Fitness Seller

Logje win only

gielioss zei:
Na enkele jaren serieus te hebben getraind ben ik me nu aan het verdiepen in het gebruik van anabole. Ben nog niet lang op dit immens grote forum maar na een paar dagen kwam ik bij jouw (misschien wel bruikbaare) topic Elvis. Aangezien ik wellicht aan mijn 1e kuur ga beginnen. Wil ik jullie graag om advies vragen. Ik ben nu 19 jaar, 75 kilo 1,86 lang, mijn vet % weet ik niet oogt heel laag ??? . Is het nog te vroeg om aan een win kuur te beginnen?? of adviseren jullie wat anders??

Eigenwijze flauwe reply waar je je vast aan zult irriteren, maar het is niet anders. Lees de rode stukjes en je hebt je antwoord.

Als je na enkele jaren trainen nog zulke stats hebt doe je waarschijnlijk iets heel erg fout in je voeding vrind. Ik zou daarvoor eens in de bijbehorende sectie kijken.

-edit- Bovendien is 19 wel erg jong om met AS'jes in de weer te gaan :)

Nee het irriteert me niet, ik ben me aan het orrienteren. Het is niet zo dat het al vast staat dat ik iets wil gaan gebruiken. Ik poste hier omdat ik mijn stats redelijk vond overkomen met de begin stats van Elvis.

gielioss zei:
Nee het irriteert me niet, ik ben me aan het orrienteren. Het is niet zo dat het al vast staat dat ik iets wil gaan gebruiken. Ik poste hier omdat ik mijn stats redelijk vond overkomen met de begin stats van Elvis.

Bro, als ik jou was zou ik eerst nog eens wat jaren naturel doortrainen. Het is gewoon zo zonde om al met as te beginnen als je naturel nog zoveel kan pakken. Ga eeerst eens aan de slag met een strak trainschema, een voedingsschema en basissups zoals proteine en misschien creatine. Op dit forum kun je er meer dan genoeg info en voorbeelden van vinden.. Het is voor je eigen bestwil, maar mede gezien je leeftijd zou ik nog wachten! :)

Mvg Arie

De vraag van het bf% is nog niet beantwoord door elvis.

Ben je droger geworden elvis?

gielioss zei:

Daar kan in inkomen, maar stats zijn bedrieglijk. Ik woog 77 kilo bij 1.80 met een procentje of 16 nog voor ik ooit getraind had.

Wat woog je toen je begon? Eet je wel voldoende? Ben je wel consequent? En ga zo maar door, dat zijn vragen die je vooraf stelt, veel mensen dénken dat ze heel goed bezig zijn dat dacht ik zelf toen ook, en aangezien dat niet zo is gaat de progressie ook niet zo hard, dus word er meteen gedacht aan AS. Ik herinner me dat ik zelf ooit op een forum zo'n vraag stelde zoals jij nu doet.

Toen werd ik ook afgeblaft en daarna heb ik dus ook niet gekuurd. Ik verdiepte me in voeding en ben daarna zo'n 15 kilo aangekomen. Het had wat geweest als ik toen gekuurd had dan was het einde zoek geweest :P

Als je een beetje aanleg hebt en dus geen extreme ecto bent zou ik zeggen dat 90 kilo bij een laag vetpercentage voor jou toch wel redelijke stats zijn om uberhaupt aan AS te denken. Ben je meteen 1 a 2 jaar verder en op een wat "veiliger leeftijd".

Ieder z'n vrije keus natuurlijk maar ik zou zelf niet willen dat ik AS moest gebruiken om een beetje gespierd te zijn en naderhand steeds grovere kuren moeten nemen om een beetje beachboy look in stand te houden.

Dat vind ik er van :)

• Topic Starter Topic Starter
Was ik weer....

Heb vorige week een erg rustige trainingsweek gehad vanwege enrome drukte met andere zaken, kon er weinig aan doen en kan me wel helemaal opvreten dat ik niet perfect kan trainen maar het is nu eenmaal zo....

Dus lekker uitgerust, geen enkele spier doet pijn dus verklaar ik vanavond weer de oorlog.

Mijn vet% is gelijk gebleven om het antwoord te beantwoorden.
Qua kilo's...geen idee hoe het er voor staat want na een (bijna rustweek) week heb ik niet de gevoel zwaarder te zijn geworden, al was mijn etenwel optimaal, dus die update volgt nog een dezer dagen...

ps. moet nog een dikke week, tot volgende week di-wo.

Nu even serieus...vanmorgen schommelde ik op nuchtere maag tussen de 87 en 87,5 kilo...
Btekend dat er nog steeds een goede progressie is.
De rustige trainingsweek van vorige week heeft me dus beslist een windeieren gelegd, is denk ik juist wel goed geweest zodat ik helemaal heb kunnen herstellen.

Gister avond mijn beentraining gedaan, 8 setjes squatten, leg extensions en de hamstrings flink aangepakt. Niet super zwaar gegaan maar wel langzaam en correct. Ik kon niet normaal meer naar de kleedkamer terug lopen zo hard en gepompt waren mijn benen en nu....vette spierpijn begint al door te komen. ghehe

ik begin de aanmoedigende kreten van alle lezers de afgelopen tijd te missen....

Niet nodig elvis! We zitten alleen veel in het hok.
Maar je bent nu klaar dus? wat ga je nu doen... Heb je nog opmerkingen, tips of andere dingen die we beslist moeten weten?
Ik heb je log gevolgd en gelezen, volgens mij mag je een tevreden man zijn, in hoeverre denk je dat de massa puur aan winny is toe te schrijven?
tis nu in ieder geval een zaak van doorbeulen, hard trainen, wat doe je eigenlijk met je voeding en sups?

D. zei:
Niet nodig elvis! We zitten alleen veel in het hok.
Maar je bent nu klaar dus? wat ga je nu doen... Heb je nog opmerkingen, tips of andere dingen die we beslist moeten weten?
Ik heb je log gevolgd en gelezen, volgens mij mag je een tevreden man zijn, in hoeverre denk je dat de massa puur aan winny is toe te schrijven?
tis nu in ieder geval een zaak van doorbeulen, hard trainen, wat doe je eigenlijk met je voeding en sups?

Klaar klaar?? nee hoor, nog een week! Ben er alleen wel een beetje klaar mee omdat op de een of andere manier mijn lichaam zegt dat het wel goed is zo, dus vind het niet erg dat de laatste week er nu doorheen gaat.

Overigens was ik vanmorgen 88,5 kilo op de weegschaal dus alweer flink aangekomen, ja snap echt niet hoed het allemaal mogelijk is maar het gaat maar door.
Vooral mijn benen zijn flink gegroeid, de rest ook trouwens.

qua sups gebruik ik een multi en creatine 5 mg per dag, hier ga ik ook mee door tot 4-5 weken na de kuur.

voeding is zoals je kon lezen in het start bericht.

Ik moet erg op mijn voeding qua vet leten, niet omdat ik er vetter van wordt maar qua puistjes.

ik hoop deze week de 100 kg te gaan banken 4-6 keer dus ik hou jullie daar over op de hoogte.

Ik zelf sta nog steeds op 80 kilo en lijkt er stabiel te blijven hangen. Ik heb nog voor een paar dagen Nolva's op de schappen liggen. Mocht het hierbij blijven dan heb ik er letterlijk 7 a 8 kilo aan overgehouden. Kracht is nog steeds immens.

Yzord zei:
Ik zelf sta nog steeds op 80 kilo en lijkt er stabiel te blijven hangen. Ik heb nog voor een paar dagen Nolva's op de schappen liggen. Mocht het hierbij blijven dan heb ik er letterlijk 7 a 8 kilo aan overgehouden. Kracht is nog steeds immens.

Hoelang ben je nu off?

Vandaag 2 weken.

Yzord zei:

Kan er dus nog wel wat veranderen qua massa, vind twee weken niet een lange periode om vast te stellen dat je alle massa behoudt. denk dan eerder aan 6-8 weken op een vast gewicht....

Yzord zei:

Jij had toch juist een dikke 10 kilo gewonnen dacht ik ergens gelezen te hebben??

Uhm ja, maar je verliest altijd wat heh na je kuur. Heb op 84 kilo gestaan. Dat was ook wel de max. Mijn dipje is ook aardig voorbij....de vrouwen in de sportschool hebben weer mijn aandacht :P

Ik ben nu bijna een week off, wat minder trainingsmotivatie, mijn lichaam vind het heerlijk even zonder aas. qua kracht prima, deze week 110 kilo gedrukt en met de biceps curl 22 kilo, voor mij een pr.

Ik eet lekker door en blijf zwaar trainen, daarnaast ga ik door met weightgainer en creatine en natuurlijk nolva.

Yzord zei:
Uhm ja, maar je verliest altijd wat heh na je kuur. Heb op 84 kilo gestaan. Dat was ook wel de max. Mijn dipje is ook aardig voorbij....de vrouwen in de sportschool hebben weer mijn aandacht :P
Hoelang heb je nou last gehad van je dip? en hoe erg? Heb je qua hardheid nog veel moeten inleveren?
elvis25 zei:
Ik ben nu bijna een week off, wat minder trainingsmotivatie, mijn lichaam vind het heerlijk even zonder aas. qua kracht prima, deze week 110 kilo gedrukt en met de biceps curl 22 kilo, voor mij een pr.

Ik eet lekker door en blijf zwaar trainen, daarnaast ga ik door met weightgainer en creatine en natuurlijk nolva.
Voor jou dezelfde vragen eigenlijk, hoe staat het met jouw dipje?

afgelopen woensdag had ik echt totaal geen zin in training maar gegaan en heerlijk getraind! voor de rest voel ik me dikke prima, beter als in de laatste week kuur.

Terug
Naar boven