Fitness Seller

Log S23 kuur

Bezoekers in dit topic

Ik geloof niet in wondermiddeltjes ofzo maar ik was voor m'n studie even iets aan het opzoeken over SARMs en kwam tot nu toe geen enkele studie tegen die onderdrukking van de eigen test aanmaak vond. Ben dan ook wel benieuwd naar waar jullie die informatie vandaan halen
 
Ik geloof niet in wondermiddeltjes ofzo maar ik was voor m'n studie even iets aan het opzoeken over SARMs en kwam tot nu toe geen enkele studie tegen die onderdrukking van de eigen test aanmaak vond. Ben dan ook wel benieuwd naar waar jullie die informatie vandaan halen
. er is genoeg info meestal van de bedrijven die de goedjes zelf ontwikkelen ( niet verkopen )
 
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2630904/ toegegeven dit onderzoek stelt dat de vruchtbaarheids issues veroorzaakt door s23 omkeerbaar zijn , vaak is het ff wat verder kijken en googlen om te vinden wat je zoekt.
maar in alle eerlijkheid ts is geloof ik 24 heeft waarschijnlijk een gezinnetje in het verschiet , beter niet rotzooien met je vruchtbaarheid just my two cents en een lichte waarschuwing
 
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2630904/ toegegeven dit onderzoek stelt dat de vruchtbaarheids issues veroorzaakt door s23 omkeerbaar zijn , vaak is het ff wat verder kijken en googlen om te vinden wat je zoekt.
maar in alle eerlijkheid ts is geloof ik 24 heeft waarschijnlijk een gezinnetje in het verschiet , beter niet rotzooien met je vruchtbaarheid just my two cents en een lichte waarschuwing
Vanwaar de waarschuwing als er in het onderzoek staat dat de ratten na 100 dagen compleet hersteld waren en weer vruchtbaar zijn. Als het als male contraception gebruikt zal gaan worden zie ik niet de reden waarom het bekeken moet worden als iets wat complete onvruchtbaarheid veroorzaakt aangezien hier niks van aangetoont staat. Vrouwen slikken de pil wat op dat moment de vruchtbaarheid stopt (in meeste gevallen) maar dit komt na het stoppen altijd weer terug. In mijn ogen wordt het meer beschreven als de mannelijke pil laat maar zeggen.
 
UPDATE:

Woensdag 20 juni (begin 7e week)

Nog 2 weken te gaan in deze kuur. Deze week wat rustiger aan gedaan met de doelen voor PR en meer bezig geweest met dropsets en supersets.
Ik heb meer uithoudingsvermogen gemerkt van de dropsets en supersets en merkte dat verzuring later kwam dan normaal en dat ik ondanks de verzuring toch langer kracht had.
Uiteraard zorgde dit tevens ook voor meer motivatie waardoor je zelfs bij de ergstverzurende herhaling nog niet wilt opgeven en dat voelt goed! Spierpijn herstelde ik sneller van dan normaal met dropsets en supersets.

Gewicht: 69,5 ( heb alleen deze keer wel later op de dag gewogen)
Vet: 11,7
Vocht:66,9
Spiermassa: 59,2

Nog steeds geen verandering in me eetlust. Sterker nog, ik begin te merken dat ik mezelf iets meer moet pushen om te eten maar dit kan ook komen omdat mijn Kcal inname een stuk hoger ligt dan dat het voor de kuur lag.
 
Update woensdag 27 juni begin 8e week en tevens de laatste week.

Na lang het doel te hebben gehad is het toch eindelijk gelukt om de 70kg aan te tikken. Al weet ik dat ik na de kuur zeker wel wat kwijt zal raken, ik heb de 70kg aangetikt wat voor mijn lichaam niet makkelijk is.
Kracht is deze week aanzienlijk gestegen en heb veel PR's bereikt.
Even een week geen PR maar puur dropsets en superster heeft in ieder geval geholpen om nu meer kracht te hebben voor de PR.
Nog steeds voel ik me fit, ik slaap weer langer door maar net zo vast alleen nog steeds geen enkele verandering in me eetlust. Heb zelfs het gevoel dat veel eten langzamerhand steeds moeilijker wordt.

De bench press is me nu gelukt op de 125 en de 120 lukte me zelfs 2 maal.
Deadlift heb ik de 202,5 behaald alleen de 195 zat nog niet in voor een 2e herhaling. Nog steeds zonder het gebruik van een riem en geen enkele last in me rug. De deadlift film ik zelf om mijn eigen houding achteraf te controleren.
Barble shoulder press is me nu op de 72,5 gelukt, geprobeerd om de 75 te doen alleen zonder een zetje met de benen mee te geven op het laatst lukt het me nog niet volledig dus tel ik hem niet mee.
Squat is me nu op de 150 gelukt nog steeds met de benen tot 90 graden en niet de diepe variant.
Lat pulldown lukte eenmaal op 107.5
Deze week begon ik ook met het gebruiken van de pre work out unstoppable V2 omdat ik deze gekregen had voor mijn verjaardag dus begon ik er deze week mee. Dat kan ook de hogere resultaten verklaren.

Gewicht: 70,2
Vet%: 11,8
Vocht: 65.7
Spiermassa: 59,5

Na deze week begin ik met een pct op nolvadex en ga ik tevens op vakantie. Precies goed uitgerekend dus! Ben benieuwd wat de laatste week me nog brengt maar tot zover ben ik erg tevreden en ondervind ik (nog) geen nare bijwerkingen. Libido is niet verhoogd of verlaagd sinds de update waarin ik beschreef dat ik een verlaging merkte. Nog steeds hetzelfde als die update (wel lager dan normaal)
 
Laatste update laatste week

Al met al een goede 8 weken. Mijn hoofddoel is bereikt en dat is die 70kg aantikken. Met trainen in deze 8 weken heb ik me sterk gevoeld ondanks de dagen waarop ik vermoeid was. Niks gemerkt in me eetlust, deze is niet verbeterd en merkte na 8 weken zo veel te moeten eten dat dit een mentaal dingetje blijft. Naarmate tijd werd ik misselijk als ik aan eten dacht maar ik moest eten van mezelf met daarop eindelijk me doel bereikt. Al zal ik na deze kuur vast wel weer wat zakken, ik heb het punt bereikt en goede PR's neergezet. Ik ben erover uit dat ik s23 een krachtige sarm vind. Krachtiger dan de combinatie lgd en RAD samen. Nare bijwerkingen heb ik eigenlijk niet gevoeld bij 20. Misschien kunnen aankijken wat 30 met me deed maar ik bleef vooruitgang merken dus vond ik dat niet nodig.
Al met al zijn dit de gegevens van de omtrek meting.
2,8cm bij rechts erbij arm
2,7 Bij links arm

3,9 cm erbij met schouder omtrek

3,1 cm erbij op rechterbovenbeen
3 cm erbij op linkerbovenbeen

Met de huidplooimeting kom ik momenteel op 11,5% vet te staan en met de weegschaal op 11,9

Gewicht: 70,6 uiteindelijk resultaat
Vocht 66.3
Spiermassa: 59,8

De laatste week ben ik niet meer gestegen in me PR's. Alles wat ik behaald had lukte nog wel maar stijgingen nee dat werd hem niet ( misschien keek ik al te veel uit naar de vakantie)
Maar de resultaten die al behaald zijn daar ben ik blij genoeg mee.

Uiteindelijk resultaat PR:
Bench Press 125
Deadlift 202,5
Barble shoulder press 72,5
Squat 150
Lat pulldown 107,5

De pct cycle gaat van start tegelijk met een vakantie dus in deze tijd zal ik zeker wel weer wat verliezen maar hier was ik op voorbereid, het was immers een log om te kijken wat voor een resultaten mogelijk waren met S23.

De gewichten waar ik mee begon waren op dit moment lager dan ik een hele tijd terug had behaald maar door minder te trainen afgezakt. Dus de 1e tijd was meer terug komen op wat ik eerder had behaald en dit ging sneller dan normaal. Het resultaat daarboven op daar ben ik tevreden mee, wist ook niet wat mogelijk zou zijn met de s23 dus liet me maar verrassen. Overigens zoals vermeld in de 1e update. De gehele kuur heb ik gebruik gemaakt van creatine. de laatste 2 weken van unstoppable pre workout.

Dit was hierbij mijn log. Hoop dat jullie er wat aan hebben!
 
Ben benieuwd hoe je pct gaat, blijf je dat loggen of stop je nu?
 
Ben benieuwd hoe je pct gaat, blijf je dat loggen of stop je nu?
Sorry voor de late reactie. Ik stop wel met loggen omdat ik op vakantie ging en er nog ben. Ik kan hier niet sporten, eet heel anders en kan niet wegen dus zou ik 3 weken missen uit de pct log en dan vind ik hem niet meer betrouwbaar genoeg dus vandaar.
 
Back
Naar boven