Fitness Seller

Log all eyez on me

Ik doe altijd 0.8 x 40 in de vot. Komt maar heel zelden voor dat er beetje bloed uitkomt of dat het de volgende dag zeer doet. Heb pas 3x in mn been gedaan. 1e keer: dag erna zon erge last daar wordt je niet goed van, leek wel alsof iemand met een 9mm in mn been had geschoten. 2e keer: helemaal niks aan de hand dus ik d8 dit gaat toch wel goed! 3e keer: zenuw geraakt wat immense pijn veroorzaakte, hele been begon te shaken. Daarna nooit meer in been gezet!

Hoe gaat het nu met de kuur??

daarom ben ik dus bang om in me quads te injecten

hijs pas begonnen

Nou, i kheb nooit ergens last van gehad met het injecteren in mn been (eod).. Dus dat ligt misschien aan de techniek of het is persoonafhankelijk.

• Topic Starter Topic Starter
bang dat ik niet meer kan lopen en niet kan squatten???

ik krijg al pijn in me billen en dat is elke keer na elke injectie laat staan in me benen

welke naald gebruik jullie btw voor in je bil, ik gebruik 0.8 x40

als je al last hebt in je bil dan zou ik zeker niet in je been injecteren als ik jou was...

succes met je kuur, je voedsel had wel wat beter gekunt vind ik persoonlijk.. tenzij je van veel vocht houd.

good luck

succes met je kuur, je voedsel had wel wat beter gekunt vind ik persoonlijk.. tenzij je van veel vocht houd.

good luck

Waar zou ie dat van kunnen hebben dan?

Ik vind dat het er toch vrij "clean" uitziet allemaal.. buiten die 2 keer "wat de pot schaft" :rolleyes: :D

Waar zou ie dat van kunnen hebben dan?

Ik vind dat het er toch vrij "clean" uitziet allemaal.. buiten die 2 keer "wat de pot schaft" :rolleyes: :D

wat de pot schaft is meestal kabeljauwfilet of kipfilet met rijst of aardappelen gekookt in water met veel groenten zoals erwtjes en worteltjes enzo altijd hoog in eiwitten en laag koolhydraten

Vandaag benen en kuiten getraind... en net mijn tweede spuit gezet, dus eerste week zit erop...
Kan niet wachten op men volgende...

misschien leuk als je je trainingen een klein beetje kunt omschrijven..

opwarming 10min cardio op tempo 7km/h

squat

12*60kg
10*80kg
8*100kg
8*120kg

Leg-Extension

12*45kg
10*50kg
10*55kg
8*60kg

Leg-Curl

12*40kg
10*45kg
10*50kg
8*55kg
8*60kg

Leg Press 45°

20*200kg
15*220kg
12*260kg
10*280kg

Seated Calf

20*25kg
20*30kg
20*30kg
20*35kg

zou voor je hams nog 1 oefening bij pakke, stiff leg deadlifts

die zijn heel goed voor je hams

peace

nu gaat er een discutie komen denk ik want ik doe bijna nooit deadlifts

maaltijd 4 staat dat je 100 gram kipfilet eet, maar heb je het berekend als 200 gram ;)

verder wens ik je succes, hoop dat je goed zal gainen !

maaltijd 4 staat dat je 100 gram kipfilet eet, maar heb je het berekend als 200 gram ;)

verder wens ik je succes, hoop dat je goed zal gainen !

dank u maar toch klopt het volgens mij wel kippenfilet bevat per 100g 111kcal 21g E, 0.0g K en 3.0g vet

Terug
Naar boven