- Waardering
- 554
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog wel in de tuin, maar had ook visite en moest nog naar ziekenhuis en vanavond gaan we naar de huwelijksambtenaar, haha, grappig!
Echo in ziekenhuis: ik ben gewoon asymetrisch!!! Is uitsteeksel van een wervel die iets meer uitsteekt, daar zit nekspier om heen, en als het vastzit, stijf of door sporten voel je het daar meer (ofzo, wat ik ervan begreep). Lekker niets aan de hand
Morgen op programma: uurtje ochtencardio, daarna jurk in stad zoeken met moeder, en rest: klussen.

Je moet zeker vertellen of je nog wel wilt trouwen, hihi...
Wat een opluchting voor je dat het niets ernstigs is.
Kan me voorstellen dat als de arts je doorstuurt je toch wel even in je rats zit.
Jippie
Veel plezier met je jurk uitzoeken, vergis je niet met een witte klusoverall hè![]()
even snel hoor (toch wel druk met dat trouwen)
IK HEB EEN TROUWJURK!!!! EEN HELE MOOIE NIET STANDAARD SUPERWOMANJURK!
Open rug, heel laag decolleteetje, helemaal slank en tot aan de grond... whoehoe!!!

Open rug, heel laag decolleteetje, helemaal slank en tot aan de grond... whoehoe!!!

)
Ja, maar op het laatste moment is het leukstJaaaa, eindelijk je jurk zoeken/kopen! Wordt ook wel tijd toch?![]()

(en heel veel sparenGaat je man niet mee dan met uitzoeken, hij moet het uiteindelijk ook mooi vinden toch?
Nee, mannetje moest werken, maar hij weet dat ik smaak heb
Die home-gym.., gewoon zeuren en zeuren.., tot je hem hebt![]()
)hahahahaha! Ja de mannelijke hormonen nemen soms de overhand, mijn stem is spontaan 3 tonen gezakt, klinkt vast leuk mijn ja woordJe moet zeker vertellen of je nog wel wilt trouwen, hihi...
Wat een opluchting voor je dat het niets ernstigs is.
Kan me voorstellen dat als de arts je doorstuurt je toch wel even in je rats zit.
Jippie
Veel plezier met je jurk uitzoeken, vergis je niet met een witte klusoverall hè![]()

Ik heb me nog nooit zo slank en mooi gevoeld in een jurk, serieus! Hoefde ook mijn buik niet meer zo achterlijk in te houden...

ja... die foto he... ik stuur nog wel een teaserKlinkt heel mooi, we kunnen allemaal natuurlijk niet wachten tot je een foto post
Staat je vast heel mooi, zeker met the beachproof body die je nu aan het kweken bent![]()

Fijn dat alles goed is Sue, blij om
Jaaaaaaaaaaaaaa ben benieuwd! Je ziet er straks vast fantastisch uit in je trouwjurk!!
THANXS! ja, die foto komt, (spuug door vingers) beloofd!Super!!
Wel een foto sturen he,na je grote dag!
(Mag ook via pm)
Ben erg benieuwd, klinkt als een prachtjurk!![]()

En vandaag lekker KT gedaan, biceps, onderarmen en buik.
dumbbell curl - 15x6, 12x7,8x8, 8x8
barble curl - 12x15, 12x15, 15x12.5, 15x12.5
isolatie db curl - 12x7, 10x7, 12x6, 12x6
reversed barble curl- 4x12x12.5
pols barble curl (handen net over bank)4x12x15
buik
kneeling crunch 4x20x60
hanging knee crunch 4x10
crunch en schuine crunch op bal (tot je de tel kwijt bent)
En vandaag laatste restjes gaten vullen in de muren en dan eindelijk aan de stuc!![]()

En vandaag lekker KT gedaan, biceps, onderarmen en buik.
dumbbell curl - 15x6, 12x7,8x8, 8x8
barble curl - 12x15, 12x15, 15x12.5, 15x12.5
isolatie db curl - 12x7, 10x7, 12x6, 12x6
reversed barble curl- 4x12x12.5
pols barble curl (handen net over bank)4x12x15
buik
kneeling crunch 4x20x60
hanging knee crunch 4x10
crunch en schuine crunch op bal (tot je de tel kwijt bent)
En vandaag laatste restjes gaten vullen in de muren en dan eindelijk aan de stuc!![]()