AndroidHealthClinic

Lokaal injecteren

Wat Vonk zegt. Zo uit m'n hoofd (jaren geleden dat ik de studie heb gelezen) een halfwaardetijd van 5 dagen in de glutes, 4 dagen in de quads en 3,5 dag in de deltoïds. Testosteron enanthaat. Ik zit er max. een halve dag naast. De volgorde weet ik wel nog 100% zeker. Side note: er zijn ook zat studies waar de halfwaardetijd bijvoorbeeld 7 dagen was. Heb toen ik er nog wekelijks mee bezig was wel flink in verdiept, dus die volgorde klopt.

Het verschil in halfwaardetijd kan komen door de grootte van de spier. Je "quads" bestaat uit verschillende spieren, glutes ook, maar je deltoïds zijn sowieso de kleinste dus ik zie een verband ;). Het kan eventueel ook komen door een verschil in doorbloeding van de spier. Het depot dat je hebt geïnjecteerd wordt immers langzaam afgebroken en dan door een bloedvaatje 'opgenomen'. De redenen heb ik nooit wetenschappelijk uitgepluisd overigens, ik geef alleen 2 redenen die fysiologisch logisch zijn.
Interessant, hoor dit namelijk voor het eerst. Ik neem aan dat dit ook voor propionate opgaat? Dus in je delt kan dat 1.5 dag zijn maar in je glute bijvoorbeeld 3 dagen? Heb in mijn volgende kuur npp zitten en vind om de dag prikken hectisch dus pak vaste dagen maandag woensdag en vrijdag dus in mijn geval kan ik dan vrijdags het beste in de glutes zetten?

Wat doen jullie allemaal moeilijk zeg :haha:

Wat Vonk zegt. Zo uit m'n hoofd (jaren geleden dat ik de studie heb gelezen) een halfwaardetijd van 5 dagen in de glutes, 4 dagen in de quads en 3,5 dag in de deltoïds. Testosteron enanthaat. Ik zit er max. een halve dag naast. De volgorde weet ik wel nog 100% zeker. Side note: er zijn ook zat studies waar de halfwaardetijd bijvoorbeeld 7 dagen was. Heb toen ik er nog wekelijks mee bezig was wel flink in verdiept, dus die volgorde klopt.

Het verschil in halfwaardetijd kan komen door de grootte van de spier. Je "quads" bestaat uit verschillende spieren, glutes ook, maar je deltoïds zijn sowieso de kleinste dus ik zie een verband ;). Het kan eventueel ook komen door een verschil in doorbloeding van de spier. Het depot dat je hebt geïnjecteerd wordt immers langzaam afgebroken en dan door een bloedvaatje 'opgenomen'. De redenen heb ik nooit wetenschappelijk uitgepluisd overigens, ik geef alleen 2 redenen die fysiologisch logisch zijn.
Jij zet je enanthaat dosis nog steeds elke 10 dagen zeker

Wat een rare conclusie op basis van zijn post. Hoe kom je bij deze kronkel?
Het maakt geen f**k uit bij IM welke spier je zet !!
Dj Sun GIF by SonnenBrand Festival - 648524

Sommige zijn nog niet buff. Jij al wel, maar dat wisten we al (116kg Buffrikaan)
Nouja laat ik het zo zeggen dan. Ook als je nog niet buff bent is het verschil qua tijd van opname van verschillende esters in verschillende spieren iets waar je je totaal niet druk om hoeft te maken. Beetje wat jij ook al zei dus.

Nouja laat ik het zo zeggen dan. Ook als je nog niet buff bent is het verschil qua tijd van opname van verschillende esters in verschillende spieren iets waar je je totaal niet druk om hoeft te maken. Beetje wat jij ook al zei dus.
ik was maar gaan trainen, om misschien buffer te worden

• Topic Starter Topic Starter
Maandag bicep geprikt, 0.5ml, bruine naald 5/8 inch. Geprikt in de piek. Zittend arm slap hangend binnenkant been. Injecteren ging vrij makkelijk en pijnloos een dag erna lichte PIP alsof je een pomp hebt en aanspannen pijnlijk is, dag later nergens last van.

Al met al viel het dus reuze mee en zal ik dit om/om doen te per bicep komende maanden indien de pip compleet weg is aan de ene kant.

Maandag bicep geprikt, 0.5ml, bruine naald 5/8 inch. Geprikt in de piek. Zittend arm slap hangend binnenkant been. Injecteren ging vrij makkelijk en pijnloos een dag erna lichte PIP alsof je een pomp hebt en aanspannen pijnlijk is, dag later nergens last van.

Al met al viel het dus reuze mee en zal ik dit om/om doen te per bicep komende maanden indien de pip compleet weg is aan de ene kant.
Zit je in cruise momenteel? Ik gebruik sinds ik cruise voor het eerst insuline spuitjes bevalt super, moet soms wel aardig hard drukken om het eruit te krijgen maar opzich gaat het prima, heb maandag voor het eerst in me quads gezet ermee, maar voel het nog wel wat. heb verder geen bult dus zou wel diep genoeg zijn gezet neem ik aan? Maar in me schouders voel ik het meestal ook 1 dag beetje pomp/stijf gevoel wat jij ook zegt maar goed doe dat ook pas sinds kort denk dat het ook wel minder wordt op de duur. Biceps wil ik ook nog proberen vooral omdat die bij mij ook achterlopen dus ben benieuwd of het jou gaat helpen. Zelf zit in er nog wel tegenop om in de biceps te injecteren......

• Topic Starter Topic Starter
Zit je in cruise momenteel? Ik gebruik sinds ik cruise voor het eerst insuline spuitjes bevalt super, moet soms wel aardig hard drukken om het eruit te krijgen maar opzich gaat het prima, heb maandag voor het eerst in me quads gezet ermee, maar voel het nog wel wat. heb verder geen bult dus zou wel diep genoeg zijn gezet neem ik aan? Maar in me schouders voel ik het meestal ook 1 dag beetje pomp/stijf gevoel wat jij ook zegt maar goed doe dat ook pas sinds kort denk dat het ook wel minder wordt op de duur. Biceps wil ik ook nog proberen vooral omdat die bij mij ook achterlopen dus ben benieuwd of het jou gaat helpen. Zelf zit in er nog wel tegenop om in de biceps te injecteren......
Blast momenteel, cruise is insuline naaldjes net wat makkelijker doordat je minder ml prikt. Gebruik zelf bruin/oranje als prik en heb eigenlijk nooit pip. Roteer L/R glute delt quad en dan biceps meteen wanneer pip weg is. Armen lopen achter en me coach is ervan overtuigd dat lokaal injecteren wel bijdraagt vandaar dat ik het probeer. Vooraf ook beetje kriebels om bicep te prikken, maar dit viel achteraf gezien reuze mee.
Een bult/lump heb ik eigenlijk alleen soms bij glutes en vermoed dat dit komt doordat ik niet diep genoeg prik, maar stoor me er niet aan en trekt weg na 1/2/3 dagen. Beetje hetzelfde principe als gh in buik dat geeft eigenlijk ook ed een bult die dag later weer weg is.

Wat had ik een bbl moeten hebben ondertussen met al die glute shots.

Pas wel op dat je niet telkens dezelfde spot zet in je biceps. Kan er wat raar uit gaan zien anders. In de synthol how-to guide staan 9 plekken maar de buitenkant vond ik zelf nogal kut.

• Like
Waarderingen: AK
Glutes zijn veel te groot voor lokaal effect, net als quads. Gerucht gaat dat Ramy bijvoorbeeld honderden ml in z'n quads heeft geramd op korte tijd.
Ik heb bijna alle plekken wel abused en nog geen lokale groei wat doe ik fout?

Je creëert tijdelijk wat inflamation en wat zwelling omdat je (net als synthol) olie in je spier pompt.

Als je graag dit tijdelijke effect wilt kies dan gear op basis van castor olie, mct word sneller afgebroken.

Ik heb bijna alle plekken wel abused en nog geen lokale groei wat doe ik fout?

Je creëert tijdelijk wat inflamation en wat zwelling omdat je (net als synthol) olie in je spier pompt.

Als je graag dit tijdelijke effect wilt kies dan gear op basis van castor olie, mct word sneller afgebroken.
Het idee achter Synthol is volgens mij dat je door de zwelling extra ruimte krijgt voor groei. Vandaar ook dat je gasten ziet die het totaal verpesten waar het na stoppen niet wegtrekt. Eenzelfde effect is te creëren met AAS, zolang je maar frequent genoeg voldoende hoeveelheden zet. Bij mij heeft het in m'n side delts bijvoorbeeld duidelijk gewerkt. Niet gezegd dat het bij iedereen werkt uiteraard.

• Like
Waarderingen: vntl
Terug
Naar boven