veys
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is nu het probleem? Ik concentreer me hoofdzakelijk op de grote compounds maar voeg gewoon wat extra's toe, anders voel ik me echt niet voldaan, ik zie dat ik hiermee toch wat groei dus is het toch positief, waarom zou ik geen extra oefeningen mogen doen? Ik overtrain me echt niet hoor...zucht... incline bench, calf press, shoulder press en pompen?? man man... ofwel volg je rippetoe fatsoenlijk ofwel stel je een goed FB schema op, maar niet beide gaan combineren want dit slaat nergens op
Ok, daar heb je een punt, schouders lopen wel wat achterdoe dan fatsoenlijke oefeningen erbij, je doet bench press incline press en shoulder press, 3 maal voorkan schouders...

Bedankt om me erop te wijzen!

Ello, voor iedereen die mij volgt, ik heb een vraagje!
Laatst werd ik aangeraden om 5 sets van 12 reps te doen, ipv. 3 sets en 5 reps...
Nu doe ik bij de compounds 3x5 en isolatie 3x12, zou ik dit gewoon allemaal 5x12 doen zoals mij werd aangeraden? Natuurlijk met een lichter gewicht!![]()
?
+1.000.000
Ok, 5x5 op de compounds, en iso's doe ik 5x12 (als ik er doe)
Dips doe ik maar 3x8, heb er nog wat moeite mee.
Inderdaad maar doe dan wel goede assistance oefeningen
calf press
dips
rear shoulder raises
shrugs
side raises
eventueel wat flyes
kies er hier dan 2 uit per training, doe die 3*8-12
is niet nodig met bor deadlift MP en BPZijn goede voorbeelden, in mijn sheet stonden zelfs nog bicep curl & tricep extension.

. Hehe I'm sorry. 
Komt in orde!hij is wel stand vast zeg, t*ring.. volgens mij moet je hem eerst drillen voordat hij doet wat je zegt![]()