MuscleMeat

[LOG] Roxxe

Om een voorbeeld te geven, vrijdag was ik 83,5 kilo. Gisteren heb ik erg weinig gegeten, voornamelijk eiwit (en slechts een minimale hoeveelheid vet en koolhydraten), vanmorgen was ik 82 kilo ! Da's dus anderhalve kilo in 1 dag... ben ik afgevallen... nauwelijks, morgenochtend ben ik weer gewoon 83,5 kilo.

wazzup zei:
Om een voorbeeld te geven, vrijdag was ik 83,5 kilo. Gisteren heb ik erg weinig gegeten, voornamelijk eiwit (en slechts een minimale hoeveelheid vet en koolhydraten), vanmorgen was ik 82 kilo ! Da's dus anderhalve kilo in 1 dag... ben ik afgevallen... nauwelijks, morgenochtend ben ik weer gewoon 83,5 kilo.
Ik hou alles bij. Ben net als jij in staat mijn gewicht in een dag met 1-2kg te laten afnemen. Toen ik eenmaal helemaal leeg was kon ik door een overenthousiast 'eat all that is in sight'-feest ook ruim 3kg zwaarder zijn, overnight. :D

Gewichtverlies, zeker de eerste 2 weken na aanvang van een kh-arm dieet is water. Daarna zul je een plateau bereiken en gaat het allemaal met heel wat meer moeite. Gewicht zegt niet zoveel, lichaamscompositie des te meer, maar dit is op de eoa manier nooit van toepassing op degene die aan het dieten is. :cool:

• Topic Starter Topic Starter
vanaf volgende week mag ik lichtjes opbouwen met de koolhydraten (2 à 3 stukken fruit per dag enzo)

[DAG 9]

's middags
4 eitjes met tonijn

's avonds
oven gebakken vis

Laatst bewerkt:
Pak dan rijst of brood ipv fruit...de meeste koolydraten komen uit suiker en dat is ook niet wat je wilt...

Of zeg ik het nou fout?

Chewie zei:
Pak dan rijst of brood ipv fruit...de meeste koolydraten komen uit suiker en dat is ook niet wat je wilt...

Of zeg ik het nou fout?
Ik zou idd ook meer rijst of brood dan gaan pakken ipv fruit.

Fruit is goed, bevat een beetje fructose, maar dat heb je ook nodig en verder is fruit wel heel gezond (qua vitamines en dergelijke). Als je last hebt van de KH (dipjes door bloedsuikerschommelingen) kun je wellicht iets anders proberen, maar daar kom je vanzelf achter.

Pcies pakrijst of brood als kh bron en daarnaast een banaantje ofzo :)

en brinta of havermout?

Krijg ik me strot niet door :P , maar kan natuurlijk ook... Roxxe al neem je 's ochtends een paar gram brinta en s avonds wat rijst..dat is in elk geval beter dan wat je nu doet!

Om terug te komen op het fruitverhaal:

Onderschat groente niet, en overschot fruit niet. Dan kan je imo nog altijd beter je kh's uit groente halen.

---
Maar natuurlijk is brinta of havermou beter. Nou roxxe je ontbijt begint er al netjes uit te zien, nu de rest van de in totaal 5-7 maaltijden per dag nog indelen :D

yep, nu nog 1 weekje volhouden, dat moet lukken

Groente , er zou geen enkel dieet mogen bestaan waar dat NIET in zit ! (of laat ik het zo zeggen, elk dieet waar je geen groente mag eten vind ik absolute bagger)

@ roxxe: Nu lees ik de link die je in je eerste post hebt gezet. Komt er op neer dat er gehamerd wordt op 'schone' voeding. Bovendien hoef je geen kcal te tellen.

Waarom eet jij dan zo weinig van die 'schone' voeding? Als ik jou was zou ik iig een combinatie van south beach met kcal tellen gaan doen. Bereken je onderhoud, ga hier 500kcal onder zitten, en eet zoveel 'schone' voeding (die ze adviseren bij south beach <-- als jij dat zo graag wilt he) tot je aan die kcal zit.

ach ja laten we hopen dat je ontzettend veel gewicht in vet, vocht en spiermassa mogen verliezen. Echt ik hoop dat je dadelijk gewoon zo'n superskriel mannetje bent van 50kg en al je ribben van je ribbenkast kan herkennen. :rolleyes: ;)

Succes ermee

Lijkt me echt een voorbeeld van iemand die altijd te weinig en ook niet regelmatig heeft gegeten.

Waarop baseer je dat je bij 2200 Kcal "zwaarder" werd? Je vet%?

Hoe zag je eetpatroon er in het verleden eruit? Wanneer en over wat voor een tijdsperiode ben je veel gewicht aangekomen?

Op deze manier ga je hoogstwaarschijnlijk teleurgesteld raken.

tot zaterdag

[DAG 10]

's middags
blikje tonijn & mayo
salade

's avonds
witloof met hesp & witte saus
4l water

edit
mental note als je een lange dag hebt, MEER ETEN MEEBRENGEN
damn 10 uur op blikje tonijn overleven :s