AndroidHealthClinic

Lokaal vetverbranden met pindakaas

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen Anabolen Technologie Wetenschap 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.804
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Laatst bewerkt:
Geen after foto's?:(

Goed dat deze methode nu ook eindelijk theoretisch onderbouwd is. Hulde!

Rock-solid

1. Hoogenband Van Den, Pieter. “Fatty acids in peanut butter stimulate lipolysis in man.” Journal of Peanut Butter and Jelly 10.1 (2015): 1337-1344.
god***domme :roflol:

En ik maar denken dat pindakaas smeren de groei stiumuleerde. Dat ging er dus al die jaren fout!

Leuk artikel, moet zeker lukken.

Goed artikel, ik kijk er naar uit om het te proberen.

Je collega"s merken er niks van, en je hebt altijd beleg bij je :D.

1april pindakaas op je buik

Hoi,

Ik heb net pindakaas aangeschaft om het te proberen. In het artikel staat een halve centimeter, maar mensen in mijn gym zeggen dat twee lepels genoeg is. Wat is nu de juiste dosering? Moet je ook laden? En moet je in deze kuur ook een periode stoppen?

Gr

Gelijk maar even flink wat pindakaas ingeslagen. Let the shreds begin :)

I fucking love you... Eindelijk een echt artikel er over. Al die keren geloofden mensen mij maar niet.. Ksei het al eerder, 30mg Pinda-kaas ED 10 weken is genoeg.

I fucking love you... Eindelijk een echt artikel er over. Al die keren geloofden mensen mij maar niet.. Ksei het al eerder, 30mg Pinda-kaas ED 10 weken is genoeg.
Volgens mij heb je daar een verkeerde eenheid staan, zou toch eerder denken aan grammen en afhankelijk van de grootte van de plek 30 tot 500g.

Een laagje van 30mg is wel heel weinig he, 1 boterham bevat al 15g aan pindakaas. 30g is mogelijk voor de biceps, maar voor de buik, afhankelijk van de grootte, ben je toch wel minimaal 100g wijt.

Een laagje van 30mg is wel heel weinig he, 1 boterham bevat al 15g aan pindakaas. 30g is mogelijk voor de biceps, maar voor de buik, afhankelijk van de grootte, ben je toch wel minimaal 100g wijt.
Kheb onderhand al een dun buikje hierdoor gekregen, hoef de laatste tijd niet zo heel veel te smeren meer gelukkig :) Hoe zit het bij jou?

Ik ben nog aan het bulken, dus wacht nog even tot net voor de zomer.

Jammer dat @Galen deze methode op zijn site heeft gepubliceerd. Nu zullen het aantal mensen die met een sixpack rondlopen deze zomer verdubbelen.

Daar gaat mijn voordeel op de rest :(

Terug
Naar boven