XXL Nutrition

Lokaal injecteren

• Topic Starter Topic Starter
SEO is toch heel wat anders dan je gear man
Draait om de inflammatie en “stretch” van wat je ook inspuit. Gear, l carnitine of synthol is niet relevant in het verhaal, daar waar l carnitine op waterbasis is en dus een mildere inflammatie geeft en dus in theorie bovenstaand verhaal tegenspreekt.

SEO is toch heel wat anders dan je gear man
Het idee is niet heel anders eigenlijk. Je creëert in principe ruimte voor extra tissue. AAS is hier alleen minder geschikt voor omdat niemand 200 ml AAS in z'n armen drukt in een week. Met SEO kan dit wel, even over wat heftigere protocollen gesproken. Maar het kan zeker wel iets doen, zij het in mindere mate.

Wat maakt dat je dan geen SEO zoals hyaluronzuur probeert? Is geen synthol hè. Is dat een stap te ver?
Wel al over gepraat, maar schijnbaar brand dat en sta voor alles open maar liefst niet alles tegelijk. Pin me er niet op vast dat ik dit nooit ga proberen, want kans is groter dat dit vroeg of laat keer gaat gebeuren. Vooralsnog gear in weak points injecteren is goed genoeg en zal kijken of dit enigszins wat vooruitgang teweegbrengt, zo niet dan zal de volgende stap vanzelf komen.

Oke interessant.

En dat is ook als je de spier niet gaat trainen dezelfde dag? Want dan kan ik me er iets bij voorstellen omdat je hem dan volpompt met bloed.

Blijf het nog steeds volhouden in de biceps 2x pw (1ml) aangezien de pip 2/3 dagen aanhoud en ik om/om doe om nog wel te kunnen functioneren. Met trainen merk/voel je er niks van, maar explosief trainen is nu niet slim daar waar het erg beurs en “warm” voelt.

Ruim cm erbij (soms is de “zwelling” zo groot dat het bijna 2cm scheelt pre prik. Moet nu ook elke dag tri ext 3 sets pomp doen muv als ik die dag triceps standaard train op oa armday en push dag, puur om er voedingstoffen naartoe te brengen aldus de theorie.

Roodheid piekt na 1 dag en trekt na 2/3 dagen weg. Verre van ideaal allemaal, maja dat zijn meerdere dingen momenteel 🫠

IMG_0361.jpeg - 610015

• Like
Waarderingen: Onit
Nog steeds een leek he, daarom dus een vraag:

Waarom laat je je vriendin of vriend niet in je billen injecteren? Hebben andere steroïden andere plekken nodig?

Mijn vriendin wisselt iedere keer van bil en plek met 1 a 2 dagen een beurs kontje, als 'ie al beurs wordt.

Nogmaals, dit is een vraag he.

Waarom laat je je vriendin of vriend niet in je billen injecteren? Hebben andere steroïden andere plekken nodig?

Mijn vriendin wisselt iedere keer van bil en plek met 1 a 2 dagen een beurs kontje, als 'ie al beurs wordt.

Lees even de begin post

Ik prik op best veel plekken aangezien ik dagelijks x keer prik, niet alleen gear maar ook groeihormoon en insuline. Gear spuit je vaak “intra” dus in de spier en groeihormoon/insuline “sub” dus in je vetje. Voordeel van dagelijks micro doseren is tevens ook dat je waardes niet gaan pieken. Kunt elke dag 1 glaasje whiskey drinken dan word je niet zat, maar elke zaterdag de hele fles ga je niet halen.

Prik altijd max 1ml aan gear op 1 plek om pip (pijn na het injecteren) te minimaliseren en scar tissue te voorkomen. In je bil/glute kan bv 4/5ml, maar tactisch is het niet. Wel word alles opgenomen, maar je loopt dan vaak paar dagen met een “ei” en pijn.

De theorie om in je biceps te prikken is dat de ontsteking die dit veroorzaakt (roodheid op voorgaande fotos) voedingstoffen aantrekt en je “vloeistof” in je spier spuit waardoor je meer rek creëert voor groei. De een gelooft hier niet in de ander wel.

Pijn in je bil is vaak doordat het “nieuw” is en je lichaam hieraan moet wennen, gebruik van een te dikke naald of simpelweg je spuit er teveel in. Meestal word de pip na x keer prikken op een plek langzaam minder tot pijnloos.

Prik overigens altijd zelf aangezien ik niet afhankelijk wil zijn, want dat is vroeg of laat wachten op problemen.

Ik prik op best veel plekken aangezien ik dagelijks x keer prik, niet alleen gear maar ook groeihormoon en insuline. Gear spuit je vaak “intra” dus in de spier en groeihormoon/insuline “sub” dus in je vetje. Voordeel van dagelijks micro doseren is tevens ook dat je waardes niet gaan pieken. Kunt elke dag 1 glaasje whiskey drinken dan word je niet zat, maar elke zaterdag de hele fles ga je niet halen.

Prik altijd max 1ml aan gear op 1 plek om pip (pijn na het injecteren) te minimaliseren en scar tissue te voorkomen. In je bil/glute kan bv 4/5ml, maar tactisch is het niet. Wel word alles opgenomen, maar je loopt dan vaak paar dagen met een “ei” en pijn.

De theorie om in je biceps te prikken is dat de ontsteking die dit veroorzaakt (roodheid op voorgaande fotos) voedingstoffen aantrekt en je “vloeistof” in je spier spuit waardoor je meer rek creëert voor groei. De een gelooft hier niet in de ander wel.

Pijn in je bil is vaak doordat het “nieuw” is en je lichaam hieraan moet wennen, gebruik van een te dikke naald of simpelweg je spuit er teveel in. Meestal word de pip na x keer prikken op een plek langzaam minder tot pijnloos.

Prik overigens altijd zelf aangezien ik niet afhankelijk wil zijn, want dat is vroeg of laat wachten op problemen.

Duidelijk, dank je. Hoop dat die rode plek op je biceps snel wegtrekt man!

• Heart
Waarderingen: AK
Maar druk je test-e met grote moeite door zo'n insuline naaldje of valt dat mee? Ik las er namelijk over in dit topic.

• Like
Waarderingen: K82
Ik zet mijn vials altijd eerst een half uurtje op de verwarming voor het injecteren. Gaat een stuk makkelijker zo.

Terug
Naar boven