Fitness Seller

Log van j3ff3rs0n

WB Jeff!! Welk voedingsschema en trainingsschema ga je volgen? Ik ga je log iig wel volgen, ben zelf ook een beginner (1.78, 60 kilo, 9%BF) Dus ben wel eens benieuwd!

• Topic Starter Topic Starter
WB Jeff!! Welk voedingsschema en trainingsschema ga je volgen? Ik ga je log iig wel volgen, ben zelf ook een beginner (1.78, 60 kilo, 9%BF) Dus ben wel eens benieuwd!

Voeding schema staat in de eerste post! en ga 5 dagen in de week trainen (ma,di,woe,do,vrij). Denk dat ik dinsdags en donderdags overdags ga cardio'en en dan in de avond kracht training!
Zit zelf te denken elke dag een andere spiergroep.. In kuur tijden (creatine, geen zorgen) alles in 2 dagen te trainen om een extra boost te geven.

Jef

Okee,, Hadje ook al uitgereekent op hveel kcal je zat? en 200 gram havermout en 100 ml melk? is dat eetbaar? of is het 200 ML Havermoutpap? of echt 200 gram? is bijnahalf pak?

Okee,, Hadje ook al uitgereekent op hveel kcal je zat? en 200 gram havermout en 100 ml melk? is dat eetbaar? of is het 200 ML Havermoutpap? of echt 200 gram? is bijnahalf pak?

Ik zit 1666 Kcal boven me dagelijkse behoefte.. En wat betreft het havermout.. Ik bouw het rustig op.. Heb nog steeds moeite het door me strot te krijgen.. Gooi er meestal wat fruit doorheen dan is het nog redelijk weg te krijgen..

naar mijn mening moet er nog best wat gesleuteld worden aan je voeding.
je neemt bijv whey om 7:15 oke dat is top maar je volgende eiwitten pas om 12:00 daar zit een tydbestek van 5 uur tussen is naar mijn mening veel te lang.
en creatine om 8:15 ?? train je om half 9 dan ofzo? zo ja waarom alleen creatine voor de training en niet erna zodat je herstel word geholpen.

succes ermee

om je ontbijt simpeler en misschien nog wel lekkerder te maken. waarom neem je geen shaker gooi melk, whey en brinta erin. even schudden en klaar is kees zo op zuipen

sorry zie dat je s avonds traint . waarom dan niet creatine half uur voor de training en direct na de train ing met je dextrose en eiwitten

heb je eigenlijk al een keer een training gepost?

Sorry voor de afwezigheid. Ik ga deze week serieus even trainen weer.. En me voeding wil ik nog steeds aanpassingen op hebben om het toch optimaal te hebben, dus aub geef kritiek/advies!
Wat betreft een training posten, ik ga eerst even een week of 3 spelen met wat variatie aan oefeningen om te kijken wat lekkerder aanvoelt en waar ik het meeste uit haal qua spierpijn en voldaan gevoel. Als ik daar een beetje achter ben dan zal ik mijn voledig trainings schema posten!

Jef

Terug
Naar boven