XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.781
Morgen is het tijd om 12 uur lang te feesten op Decibel Outdoor.:cheer:
Op aanraden ga ik onderweg (ik ben bob) als ik er bijna ben de energy cake uitproberen.:meal:
Het ziet er vreselijk lekker uit en is een wat gezondere calorie bom dan al dat junkfood wat ze daar uiteraard verkopen.(zit oa havervlokken in)
Na het feest heb ik een "date" bij de Mac omdat je toch te weinig eet en wat je eet is niet bepaald goed. (nee de Mac ook niet:p )
Tja de meeste overleven de dag met drugs (gelukkig niet iedereen)en ik probeer het met een "refeed" en Energize vol te houden .:p
Ik heb er igg zin in ondanks ik toe ben aan me smokkeldag. :o

Fijn weekend allemaal!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Sue
En je krijgt er nog mooi weer bij ook :D
Have fun morgen. Ik ben er helaas niet bij dit jaar.... Er kwam een huisje tussen door wat mijn aankoop tot kaartje heeft verstoord. Ik had graag gegaan, zeker met mooi weer. Dus feest ook een beetje extra voor mij, ok?

Energy cake = space cake :dunno:

Lekker dansen op oma's natte cake?
Lijkt me wel een uitputtingsslag, genoeg drinken he, zou zonde zijn als je er ineens als een vaatdoek bijligt:hedbang:

• #2.785
En je krijgt er nog mooi weer bij ook :D
Have fun morgen. Ik ben er helaas niet bij dit jaar.... Er kwam een huisje tussen door wat mijn aankoop tot kaartje heeft verstoord. Ik had graag gegaan, zeker met mooi weer. Dus feest ook een beetje extra voor mij, ok?
Jammer dat je er niet bij kon zijn.
Ik heb het echt naar me zin gehad en ben zeker weten ook voor jou flink losgegaan.:D :cheer:
De perfecte cardio work out.;)
Ik had het ook pas gehad toen het afgelopen was alleen duurde het erg lang om van het terrein en de parkeerplaats af te komen.
Dat was voor mij het enige minpunt van het feest.

• #2.786
:roflol: Ssst! Nee, het is een lekker vullende cake die veel aan wielrenners wordt verkocht.
Volgende week ga ik weer een andere smaak uitproberen want dit beviel me erg goed.:D

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------

Lekker dansen op oma's natte cake?
Lijkt me wel een uitputtingsslag, genoeg drinken he, zou zonde zijn als je er ineens als een vaatdoek bijligt:hedbang:
Inderdaad.:p
Ik heb genoeg water gedronken .:)

Volgens mij heb ik een discussie gemist..

Space cake..vaatdoeken, dansen met natte oma's ???

• #2.789
Na veel te kort geslapen te hebben heb ik vandaag triceps, biceps en buik getraind.
Dit was ook meteen de ergste training van de week.
Het zweet brak me uit en voelde me uiteraard alles behalve fit.
Cardio wou ik overslaan maar heb ik toch 30 min volgehouden.
Nou lekker gaar aan het huishouden beginnen en daarna vroeg me bedje in.

Ik ben na volgende week voorlopig niet meer van plan om naar dance feesten te gaan en het alleen af en toe te houden bij stappen in een dans cafe of discotheek.
Toen ik wat jonger was kwam ik regelmatiger op feesten dus heel soms vind ik het wel leuk om weer te gaan.(net als gister)

• #2.790
Het extra op tijd slapen doe ik nog maar een nachtje over want vanmiddag had ik echt een middag dipje na me pauze. (tja het maandelijkse probleem heeft me echt sago gemaakt terwijl ik daar meestal geen last van heb)
Het ging ook pas in me gym wat beter maar ben inmiddels weer even moe als vanmiddag.:p

Nuchter cardio leek me niet echt verstandig (mede door het weer)maar ben nog wel nuchter naar me werk gaan fietsen.
Vanavond schouders en 40 minuten cardio gedaan.
Reverse peck deck PR van 2x25kg is weer een klein stapje de goede richting op, voor de rest voornamelijk de baby gewichten gebruikt.;)
Morgen hoop ik wel nuchter cardio te doen en s'avonds benen/kuiten.

Laatst bewerkt:
Jammer dat je er niet bij kon zijn.
Ik heb het echt naar me zin gehad en ben zeker weten ook voor jou flink losgegaan.:D :cheer:
De perfecte cardio work out.;)
Ik had het ook pas gehad toen het afgelopen was alleen duurde het erg lang om van het terrein en de parkeerplaats af te komen.
Dat was voor mij het enige minpunt van het feest.

Haha, ja dat parkeerterrein is op iedere feest slecht geregeld na afloop. Dat heb je als er vuurwerk aan het einde is, dan blijft iedereen tot het einde ;)

• #2.793
Ik ben weer op het punt dat trainingen en dieeten zwaar begint te worden.
Het leuke is wel dat ik dan nog gemotiverder ben terwijl je me eigenlijk zou kunnen opvegen.
PR's haal ik op de momenten dat je het niet verwacht en gister stonden de tranen in me ogen tijdens de laatste herhalingen.

Helaas weet ik niet meer zoveel te loggen merk ik en ga na wat rond kijken op DBB tijdens me laatste maaltijd daarna alweer slapen nu de wekker 5.30 gaat.
Het lukt nog niet zo goed om op tijd naar me gym te gaan waardoor ik bv vandaag 25 min nuchter ochtend cardio heb gedaan en na de KT weer 25 min.
Nou fiets ik er ook nog bij en ik ben daardoor toch wat voorzichtig met de nuchtere cardio opvoeren.(ik heb wel goede animo's en bcca's en ontbijt meteen )
Zeker met tegenwind is dat nuchter al een uitdaging.:o

Laatst bewerkt:
  • #2.794
Ik ben een beetje verkouden.
Vandaag rustdag en heb ook bewust besloten om niet nuchter naar me werk te fietsen.
Zo maar met veel tegenzin 2x10 kg (zoiets) kattenbak steentjes halen nu het koopavond is en boodschappen doen.
Wel balen dat ik niet meteen kan slapen als ik vroeg me bed in ga.:fuu:
Toch ga ik weer op tijd slapen en hopen dat het morgen beter gaat.

Bah, 20 kg sjouwen + boodschappen moeten doen tijdens een irritant drukke koopavond terwijl je ziek/verkouden bent. :aai:

• #2.796
Bah, 20 kg sjouwen + boodschappen moeten doen tijdens een irritant drukke koopavond terwijl je ziek/verkouden bent. :aai:
Ik heb er voor mijn vakantie geen tijd meer voor dus ik moet wel vandaag.
Gelukkig hoef ik niet echt door een erge drukte en mag ik zo'n karretje lenen.:D
Ik zie meer op tegen het trap lopen.:o

Gelukkig ruik je de kattenbak dan niet als je verkouden bent... das dan het enige voordeel :p
Ga je op vakantie?

• #2.799
Haha, ja lastige keuze, 1 keer met 20 kg, of 2 keer met 10 kg :D

Heel lastig.:roflol:
Het komt er op neer dat ik helemaal buiten adem met 1 zak boven kom.:p Om het weer goed te maken heb ik vandaag in de gym zwaardere gewichten gepakt dan 10 kg.:D

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Gelukkig ruik je de kattenbak dan niet als je verkouden bent... das dan het enige voordeel :p
Ga je op vakantie?
:roflol:
Dat klopt. :cool: (nog een weekje geduld en de tijd om vetjes te verbranden :p )

• #2.800
Het gaat weer beter en het lijkt gelukt om niet erg verkouden en ziek te worden.:cheer:
Ik voelde me wel 'anders' dan normaal tijdens me rug training maar het ging verder wel ok.
Morgen weer een dagje dansen en zondag armen dag.
Cardio gaat met ups en downs en soms is het echt vechten om door te gaan en soms gaat het ineens weer 'vanzelf' en gaat de tijd veel sneller.

Fijn weekend allemaal.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven