Ik prik op best veel plekken aangezien ik dagelijks x keer prik, niet alleen gear maar ook groeihormoon en insuline. Gear spuit je vaak “intra” dus in de spier en groeihormoon/insuline “sub” dus in je vetje. Voordeel van dagelijks micro doseren is tevens ook dat je waardes niet gaan pieken. Kunt elke dag 1 glaasje whiskey drinken dan word je niet zat, maar elke zaterdag de hele fles ga je niet halen.
Prik altijd max 1ml aan gear op 1 plek om pip (pijn na het injecteren) te minimaliseren en scar tissue te voorkomen. In je bil/glute kan bv 4/5ml, maar tactisch is het niet. Wel word alles opgenomen, maar je loopt dan vaak paar dagen met een “ei” en pijn.
De theorie om in je biceps te prikken is dat de ontsteking die dit veroorzaakt (roodheid op voorgaande fotos) voedingstoffen aantrekt en je “vloeistof” in je spier spuit waardoor je meer rek creëert voor groei. De een gelooft hier niet in de ander wel.
Pijn in je bil is vaak doordat het “nieuw” is en je lichaam hieraan moet wennen, gebruik van een te dikke naald of simpelweg je spuit er teveel in. Meestal word de pip na x keer prikken op een plek langzaam minder tot pijnloos.
Prik overigens altijd zelf aangezien ik niet afhankelijk wil zijn, want dat is vroeg of laat wachten op problemen.