Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette PR op de bench!
Oja, gewoon die wasmachine aanzetten, wanneer je gaat slapen![]()

hoi!
Als een jojo eigenlijk! Knipperlicht!
Dokter geweest vanmiddag, zit een harde bobbel in nek naast nekwervel, ze wisten niet wat het was, willen echo laten maken. Morgenochtend even afspreken. Pffff leuk hoor stagiares bij dokters maar veel wijzer ben ik er niet van geworden. Ga ik toch lekker echo-en in het ziekenhuis.
Morgenochtend ga ik gewoon weer cardio-en, gewoon elke dag opnieuw proberen![]()

als ik ga stoppen met roken, mag ik van mezelf een potje lipo6 aanschaffen 
Stoer hoor... doe ik je niet na. Alles wat ik nu niet mag eten rook ik opThanxs all! Ik doe gewoon wat ik kan. Vanmorgen weer hardgelopen, maar kwam niet verder dan 40 minuten, maar het waren er wel weer 40. Straks ook proberen KT te doen, en inderdaad kijken wat lukt, en anders lichter, alles is meegenomen.
Ja, ik denk zelf ook, zou toch ook een knoop kunnen zijn, waarom meteen een echo (daar krijg ik toch lichtelijk de kriebels van, knoop lijkt logisch, no problemo)
Het zijn wel de momenten dat ik last heb van het roken. Wilde eigenlijk stoppen na het trouwen, maar misschien toch eerder... (misschien raar hoorals ik ga stoppen met roken, mag ik van mezelf een potje lipo6 aanschaffen
![]()
Sterkte met je hoofd
en alvast een fijn weekend
Stoer hoor... doe ik je niet na. Alles wat ik nu niet mag eten rook ik opSterkte met je hoofd
en alvast een fijn weekend
![]()
Sjonge jonge, waar dat nou aan ligt, schoenen zijn echt wel ingelopen nu, en knellen niet... andere sokkies proberen misschien...
)Had ik vanmorgen 2 blaren van het hardlopenSjonge jonge, waar dat nou aan ligt, schoenen zijn echt wel ingelopen nu, en knellen niet... andere sokkies proberen misschien...
OM elf mezelf toch naar de sportschool gesleept.
Rug: dumble row 15 x 8kg, 15 x 9kg, 12 x 10kg, 10 x 10kg
bent over barble row 4 x 12 x 32,5kg
lat pulldown front 4 x 15 x 30kg
face pulldown 4 x 12 x 35kg
staand pulldown close grip 15 x 40kg, 15 x 45kg, 12 x 50kg, 12 x 55kg
en buik en lage rug - oefeningen
ging als een jojo, energie, geen energie, energie, geen energie...
niet heel zwaar getraind ook, maar ben wel geweest eindelijk weer!
Daarna weyshake met water en nog boodschappen gelijk maar gedaan (ook sport)

+1!
Ondanks je klachten doe je het nog geweldig Sue!
![]()
"WAAROM?!?!?" roep ik nog heel hard.
) en ze stonden zo overweldigend enthousiast (doch streng) voor mijn neus, ik kon niet anders dan mij een kookshort laten aantrekken en mij mee laten slepen! Heb geweldig gelachen, ze hadden er echt een geweldige dag van gemaakt... Met High Tea! Het was gelukkig mijn junkdag
en ik heb tot nu toe alle taartjes en tompoezen van mij afkunnen slaan, maar sja dit (zie foto, die ik niet gedraaid krijg, maar je hebt vast een beeld
) moest er gewoon in