- Waardering
- 1.157
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. er is genoeg info meestal van de bedrijven die de goedjes zelf ontwikkelen ( niet verkopen )Ik geloof niet in wondermiddeltjes ofzo maar ik was voor m'n studie even iets aan het opzoeken over SARMs en kwam tot nu toe geen enkele studie tegen die onderdrukking van de eigen test aanmaak vond. Ben dan ook wel benieuwd naar waar jullie die informatie vandaan halen
Vanwaar de waarschuwing als er in het onderzoek staat dat de ratten na 100 dagen compleet hersteld waren en weer vruchtbaar zijn. Als het als male contraception gebruikt zal gaan worden zie ik niet de reden waarom het bekeken moet worden als iets wat complete onvruchtbaarheid veroorzaakt aangezien hier niks van aangetoont staat. Vrouwen slikken de pil wat op dat moment de vruchtbaarheid stopt (in meeste gevallen) maar dit komt na het stoppen altijd weer terug. In mijn ogen wordt het meer beschreven als de mannelijke pil laat maar zeggen.https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2630904/ toegegeven dit onderzoek stelt dat de vruchtbaarheids issues veroorzaakt door s23 omkeerbaar zijn , vaak is het ff wat verder kijken en googlen om te vinden wat je zoekt.
maar in alle eerlijkheid ts is geloof ik 24 heeft waarschijnlijk een gezinnetje in het verschiet , beter niet rotzooien met je vruchtbaarheid just my two cents en een lichte waarschuwing
Sorry voor de late reactie. Ik stop wel met loggen omdat ik op vakantie ging en er nog ben. Ik kan hier niet sporten, eet heel anders en kan niet wegen dus zou ik 3 weken missen uit de pct log en dan vind ik hem niet meer betrouwbaar genoeg dus vandaar.Ben benieuwd hoe je pct gaat, blijf je dat loggen of stop je nu?