AndroidHealthClinic

[LOG] Roxxe

• Topic Starter Topic Starter
partysander zei:
@ roxxe: als dat bij jou het geval is, zou ik maar eens snel dit gaan doen:

En STOPPEN MET ONZINNIGE DIETEN . Zorg dat je stofwisseling wordt versneld, zodat je een fatsoenlijk aantal kcal op een dag kan innemen. Ga dan weer lekker trainen, en stel een 'normaal' cutschema op.

waarop baseer je dat dit onzinnig is?

1. Het is een crash-dieet. Je eet te weinig, waardoor je snel gewicht zult verliezen. Je stofwisseling zal omlaag gaan. Als je dan hetzelfde aantal kcal eet zul je dus meer aankomen. Ook zul je het bekende jojo-effect krijgen.
2. Je mist belangrijke voedingsstoffen in je dieet of krijgt er te weinig van binnen.
3. Het dieet is niet gezond.
4. Er zijn dieten die betere resultaten zullen geven.
5. Je doelt er natuurlijk op dat je het zelf moet proberen, wil je weten hoe je erop reageert. Ik vind dat als al andere mensen zich aan deze 'steen hebben gestoten' je jezelf dan niet zelf aan die 'steen' hoeft te stoten om te weten dat het zeer doet.

Ik weet niet op wat voor vet je zit, maar als je dan toch wat radicaals wil doen zou ik UD 2.0 aanbevelen (Lyle mcdonald beveelt het niet aan als je hoger dan 15% zit, maar dat is volgends mij alleen omdat je dan nog vet verliest en makkelijk je spiermassa vast houd, wat in jou geval niet zo is omdat je geen vet verliest :D)
Ben het momenteel aan het lezen en ga het zelf binnekort ook gebruiken... het is niet makkelijk (je zit op bepaalde dagen op de helft van je onderhoud, en doet dan depletie trainingen met veel reps + eventuele cardio) maar het moet wel verdomd effectief zijn.

Lyle beveelt UD2 niet aan voor mensen die op 24% zitten. (had ik ook al aan zitten denken, je maakt toch wel even een log aan, want ik ben wel benieuwd hoe het je bevalt).

denk dat je beter wat meer kan eten zodat je ook wat meer voedingsstoffen (micro en macronutrienten) binnen krijgt en dan eventueel extra veel cardio doen. Als spiermassa geen probleem is, gewoon in de ochtend op nuchtere maag keihard gaan cardio-en voor 1uur lang en verder als je kan nog een paar keer op een dag. Dit is gezonder en ook nog eens goed voor de conditie.

Bro de tips die iedereen hier geeft zijn er puur op gericht om jou te helpen. Van het south beach dieet ga je zeker afvallen, maar dat zullen voornamelijk spieren zijn. Oké ik snap dat op dit moment je spieren je niet al teveel kunnen interesseren, ten minste zolang het vet er maar af gaat.

Ik heb zelf ooit een bf gehad van 33%, geloof me ik weet waar je over praat, klote is dat. Nu zit ik ongeveer op een bf van 17 a 18%. Ik heb gewoon na veel lezen hier op het forum en op andere fora etc een goed cutschema opgesteld, ja ook ik ben spieren verloren maar niet rampzalig veel. Het cutten haat nog steeds goed. Maar ik kan je voorspellen dat als je gaat diëten dmv minder dan 500 cals (meer geef ik je niet gezien bovenstaande waarden). Kun je er zeker op rekenen dat je nog verder van huis geraakt.

Je zegt zelf dat je 1500 calorieën niet kan volhouden, dat kan ik me goed voorstellen. Lijkt me ook veel te weinig, ik cut zelf nu op 2400 cals. Dit lijkt me ook iets wezenlijkers voor jou.

Maar mocht het nu echt zo zijn dat je aankwam op 2200 calorieën dan moet je echt naar de dokter gaan, dan is je schildklier ofzo niet goed. Tot die tijd kap met die zooi van south beach diet en win je zelf nog eens wat info in. Dat zal je later veel schelen.

In ieder gevals succes voor nou.

Ik denk dat het beter voor je is om na elke maaltijd ook eff je vinger in je strot te drukken,
dan zul je nog meer afvallen.

Sterkte er mee :rolleyes:

jopiepoekie zei:
Ik denk dat het beter voor je is om na elke maaltijd ook eff je vinger in je strot te drukken,
dan zul je nog meer afvallen.

Sterkte er mee :rolleyes:
hehe, jopie zit altijd vol met goede ideeën :slap:
Ik wist trouwens niet dat jij ook buiten het geile hanenhok postte

andrew zei:
hehe, jopie zit altijd vol met goede ideeën :slap:
Ik wist trouwens niet dat jij ook buiten het geile hanenhok postte

Wat wat wat??

Ik dacht dat dit de gewone garehok was met zo`n dieet... Oeps ;)

roxxe zei:
waarop baseer je dat dit onzinnig is?
Ik stel voor dat je de tijd neemt om eens het boek te lezen dat je kan vinden onder de link in mijn sig. Lees het eens rustig door, en je zult versteld staan van hoe fout je bezig bent.
Ik neem aan dat je toch wilt leren? Of kom je enkel op het forum om een log bij te houden?

wazzup zei:
Lyle beveelt UD2 niet aan voor mensen die op 24% zitten. (had ik ook al aan zitten denken, je maakt toch wel even een log aan, want ik ben wel benieuwd hoe het je bevalt).
Als ik het ga gebruiken (ik schat na mijn huidige trainingscycle,maar hangt af van hoe mn vet% stijgt) zal ik wel even een log bijhouden :)

[DAG 7]

damn het is al bijna een week geleden
normaal eet ik 's morgens - voor m'n dieet- wat brinta, melk & muesli - maar 'k ging dit na m'n 2de week herbeginnen

's middags
300gr kipfilet
salade

's avonds
200gr kipfilet
150gr biefstuk

3 liter water

morgen wegen (denk rond de 100,5k)

PartySander, Tyl, Jopie en Dani haalden de woorden uit me mond. Dit kàn niet goed zijn bro.

In plaats van vragen stellen wat members doen hier een wedervraag.

Wat gebeurd er met een auto-motor wiens koelvloeistof, olie of bezine langzaam opraakt/brand en vervolgens niet voldoende meer toegereikt krijgt?

Dat is hetgeen wat je nu doet, alleen niet met materieel, maar met je eigen lichaam.

Wat ik helemaal hilarisch vind is de naam van de website van het dieet: jojoclub-afslanken.com !!

Hoe je het volhoudt weet ik niet roxxe, met zo weinig carbs zou ik helemaal gek worden. Zou niet eens meer tot aan de gym geraken.

TylW zei:
Wat ik helemaal hilarisch vind is de naam van de website van het dieet: jojoclub-afslanken.com !!

Hoe je het volhoudt weet ik niet roxxe, met zo weinig carbs zou ik helemaal gek worden. Zou niet eens meer tot aan de gym geraken.

Idd, ik zou sterven van ongeluk.
man heb je nog wel energie om wat te doen? werken, trainen, stappen, coïtusen?

het zal raar klinken maar 'k heb meer energie tijdens de cardio (minder last van verzuring), m'n hoofdpijn is nu volledig weg en ik train nu met meer repeats met minder gewicht

[DAG 8]

's morgens
200gr kwark

's middags
400 gr koolvisfilet (gebakken)

80gr cheddar & 100 gr pindanootjes als tussendoor

blikje tonijn met cocktail

vandaag gewogen en 100,4kg als result

vandaag begonnen met chroomtabletten

Laatst bewerkt:
Nu we het er toch over hebben ik heb in 15 weken gecut van 106kg 23.5% naar 88kg 12,5%. Dat heeft me ook wel een paar kilo massa gekost maar dat wijt ik maar aan overenthousiasme, beginnersfoutje dus het was mn eerste cut.

Wat ik er maar mee wil zeggen is dat ik met dezelfde stats begon als jij en deed wat iedereen je hier zegt. Dus.. waarom hou jij je kop stijf en doe je iets dat fysiologisch niet verantwoord is? :)

Laatst bewerkt:
van 105 naar 100,4 in 1 week... verkijk je daar niet op, kon wel eens 3 kilo alleen aan glycogeen en water zijn wat je daar kwijt bent geraakt... 1 goede refeed en het zit er weer bij.

Idd wazzup, veel vocht en glycogeen, spieren lopen helemaal leeg door tekort aan koolhydraten en nemen vocht mee :(
Vanaf nu zal het helaas heel traag gaan roxxe, met een aanzienlijk deel aan spier dat je verliest. Maar omdat je vet% nog vrij hoog is heb je daar wel een voordeel.

Je bent nu een week bezig, meestal is dat de periode dat je nog op reserve glycogeen kan trainen en leven, ik vrees dat je het nu echt gaat voelen dat carb tekort. Maar je hebt ieg een goede zelfdiscipline. Ben benieuwd hoe lang je het nog volhoudt ;)

Terug
Naar boven