MuscleMeat

Los vel of vet buikje?

Bezoekers in dit topic

Kymon

Novice
Lid geworden
25 mei 2014
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m97
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen ik ben Kymon ben 19 jaar oud.

3 jaar gelden woog ik nog 117 kilo en het laagste wat ik heb gewogen is 86 kilo. Tot nu toe heb ik altijd een hangbuikje gehad en het wilt gewoon niet weg. Op het moment weeg ik 93 kilo en doe nu inmiddels ruim 1 jaar krachttraining 3/4 keer per week. Tot nu toe heb ik nog steeds geen verandering gezien of resultaat rond om de buik heen.



Eigenlijk weet ik ook gewoon niet wat ik nog kan veranderen om het te überhaupt strak te krijgen toch ik let op mijn voeding.

Ochtend: 40gram muesli, 250Ml Yoghurt, 1 Banaan, 1 omega 3 capsule, 1 vitamine pil.
Tussendoor: 1 Appel
Middag: 3 sneeën bruin brood met 1,5 plakje kip
Tussendoor: 1 snee bruinbrood met half plakje kip
Voor het sporten 250G kwark
Avond: Varieert tussen aardappels/rijst, groente, vlees.
Voor het slapen 250G kwark

Drink de hele dag door water en niets aders.

Hier onder heb ik een foto met hoe het er nu op een normale dag uitziet.

Mocht jullie tips hebben hoor ik het graag.
Zelf ben ik van mening dat het los vel is maar wat denken jullie nou eigenlijk?


Alvast bedankt.

body.jpg
 
Laatst bewerkt:
Een combinatie van beide.
Los vel kun je niet veel aan doen behalve een chirurgische ingreep, gedult, of nadat je droog genoeg bent flink doortrainen.
 
Vet.

Vet rondom de heupen/buik/onderrug is vaak nou eenmaal hardnekkiger en gaat doorgaans als laatste, althans in de latere fases, pas weg. Gewoon door blijven gaan met cutten, mik op ongeveer 0.5-0.8 kg gewichtsverlies per week, probeer aan de hand daarvan je kcal inname aan te passen (gaat het sneller, meer eten, en vice versa).
 
Ja ik doe me best en hoop het zo strak mogelijk te krijgen. Het lijkt gewoon onbegonnen werk, en daarom dacht ik zelf los vel. Ook meerdere mensen die ik het gevraagd heb in de sportschool dachten dat het waarschijnlijk een combi was van vel en vet.

Zelf twijfel ik dus gewoon, ik zal nu nog is iets beter op me voeding letten en nog een paar kilo's kwijt raken met de hoop dat het dan inderdaad verdwijnt.

Bedankt in ieder geval
 
Het is vooral niet te snel willen. Gezond blijven eten met een klein deficit.
Wanneer je massa gaat trainen en je dus in massa toeneemt word de boel een stuk strakker getrokken
 
yes, niet te snel willen. gewoon rustig door cutten tot je tevreden bent en dan langzaam opbouwen en wat vvm proberen te winnen. trekt idd dan wat strakker om je lichaam heen.
 
je zult vanzelf merken wanneer het daadwerkelijk los vel is, gewoon door blijven trainen en kom er zelf achter. zolang er geen striemen zichtbaar zijn zal je huid uit zichzelf gaan herstellen naarmate je buikvet verliest. heb je wel striemen, dan wordt het misschien zelfs plastische chirurgy of zalfjes gebruiken (geloof het of niet, maar m'n moeder heeft een Afrikaans zalfje gebruikt, 4 kinderen gebaard en geen striemen.) dus het is allemaal mogelijk. blijf iig door cutten en bekijk je opties wanneer je 15% BF of lager hebt bereikt.
 
Bedankt voor de reacties, ik ga maar is kijken me BF ligt nu rond de 15% dat weet ik uit me hoofd, ook zijn er lichte striemen zichtbaar. Bedankt in ieder geval voor de reacties en ik zal is kijken of het nog bijtrekt.
 
Denk wel wat hoger dan dat, rondom je buik zit vaak veel meer vet dan je denkt.
 
denk ook hoger in vp, ik zit hoger en heb dat niet rond mijn buik

mee eens dat het vet is
 
Back
Naar boven