MuscleMeat

Contest Log (v) Log Sue

Nette PR op de bench!

Oja, gewoon die wasmachine aanzetten, wanneer je gaat slapen :)

Gaat het al wat beter met je hoofdje?

:hello:

• Topic Starter Topic Starter
Gaat het al wat beter met je hoofdje?

:hello:

hoi!

Als een jojo eigenlijk! Knipperlicht!
Dokter geweest vanmiddag, zit een harde bobbel in nek naast nekwervel, ze wisten niet wat het was, willen echo laten maken. Morgenochtend even afspreken. Pffff leuk hoor stagiares bij dokters maar veel wijzer ben ik er niet van geworden. Ga ik toch lekker echo-en in het ziekenhuis.

Morgenochtend ga ik gewoon weer cardio-en, gewoon elke dag opnieuw proberen :)

hoi!

Als een jojo eigenlijk! Knipperlicht!
Dokter geweest vanmiddag, zit een harde bobbel in nek naast nekwervel, ze wisten niet wat het was, willen echo laten maken. Morgenochtend even afspreken. Pffff leuk hoor stagiares bij dokters maar veel wijzer ben ik er niet van geworden. Ga ik toch lekker echo-en in het ziekenhuis.

Morgenochtend ga ik gewoon weer cardio-en, gewoon elke dag opnieuw proberen :)

Jeetje zeg!
Succes morgen...
Doe maar wat rustiger!:)

Hopen dat je beter gaat, blijf gewoon licht trainen zwaar zal niet zo lukken denk ik met je hoofdpijn.

Hoe ist Sue? Kan best een knoopje in een nekspier zitten die de hoofdpijn veroorzaakt.
Heel vaak komen hoofdpijnklachten uit de nek..
x

Thanxs all! Ik doe gewoon wat ik kan. Vanmorgen weer hardgelopen, maar kwam niet verder dan 40 minuten, maar het waren er wel weer 40. Straks ook proberen KT te doen, en inderdaad kijken wat lukt, en anders lichter, alles is meegenomen.

Ja, ik denk zelf ook, zou toch ook een knoop kunnen zijn, waarom meteen een echo (daar krijg ik toch lichtelijk de kriebels van, knoop lijkt logisch, no problemo)

Het zijn wel de momenten dat ik last heb van het roken. Wilde eigenlijk stoppen na het trouwen, maar misschien toch eerder... (misschien raar hoor:) als ik ga stoppen met roken, mag ik van mezelf een potje lipo6 aanschaffen :D

Thanxs all! Ik doe gewoon wat ik kan. Vanmorgen weer hardgelopen, maar kwam niet verder dan 40 minuten, maar het waren er wel weer 40. Straks ook proberen KT te doen, en inderdaad kijken wat lukt, en anders lichter, alles is meegenomen.

Ja, ik denk zelf ook, zou toch ook een knoop kunnen zijn, waarom meteen een echo (daar krijg ik toch lichtelijk de kriebels van, knoop lijkt logisch, no problemo)

Het zijn wel de momenten dat ik last heb van het roken. Wilde eigenlijk stoppen na het trouwen, maar misschien toch eerder... (misschien raar hoor:) als ik ga stoppen met roken, mag ik van mezelf een potje lipo6 aanschaffen :D
Stoer hoor... doe ik je niet na. Alles wat ik nu niet mag eten rook ik op :D Sterkte met je hoofd ;) en alvast een fijn weekend:)

Had ik vanmorgen 2 blaren van het hardlopen :grumble: Sjonge jonge, waar dat nou aan ligt, schoenen zijn echt wel ingelopen nu, en knellen niet... andere sokkies proberen misschien...

OM elf mezelf toch naar de sportschool gesleept.

Rug: dumble row 15 x 8kg, 15 x 9kg, 12 x 10kg, 10 x 10kg
bent over barble row 4 x 12 x 32,5kg
lat pulldown front 4 x 15 x 30kg
face pulldown 4 x 12 x 35kg
staand pulldown close grip 15 x 40kg, 15 x 45kg, 12 x 50kg, 12 x 55kg

en buik en lage rug - oefeningen
ging als een jojo, energie, geen energie, energie, geen energie...
niet heel zwaar getraind ook, maar ben wel geweest eindelijk weer!

Daarna weyshake met water en nog boodschappen gelijk maar gedaan (ook sport :p)

Had ik vanmorgen 2 blaren van het hardlopen :grumble: Sjonge jonge, waar dat nou aan ligt, schoenen zijn echt wel ingelopen nu, en knellen niet... andere sokkies proberen misschien...

OM elf mezelf toch naar de sportschool gesleept.

Rug: dumble row 15 x 8kg, 15 x 9kg, 12 x 10kg, 10 x 10kg
bent over barble row 4 x 12 x 32,5kg
lat pulldown front 4 x 15 x 30kg
face pulldown 4 x 12 x 35kg
staand pulldown close grip 15 x 40kg, 15 x 45kg, 12 x 50kg, 12 x 55kg

en buik en lage rug - oefeningen
ging als een jojo, energie, geen energie, energie, geen energie...
niet heel zwaar getraind ook, maar ben wel geweest eindelijk weer!

Daarna weyshake met water en nog boodschappen gelijk maar gedaan (ook sport :p)

Weer lekker getraind! supper!!
fijn weekend meis!:)

Geez, ondanks je hoofdpijn toch super goede inzet!

Weer lekker getraind! supper!!
fijn weekend meis!:)

+1!

Ondanks je klachten doe je het nog geweldig Sue!

:wave:

Geez, ondanks je hoofdpijn toch super goede inzet!

Thanxs! Waar mogelijk altijd doorgaan, ja toch!

Vanmorgen zowat bijna door mijn vriend uit bed getrokken!!! Dat ik er nu toch wel echt uit moest komen! 8:00 uur op zaterdag, kan best toch? Nou vooruit, door een theetje mijn bed uitgelokt, sportkleren aangetrokken...
Was vandaag nou biceps/triceps aan de beurt of borst...?
Gaat de bel, wel 10 keer: "mevrouw Sue, mevrouw Sue, kunt u even beneden komen?" roept een vrouwenstem...
Krijgen we nou denk ik??? "WAAROM?!?!?" roep ik nog heel hard.
Kom ik beneden... staan 3 vriendinnen helemaal opgedoft als huisvrouwen jarig 30 sT, met pollepel en al!!! VRIJGEZELLENFEEST!!!!

Als je me een beetje kent, zou je weten dat dat totaal niet mijn ding is. Maar hey, je gaat maar 1 keer trouwen (ga je van uit :p) en ze stonden zo overweldigend enthousiast (doch streng) voor mijn neus, ik kon niet anders dan mij een kookshort laten aantrekken en mij mee laten slepen! Heb geweldig gelachen, ze hadden er echt een geweldige dag van gemaakt... Met High Tea! Het was gelukkig mijn junkdag :p en ik heb tot nu toe alle taartjes en tompoezen van mij afkunnen slaan, maar sja dit (zie foto, die ik niet gedraaid krijg, maar je hebt vast een beeld :p) moest er gewoon in :D

Morgen dus flink aan de hardloop en de KT :whip:

IMG_0861.jpg

IMG_0916.jpg

:roflol:
Was het lekker? Ik hoop dat je van je dag genoten hebt!

Whehe, klinkt leuk allemaal :D

Wat leuk om je zo te verrassen!
Jouw vriend was zeker wel op de hoogte :D

Meestal zijn die onverwachte dingen het leukst,
het ziet er allemaal heel aanlokkelijk en gezelig uit :lick:

Leuk joh! Klinkt echt hartstikke leuk! :D

Terug
Naar boven