Bro de tips die iedereen hier geeft zijn er puur op gericht om jou te helpen. Van het south beach dieet ga je zeker afvallen, maar dat zullen voornamelijk spieren zijn. Oké ik snap dat op dit moment je spieren je niet al teveel kunnen interesseren, ten minste zolang het vet er maar af gaat.
Ik heb zelf ooit een bf gehad van 33%, geloof me ik weet waar je over praat, klote is dat. Nu zit ik ongeveer op een bf van 17 a 18%. Ik heb gewoon na veel lezen hier op het forum en op andere fora etc een goed cutschema opgesteld, ja ook ik ben spieren verloren maar niet rampzalig veel. Het cutten haat nog steeds goed. Maar ik kan je voorspellen dat als je gaat diëten dmv minder dan 500 cals (meer geef ik je niet gezien bovenstaande waarden). Kun je er zeker op rekenen dat je nog verder van huis geraakt.
Je zegt zelf dat je 1500 calorieën niet kan volhouden, dat kan ik me goed voorstellen. Lijkt me ook veel te weinig, ik cut zelf nu op 2400 cals. Dit lijkt me ook iets wezenlijkers voor jou.
Maar mocht het nu echt zo zijn dat je aankwam op 2200 calorieën dan moet je echt naar de dokter gaan, dan is je schildklier ofzo niet goed. Tot die tijd kap met die zooi van south beach diet en win je zelf nog eens wat info in. Dat zal je later veel schelen.
In ieder gevals succes voor nou.