AndroidHealthClinic

Logje win only

Ben vandaag aan mijn nakuur begonnen

1e week 40mg per dag nolva
2e week 20mg per dag nolva

Ik sta op 82 kilo, 9kg meer dan dat ik begon.

Yzord, ik hoop dat je er veel van over houd!

• Topic Starter Topic Starter
Ben ook benieuwd...

glucosamine. thanks matthieu :D

redhead zei:
glucosamine. thanks matthieu :D

thnx, wel ****ing expensive dat gloedje, wacht er nog even mee, even aanzien...
Las op ergogenics dat het ook op dokters recept verkrijgbaar is. Zou eventueel een idee kunnen zijn, btje janken bij de arts en vragen om glucosamine

Gisteren en vandaag twee rustdagen gehad.
Morgen weer flink de beuk erin met benen en een extra sperdgroep, denk dat het mijn borst of biceps worden.

Vanmorgen weer 86 op de schaal van kilo's dus dat was erg fijn. ( status, 7 kilo in 3,5 week.)
Heb een btje aan mijn dieet geschroeft en gooi er twee extra pannekoeken per dag bij, kan denk ik geen kwaad iets hoger in de carbs....hoop dat ze een btje smaken want zijn van die kant en klare, wel wat vetter dan home-made by grandmother maar het is niet anders.

still going strong ic... schouder moet je niet onderschatte probeer er snel en zolang t nog kan preventief bij te zijn.. verders suc6 ;)

Samot zei:
still going strong ic... schouder moet je niet onderschatte probeer er snel en zolang t nog kan preventief bij te zijn.. verders suc6 ;)

ja gaat lekker, zin om morgen weer flink los te gaan en op naar de 87 kilo...

Ik zie dat ik al een tijdje geen respons meer krijg op mijn logje dus tijd voor een update dan maar??

Ik ben net begonnen met de een-na-laatste-week en doe nu 92 kilo op de weegschaal, ben begonnen met 79 dus das echt heel veel...gaat dus cker lekker!

13kg met winny only???
hier geloof ik nou echt geen hol van bro, zeker op die korte tijd is het ongeloofwaardig, zulke gains pak je nog niet of amper met test/deca :rolleyes:

ofterwel ben je zonder het te weten oxy aan het slikken oftewel loop je ons te ****en.
(of je hebt na een lange rust van maanden de draad weer opgepikt en je bent meteen beginnen kuren?)

13 kg is idd abnormaal veel!!! Zelfs ik kan dit eigenlijk niet geloven..

enrico zei:
13kg met winny only???
hier geloof ik nou echt geen hol van bro, zeker op die korte tijd is het ongeloofwaardig, zulke gains pak je nog niet of amper met test/deca :rolleyes:

ofterwel ben je zonder het te weten oxy aan het slikken oftewel loop je ons te ****en.
(of je hebt na een lange rust van maanden de draad weer opgepikt en je bent meteen beginnen kuren?)

Ghehe, nee grapje man... :D :D
Zou mooie bak zijn, ook als ik zonder het te weten aan de oxy zat trouwens....

Nee still on the 86 kg... niet meer...éhn niet minder. Sta daar nu dus al enige tijd op wat op zich wel jammer is want elke halve kilo is mooi meegenomen natuurlijk.
Zal gelijk wat meer updaten...
Heb wel last van hier en daar een puistje, ook al let ik erg op mijn voeding, het is niet super erg maar heb werkelijk een schijt hekel aan die dingen dus sucks.
Pomp in mijn onderarmen is irri, hinderd me bij trainingen...blijft natuurlijk een luxe probleem maar toch...
Qua extra omvang: ik zag het zelf vooral de eerste weken goed maar daarna niet meer, je ziet jezelf toch te vaak denk ik.
Anderen zien het zeker wel, geven me echt het figuur van een bodybuildertje gehhe :D dikke prima.

Viel me gelijk weer op toen ik op de gym in de spiegel keek en zag na een setje lats dat ik een mooie volle niet natuurlijk ogende rug had met bijbehorende opgepompte traps en biceps....(en die onderarmen), wat is het kuren toch fijn. :o

Nog twee weken dus en dan over op de nolva...ik mag zeker niet klagen met mijn 7 kilo extra maar hoop er nog 1 extra kilo uit te halen deze twee week, vooral de laatste week nog even helemaal los qua bulk en training.

Oke dit was het voor vanavond...

tot de volgende keer!

Hoe zijn de ervaringen met een win only in de laatste twee weken??? nog een beetje extra succes of meer een beetje vasthouden van het geen wat ge (voor de belgen) gewonnen hebt??

Toch een mooi resultaat.:thumb: Hoop dat je het vast weet te houden.

ben ook benieuwd of je alles vasthoudt! als je straks 8 kg gegained hebt is dit echt zeeeeer netjes voor een winnie only kuur!

7 kg zit ik nu he, hoop op die 8ste... en ja bn ook zeer benieuwd naar lange termijn...

RubenSossa zei:
ben ook benieuwd of je alles vasthoudt! als je straks 8 kg gegained hebt is dit echt zeeeeer netjes voor een winnie only kuur!

Winny staat voor kwaliteit. En zoals ik lees over praktijk ervaringen, zijn de gains goed vast te houden. Zeer netjes, je gains.

Zeer nette gains bro, compliment!

PS misschien lees ik eroverheen maar hoe heeft je bf% zich ontwikkeld?

Na enkele jaren serieus te hebben getraind ben ik me nu aan het verdiepen in het gebruik van anabole. Ben nog niet lang op dit immens grote forum maar na een paar dagen kwam ik bij jouw (misschien wel bruikbaare) topic Elvis. Aangezien ik wellicht aan mijn 1e kuur ga beginnen. Wil ik jullie graag om advies vragen. Ik ben nu 19 jaar, 75 kilo 1,86 lang, mijn vet % weet ik niet oogt heel laag ??? . Is het nog te vroeg om aan een win kuur te beginnen?? of adviseren jullie wat anders??

Terug
Naar boven