AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Log Sue

• Topic Starter Topic Starter
Lekker, eerst armen trainen en dan nog moeten plamuren/stuccen, zal wel niet zo fijn aanvoelen :)

Heb 1 keer eerst schouders getraind en daarna een paar plafonds moeten verven, en ik zat toen ook nog aan de creatine = garantie voor dikke kramp/pomp :D
Ja, nu voel ik het wel inderdaad :p maar als ik bezig ben ga ik er vaak zo in op dat ik ook niets meer voel (oja, rug :p). Ach extra spierpijn is altijd mooi meegenomen :p

mag je je wel niet vergissen en hem per ongeluk omdraaien.
Laag decoletee/open rug lijkt allemaal op elkaar maar voordat je het weet hangt er van alles uit je rug ;)

Thanxs voor de tip :p maar ik als ik hem omdraai kan ik net zo goed niets aan doen, rug is helemaal bloot

Zo druk bezig maar weer, het schiet op zo te lezen!:)

Ja, was dat maar zo... Nog 60 vierkante meter te gaan... denk ik.

:D

Afbeelding 5.jpg

Bikkel! leuke foto maar wat heb je daar in je mond? Lijkt wel een hele lange peuk ghehehe

ja jemig... ben bouwvakker of ben het nie!

Okay... betrapt...

He lekker! Nou die sla ik dan ook maar per ad fundum achterover! Slaap je lekker op!
Zeg... en was jij niet heel druk enzo...? :p
Ga lekker nog 1-tje roken! En dan slaaaaaaaapppp... morgen belangrijk shop-taak in de stad: straples bh voor onder trouwjurkie... en make uppies halen... :D:D:D:D:D

He lekker! Nou die sla ik dan ook maar per ad fundum achterover! Slaap je lekker op!
Zeg... en was jij niet heel druk enzo...? :p
Ga lekker nog 1-tje roken! En dan slaaaaaaaapppp... morgen belangrijk shop-taak in de stad: straples bh voor onder trouwjurkie... en make uppies halen... :D:D:D:D:D
Aha lekker shoppen :D jaeen sexy ondergoedje hoort er natuurlijk ook bij onder zo'n geweldige jurk;)

Nou schoorsteentje, puf die peuk nog maar ff lekker op dan :mad: :D

Weltruste voor straks en succes met shoppen morgen!

Aha lekker shoppen :D jaeen sexy ondergoedje hoort er natuurlijk ook bij onder zo'n geweldige jurk;)

Klopt! En wat nog belangerijker is.., een foto!
Wij moeten nl wel controleren of het wel sexy genoeg is, voor onder de trouw-jurk... :D

(stel je eens voor dat je man het niks vind..)

Nee doe maar geen foto
Het is al zo warm

even snel hoor (toch wel druk met dat trouwen :p)

IK HEB EEN TROUWJURK!!!! EEN HELE MOOIE NIET STANDAARD SUPERWOMANJURK!
Open rug, heel laag decolleteetje, helemaal slank en tot aan de grond... whoehoe!!!

Klinkt goed! Ik ben heel benieuwd en hoop ook dat je later een foto post zodat wij ook effe kunnen spieken!

Fijn weekend! :wave2:

Ps..zonde van die peuk!

Fijn weekend Meis! Leuke foto:D alleen jammer van die peuk;)

Bouwvakkertjeeeeee gaat goed he:D

Droom van elke man
Vrouw die kan koken
Vrouw die kan verbouwen
Vrouw die een goed figuur heeft
Heb je ook nog een walking fridge in huis?

whahaha, ja ik heb ook ergens een walking fridge in huis! (maar die loopt om hele andere reden... :p)

Jajajaja, fotootje komt echt! Eerst maar 's trouwen, dacht ik... bovendien zit het gips zowat in oren dus heel charmant zal de foto op dit moment niet zijn... wel ruig, dat wel...

Heb even het hardlopen op een lager pitje gezet, vind dat 10 uur klussen per dag ook wel een soort van slow-cardio is... :D

Vanmorgen lekker getraind weer, rug en triceps... maar merk wel dat m'n lijf weer erg gewend is aan de training, dus heb gevraagd voor een nieuw schema voor 5 dagen in de week... :D (kijk, het streven en de intentie is er!)

Pffffff.... heet!!! (sorry, klein klaagzangetje :p)

Wel mijn excuses, voor het de laatste tijd niet bij houden van de andere logs, ik probeer wel af en toe bij te lezen, maar trouwen en klussen eist al mijn tijd (en trainen, oja!)

Iedereen fijn weekend!!!! :wave:

Is je vergeven hoor :) Fijn weekend meis!

Terug
Naar boven