Fitness Seller

Contest Log (v) Log Sue

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat echt goed met jou, je zal vast wel progressie gemaakt hebben.
Ik heb trouwens ook moeite met spierpijn in me rug krijgen en krijgt het juist dan wel in me biceps.
Knap dat je nu alweer 45 minuten hebt gelopen.

ja, denk dat iedereen wel een sterke en minder sterke groep heeft, maar ligt misschien ook aan de uitvoering... Bij mij kan ik met borst veel aan, en heb altijd spierpijn, bijna ongeacht welke oefeningenreeks ik doe. Maar daarentegen lijkt het wel dat het qua schouders niet uitmaak wat ik doe... daarom laatst ipv veel herhaling eens een keer heel zwaar getraind, weinig herhalingen... dat helpt dan wel weer, maar ook minimaal...

Qua progressie denk ik steeds niets te voelen, maar laat ik me dan maar niet door leiden en probeer elke week even een fotootje te maken dan kan ik het gewoon objectief zien.
Een soort "spiegeltje, spiegeltje aan de wand" voor gevorderden :p

Oh oh... er is op het allerlaatste moment toch nog een macflurrie cornetto ingegaan :eek: (junkdag :p)

Lekker zo'n junkdag, mag zeker wel gezien je lange training!
Ik heb gisteren ook maar eens een hele lading carbs naar binnen gewerkt, blijkbaar nodig :D

Ik droom op dit moment wel van een mcflurry......

Lekker zo'n junkdag, mag zeker wel gezien je lange training!
Ik heb gisteren ook maar eens een hele lading carbs naar binnen gewerkt, blijkbaar nodig :D

Ik droom op dit moment wel van een mcflurry......

hihi! Houd den junkdag in ere!:D

Oh oh! Over 6 weken hou ik geen billen meer over :p

(jeeh, Sue blij!)

Afbeelding 6.png

haha gaat t bij jou ook zo hard :p

Mag best wel een beetje spek op die billen blijven zitten hoor :)
Ziet er goed uit.

Goede vooruitgang! Inderdaad mooie billen, daar ben ik stiekem/ heel openlijk best wel een beetje jaloers op. Succes nog de komende weken!

Ik kan ook wel zulke billen krijgen maar dan moet ik toch even langs dr. Shumacher :D

Mooi Sue!

Oja... aardbeien! Die bestaan ook nog!
Als fruit nou ook zo dominant zou ruiken als frituur... Ey, maar die heb je dan weer mooi bestreden!

Hehe, ja was wel een beetje trots op mezelf dat ik niet mee at van de frituurcrap, want het rook idd wel erg lekker :D

Oh oh! Over 6 weken hou ik geen billen meer over :p

(jeeh, Sue blij!)

Niks d'r van! Squatten/lunges/deadliften tot ze zo rond en hard als kokosnoten zijn :D

thanxs, ben ook wel blij met het verlies van de hangbil :p

Hehe, ja was wel een beetje trots op mezelf dat ik niet mee at van de frituurcrap, want het rook idd wel erg lekker :D

Niks d'r van! Squatten/lunges/deadliften tot ze zo rond en hard als kokosnoten zijn :D

oke... ik ga al... :p Nou laatst heb ik heus wel gedeadlift... halve week spierpijn. Moet ik misschien wat vaker doen. Lunges ga ik ook doen. Squat krijg ik last van lage rugpijn, die schiet er snel in (of ik doe de oef. fout). Leg pres, extension, curls, kuit doe ik wel braaf :p

Vanmorgen 45 minuten hardlopen op nuchtere maag. Met hindernissen! Lagen overal half omgewaaide bomen en flinke takken. Maar het heeft wel wat, hardlopen als het weer zo onstuimig is... soort van uitwaaien is het.

Wilde nog KT doen, maar was zo slap... ga ik morgen doen. Wat trouwens heel apart is: zondag biceps en triceps getraind, op de avond zelf daar ook spierpijn gehad, maar de volgende dag, onwijs spierpijn in mijn schouders! Terwijl ik niet anders dan anders had getraind... (misschien schouders in mijn slaap getraind :p). En normaal heb ik weinig tot nauwelijks spierpijn in de schouders. Raarrrrrrrrrrrrr...:D

thanxs, ben ook wel blij met het verlies van de hangbil :p

oke... ik ga al... :p Nou laatst heb ik heus wel gedeadlift... halve week spierpijn. Moet ik misschien wat vaker doen. Lunges ga ik ook doen. Squat krijg ik last van lage rugpijn, die schiet er snel in (of ik doe de oef. fout). Leg pres, extension, curls, kuit doe ik wel braaf :p

Vanmorgen 45 minuten hardlopen op nuchtere maag. Met hindernissen! Lagen overal half omgewaaide bomen en flinke takken. Maar het heeft wel wat, hardlopen als het weer zo onstuimig is... soort van uitwaaien is het.

Wilde nog KT doen, maar was zo slap... ga ik morgen doen. Wat trouwens heel apart is: zondag biceps en triceps getraind, op de avond zelf daar ook spierpijn gehad, maar de volgende dag, onwijs spierpijn in mijn schouders! Terwijl ik niet anders dan anders had getraind... (misschien schouders in mijn slaap getraind :p). En normaal heb ik weinig tot nauwelijks spierpijn in de schouders. Raarrrrrrrrrrrrr...:D

Misschien train je nu fanatieker;) was je houding bij triceps goed?

Misschien train je nu fanatieker;) was je houding bij triceps goed?

Sja... inderdaad wel fanatieker, maar inderdaad... misschien bij triceps pushdown, dat ik iets te ver naar voren leun, terwijl ik mijn armen wel verticaal houdt en daardoor ook kracht vanuit mijn schouders geef...?
hmmmm.....???

Goed bezig zeg!!

Leuke kat trouwens, vaste hangplek? :D

:wave2::clap::wave2::clap::wave2::clap::wave2::D

DAG Sue!!:D

:banana: Dan zijn die schouders nu vast een maatje gegroeid!

Nuchter rennen vind ik echt een verschrikking.......SUPER!!!

Terug
Naar boven