j3ff3rs0n
Cool Novice
- Waardering
- 0
Mede DBB'ers,
vind het persoonlijk toch wel belangrijk om ook een trainingslog aan te maken. Niet alleen voor de adviezen en de criteria maar ook voor de motivatie de 't me gaat geven! Maar zal me eerst voorstellen:
Ik heet Jeffrey ben 21 jaar en kom uit Den Haag! Ben zelfstandig ondernemer, dus heb school voorlopig links laten liggen. Ben nu 5 tot 6 jaar bezig met fitness. Heb in mijn tijd ook 6 sportscholen verslonden. Ben sinds 2 jaar echt serieus begonnen met trainen, daarbij ook met Whey Shakes & Creatine. Toen ik daarmee begon trainde ik in 2 dagen al mijn spiergroepen, dus 2 keer in de week dezelfde spiergroep! Ik groeide als een beest, maar hield dit niet lang vol want het blessure leed begon. Zag mijn gewonnen kilo's (8 kg) al snel weer verdwijnen door een scheurtje in een spier in me schouder!
Fitness lag voor een half jaar stil en sindsdien ben ik vaak van sportschool veranderend. Ben toen gegonnen met veel lezen over fitness en vooral voeding & trainings schema's maken. Heb hierna weer veel vooruitgang geboekt en zag dat ik nu veel mooier groeide en ook symetrischer. Maar het mocht niet baten een jaar geleden gebeurde het leed weer. Blijkbaar nog niet goed hersteld van de blessure van toen.
Sinds 2 maanden ben ik weer na mijn vakantie serieus aan de bak gegaan in de sportschool! Alleen de voeding was nog niet goed maar dat is inmiddels ook al verholpen. Nu houdt niets me meer tegen!! NIETS!!
Dit zijn me stats:
L: 187 cm
G: 67 kg
BF: 16,5 %
Mijn voorlopige doel is naar de 80/85 kg te klimmen en daarbij toch wel een lage BF aan te houden (10/12%).
Ik zal toch 5 dagen gaan trainen in de volgende volgorde:
Maandag: Rug
Dinsdag: Borst
Woensdag: Benen
Donderdag: Armen
Vrijdag: Schouders
Ik zal in de komende dagen mijn oefeningen gaan posten met hoevel reps enzo.
Zal in de tussentijd even mijn voedingsschema posten:
07.15 - Pre-Ontbijt: - Whey Shake
8.00 - Ontbijt: - 100 ml Melk
- 200 gr havermout
- 2 eieren
- Banaan, voor onderweg
08.15 - Onderweg - Creatine
9.30/10.00 - Tussendoor: - 4 boterhammen met pindakaas
* 12.00 - Tussendoor: - Pakje kipfilet/kalkoen (125 gr)
13.00 - Lunch: - 4 bruine boterhammen met pindakaas
- 2 eieren
14.30/15.00 - Tussendoor: - Pakje kipfilet/kalkoen (125 gr)
* 16.30 - Tussendoor: - Banaan
18.00/18.30 - Avondeten: - Niet teveel vet, mager (wit) vlees, groene groenten
19.45 - Tussendoor: - Eiwit-shake, handje vol amandelen
20.00 - Trainen: - *Trainen, voor ’t trainen creatine, na 't trainen dextrose
22.00 - Tussendoor: - Eiwit-Shake
23.00 - Tussendoor: - 500 gr Quark & 50 g cashew noten
Blijf op hoogte van me log & twijfel zeker niet om advies of kritiek te leveren!
Jef
UPDATE 28-12-2008: Check de foto's onder de spoilers!
vind het persoonlijk toch wel belangrijk om ook een trainingslog aan te maken. Niet alleen voor de adviezen en de criteria maar ook voor de motivatie de 't me gaat geven! Maar zal me eerst voorstellen:
Ik heet Jeffrey ben 21 jaar en kom uit Den Haag! Ben zelfstandig ondernemer, dus heb school voorlopig links laten liggen. Ben nu 5 tot 6 jaar bezig met fitness. Heb in mijn tijd ook 6 sportscholen verslonden. Ben sinds 2 jaar echt serieus begonnen met trainen, daarbij ook met Whey Shakes & Creatine. Toen ik daarmee begon trainde ik in 2 dagen al mijn spiergroepen, dus 2 keer in de week dezelfde spiergroep! Ik groeide als een beest, maar hield dit niet lang vol want het blessure leed begon. Zag mijn gewonnen kilo's (8 kg) al snel weer verdwijnen door een scheurtje in een spier in me schouder!
Fitness lag voor een half jaar stil en sindsdien ben ik vaak van sportschool veranderend. Ben toen gegonnen met veel lezen over fitness en vooral voeding & trainings schema's maken. Heb hierna weer veel vooruitgang geboekt en zag dat ik nu veel mooier groeide en ook symetrischer. Maar het mocht niet baten een jaar geleden gebeurde het leed weer. Blijkbaar nog niet goed hersteld van de blessure van toen.
Sinds 2 maanden ben ik weer na mijn vakantie serieus aan de bak gegaan in de sportschool! Alleen de voeding was nog niet goed maar dat is inmiddels ook al verholpen. Nu houdt niets me meer tegen!! NIETS!!
Dit zijn me stats:
L: 187 cm
G: 67 kg
BF: 16,5 %
Mijn voorlopige doel is naar de 80/85 kg te klimmen en daarbij toch wel een lage BF aan te houden (10/12%).
Ik zal toch 5 dagen gaan trainen in de volgende volgorde:
Maandag: Rug
Dinsdag: Borst
Woensdag: Benen
Donderdag: Armen
Vrijdag: Schouders
Ik zal in de komende dagen mijn oefeningen gaan posten met hoevel reps enzo.
Zal in de tussentijd even mijn voedingsschema posten:
07.15 - Pre-Ontbijt: - Whey Shake
8.00 - Ontbijt: - 100 ml Melk
- 200 gr havermout
- 2 eieren
- Banaan, voor onderweg
08.15 - Onderweg - Creatine
9.30/10.00 - Tussendoor: - 4 boterhammen met pindakaas
* 12.00 - Tussendoor: - Pakje kipfilet/kalkoen (125 gr)
13.00 - Lunch: - 4 bruine boterhammen met pindakaas
- 2 eieren
14.30/15.00 - Tussendoor: - Pakje kipfilet/kalkoen (125 gr)
* 16.30 - Tussendoor: - Banaan
18.00/18.30 - Avondeten: - Niet teveel vet, mager (wit) vlees, groene groenten
19.45 - Tussendoor: - Eiwit-shake, handje vol amandelen
20.00 - Trainen: - *Trainen, voor ’t trainen creatine, na 't trainen dextrose
22.00 - Tussendoor: - Eiwit-Shake
23.00 - Tussendoor: - 500 gr Quark & 50 g cashew noten
Blijf op hoogte van me log & twijfel zeker niet om advies of kritiek te leveren!
Jef
UPDATE 28-12-2008: Check de foto's onder de spoilers!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ná 6 jaar trainen en zoveel blessureleed en zulke stats moet je toch wel goed doorzettingsvermogen hebben.
!!
.. Morgen maar weer een poging doen daarna zal ik even mijn oefeningen gaan plaatsen!
!