AndroidHealthClinic

log petje31

Bezoekers in dit topic

Lekker hoor, misschien ben ik je al eens tegengekomen in die regio.

Ben je ook een fietser ??

Ik ben vanmorgen om 6:10 op de racefiets gestap even 40 km wezen fietsen op de nuchtere maag, goed voor de verbranding.
Laatste 10 km kwam er een man voor me rijden, die reed even leker door
toen ik er net even door zat, hij reed 38, dus dat was even fiks aanzetten
op de hei terug naar huis, ben er even lekker achter gaan hangen.
was pittig maar lekker, nu even lekker op mn werk bijkomen met een kop koffie en een boterham
 
Hoi, ja ik fiets vrij regelmatig alleen de laatste weken bijna niet meer ivm drukte.
Hm, ik HAAT racefietsen, te dun, te teer en niet leuk voor mij dus ik doe alles op de mtb, nooit van de paden of weg af en niet door de blubber of zo, ben dus meer een wegrijder.
Nou, 38km/u is wel een beetje hard voor de mtb dus daar zit meestal toch wel een stuk onder hoor, meestal fiets ik zo rond de 23-27km/u.
Soms, -als ik weer eens ruzie heb met die racefietsgasten- kan ik ze best even bijhouden of inhalen maar daarna weer lekker rustig fietsen;-)
Je hebt brute kuiten zie ik, super!!
 
Hoi, ja ik fiets vrij regelmatig alleen de laatste weken bijna niet meer ivm drukte.
Hm, ik HAAT racefietsen, te dun, te teer en niet leuk voor mij dus ik doe alles op de mtb, nooit van de paden of weg af en niet door de blubber of zo, ben dus meer een wegrijder.
Nou, 38km/u is wel een beetje hard voor de mtb dus daar zit meestal toch wel een stuk onder hoor, meestal fiets ik zo rond de 23-27km/u.
Soms, -als ik weer eens ruzie heb met die racefietsgasten- kan ik ze best even bijhouden of inhalen maar daarna weer lekker rustig fietsen;-)
Je hebt brute kuiten zie ik, super!!

Om over huisvrouwen met fietstassen maar niet te spreken ;)
 
Om over huisvrouwen met fietstassen maar niet te spreken ;)

Ja zeg, die vrouw heb ik daarna niet meer gezien helaas haha.
Maar misschien was ze hondsdol geworden dat ze zoveel power had!
 
Ben je ook een fietser ??

Ik ben vanmorgen om 6:10 op de racefiets gestap even 40 km wezen fietsen op de nuchtere maag, goed voor de verbranding.
Laatste 10 km kwam er een man voor me rijden, die reed even leker door
toen ik er net even door zat, hij reed 38, dus dat was even fiks aanzetten
op de hei terug naar huis, ben er even lekker achter gaan hangen.
was pittig maar lekker, nu even lekker op mn werk bijkomen met een kop koffie en een boterham

Vandaar die mooie stampers :D
 
:wave: even naar je zwaaien :) Hoe gaat ie?
 
Laatste 10 km kwam er een man voor me rijden, die reed even leker door
toen ik er net even door zat, hij reed 38, dus dat was even fiks aanzetten
op de hei terug naar huis, ben er even lekker achter gaan hangen.

En stond er dan niet Gert Jan op zijn T-shirt ??? ;)

Hey! Ik heb ook een ouwewijven fiets + fietstassen! Hoe krijg ik anders al mijn KT + Cardio troep mee ;)

Nou snap ik het, jij was die vrouw die Gert Jan voorbij fietste met die zware fietstassen toen hij dacht dat hij lekker snel ging :p ;)
 
Nou snap ik het, jij was die vrouw die Gert Jan voorbij fietste met die zware fietstassen toen hij dacht dat hij lekker snel ging :p ;)

En hoe lang moet ik dit blijven aanhoren?;)
Die vrouw had gewoon gesnoven of zo, weet niet waaraan.
 
En hoe lang moet ik dit blijven aanhoren?;)
Die vrouw had gewoon gesnoven of zo, weet niet waaraan.

:roflol:

Jij, hebt het zelf gepost, tja, ik quote je alleen maar :p :kiss:
 
:wave: even naar je zwaaien :) Hoe gaat ie?


gaat goed
op naar mn nieuwe doel !!

zo blijf ik bezig
en moet ook zeggen dat ik super gemotiveerd blijf om te trainen
als je op het forum zit, af en toe lees je hier wat, hoor je daar weer wat leuks of handig, of zie je foto s van mensen die vooruit blijven gaan.

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

En hoe lang moet ik dit blijven aanhoren?;)
Die vrouw had gewoon gesnoven of zo, weet niet waaraan.

dan was het de vriendin van Yuri van Gelder :D
 
Niet gewonnen maar de prestatie is toch een plak waard
ik stuur ze naar alle dames
;)
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven