XXL Nutrition

Londen: Wilders is niet welkom

Maar ga jij hier niet voorbij aan het punt van onze zwartgeklede vriend.
Zou het wel goed zijn om anderen te weigeren, maar alleen parlementariërs door de poorten van onze grens te laten?

Wat betreft mensen toelaten in een land staan parlementariërs toch niet hoger dan anderen.
Ik zie niet in wat dat ter zake doet. Wilders heeft nooit gezegd dat moslims het land uit moeten. Voor zover ik weet heeft hij enkel gepleit voor het weigeren van bepaalde ideeën uit de islam (koran) in zijn film.

Ik zie niet in wat dat ter zake doet. Wilders heeft nooit gezegd dat moslims het land uit moeten. Voor zover ik weet heeft hij enkel gepleit voor het weigeren van bepaalde ideeën uit de islam (koran) in zijn film.

Criminele moslims moeten het land uit, moslims niet.

Wat ik altijd begrijp van hem is dat hij islamieten het land niet in wil hebben en dat ze hun koran verscheuren.
Nee inderdaad hij is heel gastvrij.

Wat ik altijd begrijp van hem is dat hij islamieten het land niet in wil hebben en dat ze hun koran verscheuren.

Goed te begrijpen met wat in de koran staat, want dat is ook niet zo gastvrij tegenover ons.Maar daar mag dan weer niet over gepraat worden.

• Topic Starter Topic Starter

En terecht.

Ze kotsen op alles wat Westers is, maar ondertussen willen ze wel hier wonen. Lekker hypocriet.

Je mist volledig het punt.

Wilders mag het land niet in omdat anders bepaalde moslims de boel kort en klein dreigen te slaan. Dat is niet alleen chantage maar ook nog eens een ernstige schending van de mensenrechten en het recht op vrije meningsuiting.

Ja maar van mij mag hij overal binnen hoor, hij heeft inderdaad het recht om zijn mening te verkondigen. Inderdaad moet een regering van een land niet zwichten voor een deel van zijn bevolking als ze de keuze moet maken om al dan niet een politicus (of welke mens dan ook) toe te laten het land te betreden.
Daarbij vindt ik, als tegenstander van mensen zoals Wilders, dat je met zo iemand de confrontatie moet aangaan met ernstige argumenten en hem dus zeker niet uit de weg mag gaan.
Maar als ik de reacties van sommige aanhangers van Wilders op dit forum lees zoals bijvoorbeeld Arnoldfan, die een tegenstander van Wilders gewoon de hersenen toebedeeld van een kind van 12 jaar dan begin ik te wanhopen of een dialoog met zo'n mensen wel mogelijk is.

Goed te begrijpen met wat in de koran staat, want dat is ook niet zo gastvrij tegenover ons.Maar daar mag dan weer niet over gepraat worden.
Ach, dat is toch al lang duidelijk. Gelukkig wil ik daar helemaal niet wonen. Ik hou ook vast aan mijn eigen cultuur. Als je gewoon sterk in je schoenen staat hoef je ook niet zo xenofobisch te reageren als jij, of wilders.

En terecht.

Ze kotsen op alles wat Westers is, maar ondertussen willen ze wel hier wonen. Lekker hypocriet.

Zie hierboven.

Ja maar van mij mag hij overal binnen hoor, hij heeft inderdaad het recht om zijn mening te verkondigen. Inderdaad moet een regering van een land niet zwichten voor een deel van zijn bevolking als ze de keuze moet maken om al dan niet een politicus (of welke mens dan ook) toe te laten het land te betreden.
Daarbij vindt ik, als tegenstander van mensen zoals Wilders, dat je met zo iemand de confrontatie moet aangaan met ernstige argumenten en hem dus zeker niet uit de weg mag gaan.
Maar als ik de reacties van sommige aanhangers van Wilders op dit forum lees zoals bijvoorbeeld Arnoldfan, die een tegenstander van Wilders gewoon de hersenen toebedeeld van een kind van 12 jaar dan begin ik te wanhopen of een dialoog met zo'n mensen wel mogelijk is.
Eens.

Maar ergens moeten jullie zelf ook begrijpen dat op de lange duur de multi culturele maatschappij een feit zal zijn. De generaties gaan voorbij en uiteindelijk zullen de nazaten van de inwijkelingen nog maar weinig bindingen hebben met hun oorspronkelijke cultuur.

Maar ergens moeten jullie zelf ook begrijpen dat op de lange duur de multi culturele maatschappij een feit zal zijn. De generaties gaan voorbij en uiteindelijk zullen de nazaten van de inwijkelingen nog maar weinig bindingen hebben met hun oorspronkelijke cultuur.
Als je in Amerika gaat wonen word je Amerikaan.

Als je in Nederland gaat wonen blijf je Marokkaan en creëer je je eigen land binnen Nederland.

Is dit normaal? Nee absoluut niet. Als je immigrant bent hoor je je aan te passen aan de groep, niet de groep aan jou.

De multiculturele samenleving is een utopie.

• Topic Starter Topic Starter

Nope.

Daar waar wij, Europeanen steeds meer afstand doen van ons geloof hechten de Moslims juist steeds meer aan hun geloof.

Als je in Nederland gaat wonen blijf je Marokkaan en creëer je je eigen land binnen Nederland.

Is dit normaal? Nee absoluut niet. Als je immigrant bent hoor je je aan te passen aan de groep, niet de groep aan jou.

niet te vergelijken imo.
De n*gers in Amerika hebben moeten vewchten voor hun vrijheid. Daarnaast leven ze daar al heel lang, en heeft ook het integratieproces lang geduurd.

Ook in Amerika heb je Chinatown, of buurten waar je aleen maar zwarten of hispanics vindt.

Waarom ? omdat we geen zelfrespect meer hebben en alles toelaten.De politiek hecht meer waarde aan het andere volk dat het eigen volk.

Ik ken weinig 2e-3e generatie moslims die streng gelovig zijn.

maar waar hun genesteld zitten zijn de meeste problemen. daarom moeten ze gewoon het land uit.

nu kan je wel zeggen racistisch of wat dan ook, maar ze maken het er zelf naar. wij hebben hun niet nodig, zij hebben ons nodig. al die problemenmakers gewoon op een vlootje richting marokko sturen.

maar waar hun genesteld zitten zijn de meeste problemen. daarom moeten ze gewoon het land uit.

nu kan je wel zeggen racistisch of wat dan ook, maar ze maken het er zelf naar. wij hebben hun niet nodig, zij hebben ons nodig. al die problemenmakers gewoon op een vlootje richting marokko sturen.

Ga eens weg met dat egoïstische narcistische gedachtengoed van je. Waarom jij nog vrij mag rondlopen op dit forum is mij niet geheel duidelijk.

Als er een oud vrouwtje wordt overvallen zal jij ook niet helpen. Want jij hebt haar niet nodig, zij heeft jou nodig, dus ze kan lekker gaan creperen. (nee, nu niet bijdehand gaan doen en zeggen dat de overvaller waarschijnlijk marokkaans is.)

Tuurlijk mag hij vrij rondlopen op het forum, iemand die de harde waarheid op tafel gooit moet verwijdert worden ?

Word steeds gekker hier, als je niet uitkijkt doen de mods ook nog wat er gevraagd word.
:roflol:

Terug
Naar boven