Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is geen rippetoe...Jaah, ben terug van het trainen! Heb eindelijk de techniek een beetje onder controle!
Dit heb ik allemaal gedaan. SetsxRepsxGewicht.
Squat 3x5x40kg en 1x5x50kg
Zittende Leg curls 2x10x40kg
Zittende Leg extensions 2x10x35kg
Staande Leg curls 2x15x35kg
Leg press 1x12x50kg
Bench press 1x5x20kg en 2x5x30kg
Dumbbell shrugs 1x10x7kg 1x12x8kg 1x10x9kg
Deadlift 3x5x40kg
Crunch, Twisting crunch, Knee raises 1x15
En dan nog wat variaties van buikspieroefeningen.
En dat was dan mijn eerste echte training!![]()

Gewoon meer eten dan, de kcals die je verbruikt erbij eten.Phew, vandaag nogal wat spierpijn! Vooral spierpijn aan de buikspieren, misschien iets te hard getraind gisteren!![]()
Morgen weer gaan trainen
Juist heb ik een vraagje, ik fiets dagelijks naar school heen en weer, dat is totaal 1uur fietsen, is soms best lastig, kan er hierdoor spierafbraak komen?

Begint echt leuk te worden! 

Dus raad je me aan om meer setjes te doen dan 3 sets bij de compounds?Ik zou je toch echt aanraden bij het Rippetoe schema te blijven. Shrugs hoeven niet, pak je al zat mee met Deadlift en BOR.
Daarnaast moet je niet te vaak voor gewichten gaan die je maar 1 keer kun uitvoeren. Als beginner gewoon lekker je setjes afmaken. Minstens 3 keer maar liever meer!
zucht... hou je gewoon aan rippetoe, die isolatieshit heb je echt niet nodig in jouw geval!!!
!Progressie's