande in mn bil. Maar meestal in been.

is dat ongebruikelijk dan?

vind benen prettiger dan billen. Maar waar ben je bang voor..?

vind benen prettiger dan billen. Maar waar ben je bang voor..?

bang dat ik niet meer kan lopen en niet kan squatten???

ik krijg al pijn in me billen en dat is elke keer na elke injectie laat staan in me benen

welke naald gebruik jullie btw voor in je bil, ik gebruik 0.8 x40

ik gebruik 0.6x25, gaat prima. Benen vind k fijner dan billen, goed, je kan een beetje een beurs gevoel krijgen, maar dat s overal. Goed aspireren, dan is r niets aan de hand.

bang dat ik niet meer kan lopen en niet kan squatten???

ik krijg al pijn in me billen en dat is elke keer na elke injectie laat staan in me benen

welke naald gebruik jullie btw voor in je bil, ik gebruik 0.8 x40

gebruikte ik ook altijd voor in m'n bil ,... eigenlijk op een uitzondering na nooit problemen/pijn mee gehad :D

gebruikte ik ook altijd voor in m'n bil ,... eigenlijk op een uitzondering na nooit problemen/pijn mee gehad :D

ik heb 0.8x40 ook geprobeerd, en ik kreeg het er wel in, maar elke keer begon ik onwijs te bloeden van die afmeting, terwijl ik met 0.6x25 ook wel s iets bloed, maar wel stukken minder.

Ik doe altijd 0.8 x 40 in de vot. Komt maar heel zelden voor dat er beetje bloed uitkomt of dat het de volgende dag zeer doet. Heb pas 3x in mn been gedaan. 1e keer: dag erna zon erge last daar wordt je niet goed van, leek wel alsof iemand met een 9mm in mn been had geschoten. 2e keer: helemaal niks aan de hand dus ik d8 dit gaat toch wel goed! 3e keer: zenuw geraakt wat immense pijn veroorzaakte, hele been begon te shaken. Daarna nooit meer in been gezet!

Hoe gaat het nu met de kuur??

Terug
Naar boven