peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Morgen is het tijd om 12 uur lang te feesten op Decibel Outdoor.
Op aanraden ga ik onderweg (ik ben bob) als ik er bijna ben de energy cake uitproberen.
Het ziet er vreselijk lekker uit en is een wat gezondere calorie bom dan al dat junkfood wat ze daar uiteraard verkopen.(zit oa havervlokken in)
Na het feest heb ik een "date" bij de Mac omdat je toch te weinig eet en wat je eet is niet bepaald goed. (nee de Mac ook niet
)
Tja de meeste overleven de dag met drugs (gelukkig niet iedereen)en ik probeer het met een "refeed" en Energize vol te houden .
Ik heb er igg zin in ondanks ik toe ben aan me smokkeldag.
Fijn weekend allemaal!
Op aanraden ga ik onderweg (ik ben bob) als ik er bijna ben de energy cake uitproberen.
Het ziet er vreselijk lekker uit en is een wat gezondere calorie bom dan al dat junkfood wat ze daar uiteraard verkopen.(zit oa havervlokken in)
Na het feest heb ik een "date" bij de Mac omdat je toch te weinig eet en wat je eet is niet bepaald goed. (nee de Mac ook niet
)Tja de meeste overleven de dag met drugs (gelukkig niet iedereen)en ik probeer het met een "refeed" en Energize vol te houden .
Ik heb er igg zin in ondanks ik toe ben aan me smokkeldag.
Fijn weekend allemaal!
Laatst bewerkt:

Ssst! Nee, het is een lekker vullende cake die veel aan wielrenners wordt verkocht.

(nog een weekje geduld en de tijd om vetjes te verbranden