MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.823
Ik ga me log laten sluiten.:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.824
Ik blijf jullie wel volgen alleen stop ik zelf (voorlopig) met loggen.
Steek er soms teveel tijd in (is aan de hoeveelheid updates niet te merken trouwens )terwijl het lastig is om updates te geven zonder inhoudelijk op trainingen in te gaan.

Ik wil iedereen bedanken die mij heeft gevolgd en moet ook eerlijk bekennen dat ik het wel ga missen.
Nu krijg ik wat meer tijd over om de logjes te volgen van de mensen die wel trainingen posten want dat vind ik echt leuk om te doen.
Wel kan ik wat minder reageren omdat ik sommige dagen een "vreemd" ritme heb.
Soms ben ik meer een lezer dan dat ik reageer.....
Wat inhoud dat ik soms een uur na me training alweer moet slapen omdat ik anders me bed niet kan uitkomen voor nuchtere cardio.

Waarschijnlijk zal ik wel weer gaan loggen over een poos maar dan start ik wel een nieuwe log waarin ik wel betere trainingsupdates zal geven.

Nogmaals, ik ga echt niet ineens weg van DBB want mede dankzei jullie ben ik met echte KT begonnen en ik vind het gezellig om contact te hebben met mensen die ook van KT houden. :kiss:

Jammer dat je stopt met loggen, als de trainingen dat maar niet doen;-)
Tot snel!:wave:

Veel succes Peetje. En je weet het zelf: dit forum helpt wel om consequent te blijven trainen. Ik ben zelf nu ook een beetje uit het ritme. Door alleen al de logjes te blijven lezen, krijg ik gelukkig nog net genoeg motivatie om toch te gaan trainen:) En als ik het goed heb gelezen kan je eerst nog genieten van een vakantie:D Het ga je goed!!!

Jammer... Maar tot snel! En fijne vakantie ja, wanneer ga je eigenlijk? (sorry als het al ergens staat, overheen gelezen dan)

Op verzoek TS gesloten

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven