Fitness Seller

Loky's RFL-keto-combi-cut

• Topic Starter Topic Starter
Dag 11: 73,9kg

Goede training, merk eigenlijk nog geen noemenswaardig krachtverlies hoewel ik natuurlijk niet tot het uiterste ga ivm mogelijke blessuregevoeligheid en beperkingen qua herstel.

SQ
10x20kg
10x40
8x60
5x80
3x5x90kg

Latpuldown
8x40
5x50
3x5x55kg

SeatedRow
8x55kg
3x5x65kg

MP
8x40kg
3x5x45

UprightCableRow
10x20kg
8x27,5
3x5x30kg

Na de training freemeal met 70gr rijst. Voor de rest nog steeds IF-principe op +-900kCal/dag (groenten en proteïnen).

inderdaad een beetje voorzichtig zijn voor blessures.

goed bezig!

hoe staat het er nu mee?

Ben aanzienlijk wat vet verloren na drie weken RFL. Vandaag en morgen refeed en ben aan het overwegen om er nog een weekje tegenaan te plakken vooraleer over te schakelen naar een IF carbcycling-systeem. Zal proberen zondag of maandag een update-foto te plaatsen.

Ben aanzienlijk wat vet verloren na drie weken RFL. Vandaag en morgen refeed en ben aan het overwegen om er nog een weekje tegenaan te plakken vooraleer over te schakelen naar een IF carbcycling-systeem. Zal proberen zondag of maandag een update-foto te plaatsen.

oke nice! ben benieuwd of het voor jou wel heeft gewerkt ;)

Word uitstekend geupdate :o

4gr/100gr, dus op 300gr geeft dit 12gr: lijkt mij geen probleem. Wil de kwark er vooral ('s avonds) bij omwille van de trage afgifte.

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

merci ;)

Maar voor het slapen kan je ook vlees gewoon eten. Wordt ook redelijk traag gewoon opgenomen hoor.

Foto is van 13/3 (vorige maandag dus)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

beginfoto:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben sinds vorige week woensdag - na 3,5 weken RFL - overgeschakeld op volgend systeem:

IF
rustdagen: 1500kCal low tot geen carbs
trainingsdagen: 2000kCal high-carb
1 refeed/week op 3000kCal high-carb

Bedoeling is dit nog zo'n 4 à 8 weken vol te houden. Train terug 3x/week fullbody.
Over het algemeen ben ik heel tevreden met het resultaat dat ik op 3 weken geboekt heb, al moet ik toegeven dat het op het einde echt zwaar werd.

Conclusie: RFL is uitstekend als kick-start maar moeilijk lang vol te houden. Combineren met IF is aan te raden omdat je dan toch enkele redelijk grote maaltijden per dag kan eten, terwijl het vasten smorgens heel snel went en je minder last van honger hebt.

Volgende foto volgt binnen een week of 4.

suc6 verder !!
beetje moeilijk je vet% in te schatten met foto's van de zijkant maar denk rond 19% ?

Terug
Naar boven