AndroidHealthClinic

log dosse

• Topic Starter Topic Starter
gewicht varieerd soms zwaar tss 75 a 80 kg ben 1 m 79 en 19 j

heb al verleden inpowertrainen maar waren die schemma's van de powertrainingzaal wel goed ? die halen dat soms ook van internet gewoon .

daar moest ik alle spieren dus borst biceps,.... 4 oefeningen doen en altijd maal 10 dus ja....:s:s:s

Echt super schema was dat zeker niet!!

Het maakt imo niet uit of je ze van internet haalt; zolang ze maar zijn afgestemt op jou doel en oefeningen die jij kan doen.

Ja ik ben belgisch kampioen boksen geweest ( kickboks) tai boks ook gedaan en nu gewone boks dus ik heb al een stevige basis en voeding is zeker oke
heb ik geen probleem mee, juist wil ik nog wat powertrainen erbij ... want boksen ben ik al wat beu ( al jaaaaren bezig) met succes wel maar this
genoeg

dan snap ik ook wel waar je trainingen weg komen.
het zij tipische trainingen die ik vehctsporters ook zie doen in onze gym.

of het helpt hmm maybe een beetje ik ken wel betere schema's voor verschsporters magoed dat terzijde jij wilt massa pakken ;)

oke dus mijn vroegere schema zit nog beke logica in heel kleinbeteje :) lolz

ja ik a proberen volledige schema op te zetten ik moet nu werken mogen zet ik het erop !

sorry mijn fout 3xl maar het is een mooi schema gewoon knallen:D

het is een mooi schema idd dat werkt voor 3XL

maar 3XL hecht ook veel waarde aan fun houden in de training.

ik denk persoonlijk dat er betere schema'szijn puur op massa maar zoals 3 vaak zecht heeft het geen zin als jemotivatie verliest.

stel nu dat hij dit schema geen ruk aan vind. da werkt het oo niet voor hem

ook is het schema niet compleet.

er staan oefningen/reps/sets in maar geen percentages van belasting en hoe overload word toegepast

Terug
Naar boven