XXL Nutrition

Contest Log (v) Log Sue

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:
Was het lekker? Ik hoop dat je van je dag genoten hebt!

Leuk joh! Klinkt echt hartstikke leuk! :D

Was gruwelijk lekker :eek:! Was een super leuke dag!

Wat leuk om je zo te verrassen!
Jouw vriend was zeker wel op de hoogte :D

Meestal zijn die onverwachte dingen het leukst,
het ziet er allemaal heel aanlokkelijk en gezelig uit :lick:

Was al vanaf april bekend bij iedereen, heb er echt niets van doorgehad! Was echt een surprise! Dat ze dit helemaal voor mij gedaan hebben, vinnik echt lief!

DUs, vanmorgen wel even wat kcal-schade hersteld :p
45 min nuchter cardio
anderhalf uur KT

Borst
Bench Press
opwarmen, 20 x 15kg, 20 x 20 kg
15 x 25kg
15 x 30kg
10 x 35kg
8 x 40 kg

incline dumbbell press
15 x 10kg, 3 x 10 x 12kg

dumble flys
4 x 10 x 10kg

fly machine (iets hoger grip dan schouder hoogte)
4 x 15 x 20kg

Beetje beentjes:
ab- en adducter
2 x (4 x 20 x 45 kg)

zittende kuitheffen
4 x 15 x 20kg

staand kuitheffen

Buik - crunches en schuine crunches liggend
crunches op bal
staand, schuine crunches
Doe ik net zo lang tot ik niet meer kan, hou tel niet bij, 15 min gedaan

oef voor lage rugspier, vergeet steeds de naam van dat ding, waar je schuin in staat.

En zo de garage in, de bouwvakker uithangen, moet nog gleuven dichtsmeren en wanden egaal stuccen (laatste kom ik vandaag niet aan toe denk ik :D)

Gaat vandaag dus lekker, nog steeds moe, maar hoofdpijn is vrijwel weg, steekt af en toe nog de kop op, nou dat kan ik hebben :p. Dinsdag wordt echo gemaakt van nek, zien wel.

Iedereen fijne zondag nog!
4 x 15 x 30kg

Gelukkig dat het beter gaat met je hoofdje :)

Je hebt jezelf wel behoorlijk onderhanden genomen vandaag na die leuke verrassing :D
Knap dat je nog zo goed je kt kan doen na dat nuchtere rennen van je!

Als jij klaar bent met die garage ben je vast helemaal gaar, sterkte ermee :)

Laatst bewerkt:

Was al vanaf april bekend bij iedereen, heb er echt niets van doorgehad! Was echt een surprise! Dat ze dit helemaal voor mij gedaan hebben, vinnik echt lief!

45 min nuchter cardio
anderhalf uur KT

Borst
Bench Press
15 x 25kg
15 x 30kg
10 x 35kg
8 x 40 kg

incline dumbbell press
15 x 10kg, 3 x 10 x 12kg

dumble flys
4 x 10 x 10kg

4 x 15 x 20kg

Beetje beentjes:
ab- en adducter
2 x (4 x 20 x 45 kg)

zittende kuitheffen
4 x 15 x 20kg

staand kuitheffen

crunches op bal
staand, schuine crunches

oef voor lage rugspier, vergeet steeds de naam van dat ding, waar je schuin in staat.

En zo de garage in, de bouwvakker uithangen, moet nog gleuven dichtsmeren en wanden egaal stuccen (laatste kom ik vandaag niet aan toe denk ik :D)

Gaat vandaag dus lekker, nog steeds moe, maar hoofdpijn is vrijwel weg, steekt af en toe nog de kop op, nou dat kan ik hebben :p. Dinsdag wordt echo gemaakt van nek, zien wel.

4 x 15 x 30kg

Jesus christ.., wat een monster work-out!
Na dat nuchtere cardio'en, ben je toch wel ff gaan eten ofzo ???
Daarna ook nog es de bouwvakker uitgehangen :cool:

Leuk die verassing voor je! en nog getraind weer vandaag ook;)

45 min nuchter cardio
anderhalf uur KT

Borst
Bench Press
15 x 25kg
15 x 30kg
10 x 35kg
8 x 40 kg

incline dumbbell press
15 x 10kg, 3 x 10 x 12kg

dumble flys
4 x 10 x 10kg

4 x 15 x 20kg

Beetje beentjes:
ab- en adducter
2 x (4 x 20 x 45 kg)

zittende kuitheffen
4 x 15 x 20kg

staand kuitheffen

crunches op bal
staand, schuine crunches

4 x 15 x 30kg

GOED GETRAIND ZEG!!!!!!!!!!!:)
EN is die garage al klaar;):p

Flinke training zeg!

Fijn om te lezen dat je wat minder last van je hoofd hebt en dat je dinsdag een echo krijgt van je nek..Krijg je daar dan gelijk de uitslag van?

Sterke bench Sue!
Fijn weekend gehad? zie je op tegen morgen?

XGreet

Jesus christ.., wat een monster work-out!
Na dat nuchtere cardio'en, ben je toch wel ff gaan eten ofzo ???
Daarna ook nog es de bouwvakker uitgehangen :cool:

Ja, dan eet wel tussendoor, anders hang ik als vaatdoek over het dumbelrek, en das ook weer zowat.

Leuk die verassing voor je! en nog getraind weer vandaag ook;)

Ja, gaat lekker! :)

GOED GETRAIND ZEG!!!!!!!!!!!:)
EN is die garage al klaar;):p

nee snie klaar:(, denk dat ik de hele week bouwvakkertje mag spelen... Garage is ook 5 bij 15 en 4 meter hoog... dus gleuven voor electra dichtsmeren zijn echt kilometers, en dan moeten de muren eigenlijk nog aangesmeerd worden... builofstfeest zal in de garage zijn, dus moet er natuurlijk wel mooi uitzien... :D

Flinke training zeg!

Fijn om te lezen dat je wat minder last van je hoofd hebt en dat je dinsdag een echo krijgt van je nek..Krijg je daar dan gelijk de uitslag van?

Dankje! Nee, uitslag gaat eerst naar huisdokter... lekker omslachtig, maar ja.

Sterke bench Sue!
Fijn weekend gehad? zie je op tegen morgen?

XGreet

Ja, lekker druk wel :p Morgen valt wel mee, kan me niet voorstellen dat er iets raars zit, en zolang ik het niet weet ga ik er van uit dat er niets is.

Gister weer strak en keurig gegeten en dat gaan we tot zaterdag weer volhouden, wat eigenlijk heel goed gaat. Was even een dipje na 4 weken, dat ik wat wijntjes heb gedronken en 2 junkdagen had ipv 1. En de junkdag van afgelopen zaterdag was natuurlijk erg bruut :p

Vanmorgen weer nuchter 50 minuten hardlopen. Misschien vanmiddag nog KT, maar gezien ik ga klussen, zal ik wel aan mijn spiertraining komen denk ik zo. :D

WTF een garage van 15m bij 5m = 75m --> kun je een aardige Home-Gym van bouwen zeg :P

Succes morgen!

Leuk hoor, zo'n vrijgezellenfeestje. En die taartjes/hapjes zien er erg lekker uit...
Gelukkig heb je die monstertraining erna gedaan!

Ja, dan eet wel tussendoor, anders hang ik als vaatdoek over het dumbelrek, en das ook weer zowat.

Ja, gaat lekker! :)

nee snie klaar:(, denk dat ik de hele week bouwvakkertje mag spelen... Garage is ook 5 bij 15 en 4 meter hoog... dus gleuven voor electra dichtsmeren zijn echt kilometers, en dan moeten de muren eigenlijk nog aangesmeerd worden... builofstfeest zal in de garage zijn, dus moet er natuurlijk wel mooi uitzien... :D

Dankje! Nee, uitslag gaat eerst naar huisdokter... lekker omslachtig, maar ja.

Ja, lekker druk wel :p Morgen valt wel mee, kan me niet voorstellen dat er iets raars zit, en zolang ik het niet weet ga ik er van uit dat er niets is.

Gister weer strak en keurig gegeten en dat gaan we tot zaterdag weer volhouden, wat eigenlijk heel goed gaat. Was even een dipje na 4 weken, dat ik wat wijntjes heb gedronken en 2 junkdagen had ipv 1. En de junkdag van afgelopen zaterdag was natuurlijk erg bruut :p

Vanmorgen weer nuchter 50 minuten hardlopen. Misschien vanmiddag nog KT, maar gezien ik ga klussen, zal ik wel aan mijn spiertraining komen denk ik zo. :D

lekker een wijntje erbij...ben jaloers op die cardio van jou:p

WTF een garage van 15m bij 5m = 75m --> kun je een aardige Home-Gym van bouwen zeg :P

Succes morgen!

Thanxs! Ja, mogelijkheden zat met die garage, zijn er nog steeds onze fantasie over aan het loslaten.

Leuk hoor, zo'n vrijgezellenfeestje. En die taartjes/hapjes zien er erg lekker uit...
Gelukkig heb je die monstertraining erna gedaan!
Ja, da was wel nodig he :p

lekker een wijntje erbij...ben jaloers op die cardio van jou:p
het verbaast mij ook elke keer hoor, ben gewoon geen cardio-typie, misschien omdat ik het 's morgens doe en ik tamelijk zombie ben en dus niet wakker genoeg om er tegen te protesteren :p

Oke, vandaag ben ik een eikel! Of eigenlijk gister, en vandaag eigen schuld dikke bult :rolleyes:

Gister na ochtendcardio, gegeten en mijn klus-outfit aangetrokken. Van 10 tot 3 gleuven dichtgesmeerd. Om 3 uur kwam een vriend om met de tuin te helpen, dus tot 6 in de tuin lopen rausen. Toen gegeten en daarna tot 10 weer geulen dichtgesmeerd (het zijn er erg veel). En toen ik de laatste keer overeind kwam zei mijn rug: "JA DOEI!" Oja, dacht ik toen... even vergeten. Als ik eenmaal bezig ben, ga ik als een achterlijke door en vergeet alles (ook te eten).

Stond vanmorgen klaar in mijn sport-outfit, maar voel mijn rug zelfs als ik gewoon sta... Maar: rust is ook goed! Dus :D morgen weer een dag!

Precies, tijdens rust herstel je goed!
En goed blijven luisteren naar je lichaam...

Betreft die garage:

Home-gym Home-gym Home-gym :banana: :banana: :banana:

Oke, vandaag ben ik een eikel! Of eigenlijk gister, en vandaag eigen schuld dikke bult :rolleyes:

Gister na ochtendcardio, gegeten en mijn klus-outfit aangetrokken. Van 10 tot 3 gleuven dichtgesmeerd. Om 3 uur kwam een vriend om met de tuin te helpen, dus tot 6 in de tuin lopen rausen. Toen gegeten en daarna tot 10 weer geulen dichtgesmeerd (het zijn er erg veel). En toen ik de laatste keer overeind kwam zei mijn rug: "JA DOEI!" Oja, dacht ik toen... even vergeten. Als ik eenmaal bezig ben, ga ik als een achterlijke door en vergeet alles (ook te eten).

Stond vanmorgen klaar in mijn sport-outfit, maar voel mijn rug zelfs als ik gewoon sta... Maar: rust is ook goed! Dus :D morgen weer een dag!

Kalm aan Sue!
Je hebt je al uit je naad gewerkt en getraind, flinke rugpijn kan je nu niet gebruiken...sterkte!
Even een beetje herstellen :)

::hello:

Precies, tijdens rust herstel je goed!
En goed blijven luisteren naar je lichaam...

Betreft die garage:

Home-gym Home-gym Home-gym :banana: :banana: :banana:
hahaha, als jij dan voor de inrichting zorgt, mag je gratis komen trainen :p

Kalm aan Sue!
Je hebt je al uit je naad gewerkt en getraind, flinke rugpijn kan je nu niet gebruiken...sterkte!
Even een beetje herstellen :)

::hello:

thanxs! Ja, ik vind het gewoon oerstom van mezelf. Maja!

:wave:

Jee sue ..jij hoeft niet meer te trainen, met je bouwvakker activiteiten:p

Ik ben onder de indruk..( maar dat wist je al)

Hoe ging het vandaag? nog geklust?:D

Ik heb al een Home-Gym! :D Niet zo groot, maar alles wat ik nodig hebt, staat er..
Maar een home-gym ruled gewoon over de sportschool imo :cool:

Oh je hebt al je eigen! Doe maar luxe :p
Ja, zou wel heel lekker zijn, maar we hebben al zoveel plannen... maar onder de garage zit een net zo grote ruimte (iets minder hoog), als we die uitgraven en beton storten en opknappen zou dat serieus ooit nog wel eens een optie kunnen zijn (samen met een studio denk ik :D), maar dan moet ik ECHT die loterij een keer gaan winnen...

Jee sue ..jij hoeft niet meer te trainen, met je bouwvakker activiteiten:p

Ik ben onder de indruk..( maar dat wist je al)
Ja, best zwaar inderdaad en je ziet meteen resultaat :p
Hihi, zijn we lekker onder de indruk van elkaar :D

Hoe ging het vandaag? nog geklust?:D

Nog wel in de tuin, maar had ook visite en moest nog naar ziekenhuis en vanavond gaan we naar de huwelijksambtenaar, haha, grappig!

Echo in ziekenhuis: ik ben gewoon asymetrisch!!! Is uitsteeksel van een wervel die iets meer uitsteekt, daar zit nekspier om heen, en als het vastzit, stijf of door sporten voel je het daar meer (ofzo, wat ik ervan begreep). Lekker niets aan de hand :D

Morgen op programma: uurtje ochtencardio, daarna jurk in stad zoeken met moeder, en rest: klussen.

Terug
Naar boven